Dobry taksiarz, pokierował całą akcją zza kółka.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-02, 21:59
🔥
Uważaj, on ma nóż!
- teraz popularne
Dobry taksiarz, pokierował całą akcją zza kółka.
Wiceprezydenta Gdyni chyba miał racje. - "Murzyńskie dzieci rodzą się białe."
Coś mi tu jebie fejkiem. Normalnie porody trwają po kilka godzin, a ta wręcz wysrała to dziecko .
zarazor napisał/a:
Coś mi tu jebie fejkiem. Normalnie porody trwają po kilka godzin, a ta wręcz wysrała to dziecko .
Dlatego murzyni tak szybko się rozpleniają.
zarazor napisał/a:
Nie znam się, ale poród chyba zaczyna się już od pierwszych poważniejszych skórczów.... To nie tylko moment wyklucia. Może ekspert mnie poprawi.
Nie dość, że murzyn to jeszcze się urodził w taryfie.
-Ernest Hemingway
to była końcowa faza akcji porodowej. To nie trwa długo, inaczej matka i dziecko padliby z wyczerpania. Wcześniej, fakt, kilka/kilkanaście godzin mordęgi, gdy kobiecie rozszerza się wszystko, by mogła urodzić. Trust me, robiłam to dwa razy
to była końcowa faza akcji porodowej. To nie trwa długo, inaczej matka i dziecko padliby z wyczerpania. Wcześniej, fakt, kilka/kilkanaście godzin mordęgi, gdy kobiecie rozszerza się wszystko, by mogła urodzić. Trust me, robiłam to dwa razy
"Sadol uczy, sadol bawi"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę: