To właśnie dzięki takim nagraniom wszyscy mamy niepowtarzalną okazję uczyć się na błędach innych.
To właśnie dzięki takim nagraniom wszyscy mamy niepowtarzalną okazję uczyć się na błędach innych.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
@pisage
Jeśli mówimy o sytuacji z 3:30 to nie tam znaku STOP.
Jest znak "ustąp pierwszeństwa przejazdu".
@radek225, w 5:30 to nie do końca wina vana. Gość wyjechał jeszcze na czerwonym, a van mógł przepierdalać ze znaczną szybkością na późnym pomarańczowym, albo nie zdążył i wczesnym czerwonym.
Widać prawko na loterii wygrałeś, albo go nie masz. Tylko pojazd UPRZYWILEJOWANY ma prawo legalnie przejechac na czerwonym świetle przy zachowaniu SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI. Czyli nawet policja, pogotowie, straż pożarna nie może się od tak po prostu przepierdolić na czerwonym na sygnale. Czyli jadą powoli przez światła, zwracając uwagę, czy każdy ich zobaczył, usłyszał i ustąpił pierwszeństwa / zszedł z pasów. Kierowca który spowodował kolizję miał świadomość, że jedzie na czerwonym. Jeśli się zagapił, że jedzie na czerwonym, trzeba było się cofnąć i stanąć na pasach. Raz tak zrobiłem, dzięki temu zyję i mam samochód cały, i nikt z tyłu mnie nie strąbił wzywając od debili. Na filmie była godzina 22-24, na przejściu żywej duszy nie było, więc trzeba było stanąć na zebrze i nikt nie miałaby do gościa pretensji. Ale spieszyło się Januszowi i tyle.
Widać prawko na loterii wygrałeś, albo go nie masz. Tylko pojazd UPRZYWILEJOWANY ma prawo legalnie przejechac na czerwonym świetle przy zachowaniu SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI. Czyli nawet policja, pogotowie, straż pożarna nie może się od tak po prostu przepierdolić na czerwonym na sygnale. Czyli jadą powoli przez światła, zwracając uwagę, czy każdy ich zobaczył, usłyszał i ustąpił pierwszeństwa / zszedł z pasów. Kierowca który spowodował kolizję miał świadomość, że jedzie na czerwonym. Jeśli się zagapił, że jedzie na czerwonym, trzeba było się cofnąć i stanąć na pasach. Raz tak zrobiłem, dzięki temu zyję i mam samochód cały, i nikt z tyłu mnie nie strąbił wzywając od debili. Na filmie była godzina 22-24, na przejściu żywej duszy nie było, więc trzeba było stanąć na zebrze i nikt nie miałaby do gościa pretensji. Ale spieszyło się Januszowi i tyle.
Widzę, że kolega ma tak przytłumione głupotą ego, że nie stać go na wymianę argumentów. Chodzi mi o fakt, że światła mają pewien bufor czasowy, dzięki któremu nie dochodzi do wypadków. I tak samo jak van zapewne przejechał na czerwonym to drugi gość wjebał się na skrzyżowanie ponad sekundę przed zmianą światła na zielone.
Widzę, że kolega ma tak przytłumione głupotą ego, że nie stać go na wymianę argumentów. Chodzi mi o fakt, że światła mają pewien bufor czasowy, dzięki któremu nie dochodzi do wypadków. I tak samo jak van zapewne przejechał na czerwonym to drugi gość wjebał się na skrzyżowanie ponad sekundę przed zmianą światła na zielone.
Tak, światła mają bufor po to, że jeżeli tuż przed Tobą światło zmieni się na czerwone, byś nie musiał awaryjnie hamować. Ten ćwok, co spowodował wypadek czaił się jak czajnik, zamiast szybko przejechać. Poza tym, co ja będę gadał:
Wjechał na czerwonym za światła i pasy? Wjechał. Spowodował wypadek? Spowodował. Czyja wina? Jego. Na chuj drążyć temat?
Dla mnie sprawa jasna i klarowna. Jak ataki z 11 września 2001 roku na WTC. Przy jednym samolocie jeszcze się dziennikarze wahali, czy to nie wypadek. Przy drugim samolocie wiadomo było, że to atak terrorystyczny. Tak klarowna jak to, że Kennedy zginął, bo został zastrzelony, a nie dlatego, że poślizgnął się na skórce od banana.
W 5:39 gdy zapaliło się zielone dla kierunku pojazdu z kamerką VAN (czyli dostawczaka) nie powinno w ogóle być na kierunku kolizyjnym. Powinien się zatrzymać przed skrzyżowaniem. Może za sygnalizatorem S-1
Ooooo widzę, że Największy Debil Sadola (nano50) znów się udzielił w temacie przepisów drogowych... Walczysz o jakiś kolejny zaszczytny tytuł?
Co do akcji z 5:30 - jak już nie bardzo rozumiem kogo Radek225 winisz za zaistniałą sytuację. Bo piszesz o VANie - a teraz mam wrażenie, że o osobówce " Ten ćwok, co spowodował wypadek czaił się jak czajnik, zamiast szybko przejechać"
W 5:39 gdy zapaliło się zielone dla kierunku pojazdu z kamerką VAN (czyli dostawczaka) nie powinno w ogóle być na kierunku kolizyjnym. Powinien się zatrzymać przed skrzyżowaniem. Może za sygnalizatorem S-1
Ooooo widzę, że Największy Debil Sadola (nano50) znów się udzielił w temacie przepisów drogowych... Walczysz o jakiś kolejny zaszczytny tytuł?
Jakbym się przejmował jakimiś zniewieściałymi cipkami z sadola.
Też za bardzo nie wiem, co Radek miał na myśli po za tym, że lubi dużo pisać.
@dashadow
Pojeździsz trochę to zrozumiesz, że w takiej sytuacji ZAWSZE trzeba zakładać, że samochód przed tobą się zatrzyma.
a gdzieś napisałem że nie trzeba?
A poza tym nagrywający też miał obowiązek stanąć przed linią zatrzymania, a nie patrzyć czy nic nie jedzie.
jaką linią? zgodnie przepisami, znaki powinny być wyraźne i jednoznaczne.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów