Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Większości tych zdarzeń dało się uniknąć, nawet to jebnięcie Audi w Hummera było do wyratowania, gdyby tylko gość w Audi nie zapierdalał.
No ale tak, przecież w Polsce kupuje się samochód mocny po to aby jechać szybko, drogi i w ogóle sytuacje drogowe ocenia się pod kątem tego czy można szybko jechać - ale już nikt nie pomysli czy zdąży wyhamować.
Zawsze są gadki: Paaaanie tu jest droga jak stół, tu można jechać. No tak, ale to że co chwile skrzyżowanie albo zwężka to już nikt nie patrzy.
Jedyne co było nie do uniknięcia to ten ostatni wypadek - debil w Toyocie, za pewne jakiś korpo menago/kierownik który zapierdala firmowym samochodem ze spotkania na spotkanie. Takiemu parchowi to się jeszcze powinno wyjebac kilka buł na ryło zanim przyjedzie policja i zwalić, że poduszka za późno wystrzeliła. Pierdolony kutas.
od 0:30
Tak się to robi.
Tak się to robi.
Jak myślisz, że wyhamowałbyś tak dowolną osobówka na drodze to jesteś w błędzie. Oprócz zajebiście doświadczonego kierowcy, pewnie jakieś nowoczesne systemy zadziałały, że nie wspomnę o pneumatyce w tirach, która mu dupę uratowała.
Jak myślisz, że wyhamowałbyś tak dowolną osobówka na drodze to jesteś w błędzie. Oprócz zajebiście doświadczonego kierowcy, pewnie jakieś nowoczesne systemy zadziałały, że nie wspomnę o pneumatyce w tirach, która mu dupę uratowała.
No pewnie. W końcu osobówki są znacznie cięższe, więc i hamuje się trudniej. Potwierdzam.
Co za kurwa debil. Pociągnęło go, no trudno, przestrzelił zakręt. Ale zamiast pojechać prosto i się ewentualnie zawrócić to przypierdolił w krawężnik i rozjebał oponę. Gratuluję.
@jacek44 No oczywiście, że ma. Nie byłeś nigdy na rondzie większym, niż tym przy sklepie?
3:23 Jakby nagrywający został w miejscu wypadku to wina byłaby samochodu z lewej. Panowie jednocześnie wjeżdżali na pas, a więc samochód z lewej musi ustąpić. Tak pewnie ten cwaniak powie, że on na lewym już był, a gość mu zajechał i niewinny dostanie mandat.
A znaki poziome to już chuj, weź się doucz najpierw zanim coś będziesz pisał w internecie.
Wjechał tam, bo wiedział, że ten z prawej nie może tam jechać dlatego będzie winny i sobie wydębi kasę.
Ja rozumiem, że chodzi wam o reakcję itp ale przecież można wcisnąć hamulec i klaskson jednocześnie. Tym bardziej, że nowe samochody mają ABS i nie trzeba pulsować hamulcem aby zachować możliwość manewrowania - wciskasz w opór i patrzysz co się dzieje, ewentualnie odbijasz jak jest możliwość. No chyba, że większość z was jeździ starymi konstrukcjami bez ABSu, tudzież ulepami z DDRu które mają watkę w kontrolce, ewentualnie wyciągnięty bezpiecznik.
Na dodatek są samochody które mają klakson nie na środku czy dole kierownicy, ale na ramionach z boku. Można trzymać ręce i wcisnąć klakson przez zwykłe zapieranie się. Przypierdalacie się do tego jakby to było główną przyczyną stłuczek! Nie, główną przyczyną jest głupota, chujowe opony, przecenianie swoich umiejętności i chęć pokazania kto ma większego drogowego chuja.
Jak ja kurwa nie rozumiem tego klaksonu... Kiedy Ci idioci mają czas naciskać na ten klakson 2 sek. przed kolizją?? Miałem kilka gorących akcji w życiu, gdzie cudem uniknąłem kolizji, ale wtedy ręce, nogi i głowa skupione były na tym, żeby nie przypierdolić.
Bo przecież jakby nacisnął hamulec, zamiast klaksonu, to pozwoliłby komuś, kto popełnił błąd wjechać przez niego, co jest oczywistym dyshonorem. Ważniejszy honor, niż maska!
Pierdolone pedały mają tyle czasu napierdalać klaksonem a hamulca znaleźć nie mogą. Co to kurwa jest, jakieś myślenie że klakson ma siłę odpychającą czy co no kurwa jego mać
Klakson jest czasami niezbędny aby ostrzec innych uczestników ruchu o jakieś sytuacji awaryjnej i w wielu sytuacjach się bardzo przydaje w przeciwieństwie do hamulca - bo tylko właśnie idioci naciskają automatycznie hamulec jak się coś dzieje - to jest odruch niedzielnego kierowcy. Czasami trzeba wcisnąć gaz żeby uniknąć zdarzenia. Ja ostatnio miałem sytuację, gdzie stał sobie TIR na jednym pasie ruchu (droga po jednym pasie ruchu w każdą stronę), więc spokojnie dojeżdżam i zaczynam omijać i w tymże momencie chłop postanowił zawrócić (miał trochę skręconą kabinę w lewo i się pewnie nie spodziewał nikogo za sobą, ale nie migał że chce skręcać). Ja już będąc na drugim pasie nie bardzo miałem możliwość manewru, nacisnąłem klakson i gaz w podłogę żeby zdążyć poboczem go objechać zanim jego lewe koło przednie się zintegruje z moim silnikiem. Koleżka usłyszał ten klakson i zatrzymał się w połowie manewru dzięki czemu nie nastąpił kontakt - ominąłem go częściowo poboczem drugiego pasa. Cała akcja trwała właśnie 2-3 sekundy i jakbym wcisnął hamulec zamiast klaksonu to by był dzwon - bo on by we mnie wjechał skręcając. Tak, że wszystko zależy od sytuacji. A jak nie macie takiej koordynacji, żeby wykonać manewr i naciskać klakson to polecam, PKP, PKS lub MZK
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów