Pornhub to jeden z największych serwisów internetowych dla dorosłych, na którym codziennie czas spędza ok. 35 milionów zarejestrowanych użytkowników. Jak dotąd takie miejsca w Sieci, pomimo że bardzo dobrze znane, nie starały się reklamować w mediach masowego przekazu.
Pornhub chce zmienić ten stan rzeczy.
A jak najskuteczniej przeprowadzić kampanię marketingową?
Najlepiej, żeby internauci wzięli w niej masowo swój udział i wykazali się swoją zbiorową kreatywnością.
Tak właśnie. Pornhub ogłosił konkurs, w którym poszukuje najlepszych pomysłów na reklamę, którą można by opublikować w codziennej gazecie, wyemitować w telewizji, tudzież umieścić na billboardzie.
Nagroda dla najbardziej pomysłowego internauty to rzeczywiście coś, o co warto powalczyć.
Zwycięzca bowiem zostanie dyrektorem kreatywnym serwisu Pornhub.
Pomijając już fakt darmowego członkostwa, roczny kontrakt na tym stanowisku z pewnością jest bardzo opłacalny.
Pamiętajmy - pornograficznego YouTube'a odwiedza codziennie 35 milionów użytkowników
Sam konkurs zresztą jest już świetną kampanią marketingową.
Jeśli chcielibyście obejrzeć nadesłane dotychczas pomysły na reklamy, wystarczy odwiedzić ten adres:
http://pornhubcampaign.tumblr.com/
Źródło tematu: http://www.chip.pl/news/internet-i-sieci/witryny-internetowe/2014/03/pornhub-rusza-z-ogromna-kampania-marketingowa