nie przepadam za beatboxem, ale uwazam z tym gosciem beatbox osiaga to co graffiti z banksy'm
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:49
A pionier Beardyman ? a Dub Fx ? a MC Xander ? a wielu innych ? wszyscy mają podobny styl tworzenia beatbox'u i są w tym świetni.
To może ja się wypowiem. Zajmuję się beatboxem zaledwie od 9 lat więc sądzę, że coś o tym wiem
Co do tego, co napisali koledzy:
Jakieś zdolności kolego kmonnz do tego trzeba mieć, w tym masz trochę racji, aczkolwiek jest też trochę racji w tym co napisał chujciwcycki, bo sklejanie dźwięków na maszynce wrażenie robi zazwyczaj na laikach i już nie wymaga ogromnego talentu czy lat pracy. Co do wymienionych panów w komentarzach powyżej, nie twierdzę, że oni takich skillsów nie mają, akurat oni potrafią się także zaprezentować bez maszynki, ale ogólnie mówiąc jak ktoś się chce w tym wykazać, to musi przede wszystkim umieć pokazać się bez maszyny, zaprezentować jak dużą ilość dźwięków jest w stanie jednocześnie wkleić w bit, itp. To klejenie na maszynce to poprostu dobra zabawa, ale jak chcesz sprawdzić beatboxera, to bez maszyny czy nawet mikrofonu, wtedy widać co kto potrafi, a jak wiadomo pierwszy beatbox powstawał bez odpowiedniego sprzętu, w surowych warunkach i tę tradycję powinno się pielęgnować moim zdaniem. Pozdrowienia dla wszystkich beatboxerów.
Co do tego, co napisali koledzy:
chujciwcycki napisał/a:
Super po kolei sobie wszystko nagaral wielkie mi kurwa co posyczec do mirofonu i to odtworzyc
kmonnz napisał/a:
Posycz kolego w takim razie, chętnie zobaczę jak Ci to wyjdzie.