18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 49 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:25
🔥 Głaskanie misia - teraz popularne
Avatar
Liton 2014-03-12, 23:25
[quote=krzysiekc60]TAK! dobrze widzisz rana czubka palca... może twój ojciec nie wie co to jest internet i takimi rzeczami się nie zajmuje i nie lubi mieć pamiątki(historii z życia) w postaci zdjęcia a jeśli ty dodałeś taki komentarz to chyba pomyliłeś strony www i nie wiesz do czego jest sadistic.pl są urazy małe i większe PROSTE!


Ojej - Rambo się zdenerwował )) Jestem lekarzem, mój ty dzielny pacjencie - w dodatku jednym z tych, którzy nie boją się czarnej roboty. Sekcjonowanie nienarodzonych dzieci? Zdrapiny spod pociągu (samobójca)? Gość, którego straż przywiozła jako rozwijaną rolkę po wypadku? Been there, done that. Dorzućmy jeszcze do tego urazówkę, którą widziałem w pracy - rzeczą która mnie osobiście najbardziej zemdliła to łokieć oszarpany ze skóry - pacjent machał łapą, a ty oglądałeś na żywo jego zakrwawiony staw w akcji.

Tym możesz co najwyżej manicurzystce zaimponować.
Zgłoś
Avatar
HatakeIV 2014-03-12, 23:25
o kurwa ale hardcore, jakieś 4 lata temu na skuterze w lato w klapkach jak debil jechałem i chcąc nie chcąc przyjebałem w auto, pech chciał że plastik przebił mi dużego palca razem z paznokciem i do tej pory jak mi się zrósł to nie da rady go złamać zniszczył jak do tej pory jeden obcinacz do paznokci oraz prześcieradło ;d
Zgłoś
Avatar
GhostRider32 2014-03-12, 23:53
W swojej pracy widziałem wiele ciekawych rzeczy - np. pana bez głowy i topielca, bez jakiś emocji, tak widok skaleczonego palca wywołuje u mnie ciarki na plecach :/
Zgłoś
Avatar
krzysiekc60 2014-03-12, 23:54
Liton napisał/a: