Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (7) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:43
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
kokos_123 2016-10-27, 21:44 2
michu69 napisał/a:


ktoś pisał, że ręcznym można się ratować (przy poślizgu nadsterownym...)


nie powiedziałbym że "ratować" w sensie wyjścia, lecz można przynajmniej wybrać w co chcemy pierdolnąć ( bo jak mówiłem, kończymy z całkowicie niesterownym autem )

Przyznasz że lepiej wylądować w rowie/barierce po naszej prawej, niż pod ciężarówką z przeciwnego pasa ( do tego się to sprowadza przy poślizgu nadsterownym )

A działa, bo do tego się używa ręcznego, gdy mamy auto już postawione bokiem ( spytaj pierwszego lepszego driftera, prócz tych spod marketu )
Zgłoś
Avatar
marcik1 2016-10-27, 23:17
Wszystko przez zjebanie toru jazdy między 0:02, a 0:04. Sam zaostrzył sobie zakręt.

Jestem ekspertem,
Dziękuję
Zgłoś
Avatar
Nikkoo 2016-10-28, 1:12 3
Ja tam ekspertem nie jestem, dokładnie tak jak autor napisał, moment chwila nieuwagi i kaput...ALEEE

Może jestem dziwny, zawsze kiedy popada to jadąc w zakręcie który pokonuje z większą prędkością, a zakręt to nie mały łuczek który trzeba przejechać przy 20km/h, jest skupiony i mam w głowie myśl, że może mi uciec tył lub przednie koła przestaną słuchać...

Przez nierówność, może ktoś zgubił trochę oleju, może z ciężarówki coś zleciało i kilka razy tak było, że zakręt który znam okazał się tego dnia śliski, ale mając w głowie co może się stać, za każdym razem bez większego problemu odzyskiwałem w moment kontrole.

Dzieje się to bo skupiam się na tym, że jestem odpowiedzialny za metalowy, 1340 kilogramowy obiekt który swoją energią jest w stanie wyrządzić wiele nieodwracalnych szkód.

Kurwa, w końcu człowiek tyle tu siedzi, widzi pełno wypadków, makabrycznych obrazów i powinien mieć w głowie te obrazy za każdym razem gdy chce zrobić coś głupiego
Zgłoś
Avatar
Avalanger 2016-10-28, 2:56
Na co dzień jeżdżę BMW E46.

Stało się, pewnego razu podczas wyprzedzania innego auta, w deszczowy dzień, rzuciło mi tyłem, podobnie jak na filmie.
Momentalnie stanąłem prostopadle do wyprzedzanego Audi, mając barierkę na wprost.

Kilka odbić, kontr, nie pytajcie mnie, to wyszło automatycznie - wróciłem na prawidłowy tor jazdy przedzakopiańskiej ekspresówki.

Prędkość przy wytraceniu równowagi to około 100+ km/h.

A teraz pierdolcie dalej, że tył napęd jest gorszy w takich akcjach.
Zgłoś
Avatar
Y0SH 2016-10-28, 5:13
Od razu po włączeniu filmiku widać, że jedzie za szybko w tych warunkach. To trzeba być po prostu pojebanym żeby w deszczu tak zapierdalać na takim ostrym łuku.
Zgłoś
Avatar
SanicHegehog 2016-10-28, 9:50
kokos_123 napisał/a:

Przyznasz że lepiej wylądować w rowie/barierce po naszej prawej, niż pod ciężarówką z przeciwnego pasa ( do tego się to sprowadza przy poślizgu nadsterownym )

A działa, bo do tego się używa ręcznego, gdy mamy auto już postawione bokiem ( spytaj pierwszego lepszego driftera, prócz tych spod marketu )


Oczywiście niefabryczny, mocno zawyżony kąt wyprzedzenia zwrotnicy na spółkę z przekładnią pozwalającą na skręcenie kół o 70 stopni + fakt, że jest różnica między poślizgiem kontrolowanym, a niekontrolowanym, na pewno nie mają tu nic do rzeczy
Zgłoś
Avatar
SpeedyG 2016-10-28, 10:36
Kurwa jak można przy tak lekkim łuku i takiej prędkości wpaść tak w poślizg? Widać można i na całe szczęście nie zabiłeś kogoś przez swoją głupotę. Nawet prędkość nie była zbyt duża- może coś około 100 km/h. Rozumiem na lodzie, ale na mokrym asfalcie- może to przez łyse oponki?
Zgłoś
Avatar
avic 2016-10-28, 13:00 3
@Avalanger - och! Jesteś taki zajebisty.. Bądź moim mistrzem, proszę. Uratowałeś się raz, ok. Zrobisz to drugi, trzeci.. ale kiedyś przyjebiesz tak, że się oduczysz zapierdalania w deszczu na zajebiście zdradliwej "ekspresówce przedzakopiańskiej". Tam auta potrafi obracać przy średnim deszczu nawet i przy 60km/h. Z resztą najlepszym wyznacznikiem jest obserwowanie z jaką prędkością jadą ci na lokalnych tablicach - w deszczu na tej "ekspresówce" zasuwają tylko turyści. Umiejętność obserwowania i przewidywania jest cenniejsza od szczęścia pod nazwą "a mnie się kiedyś udało..." . Serio.

Co do całości zdarzenia mam zdanie takie jak @Nikkoo - zbyt wiele razy widziałem tutaj uciekające tyły na zjeździe z wiaduktu na autostradę, prostowanie zakrętów po deszczu/śniegu/liściach, czy zderzenia z pojazdem wyskakującym nagle zza innego, żeby teraz mieć takie luźne podejście do jazdy, jakie miałem jeszcze 7-8 lat temu.

A tym wszystkim mistrzom kierownicy co to w warunkach ułamków sekund na początku niekontrolowanego poślizgu na zatłoczonej drodze dohamowują sobie lewą nogą wyciągając auto gazem, grzebiąc sobie jednocześnie palcem wskazującym prawej ręki w lewej dziurce nosa odpowiem tyle - w dupie byliście, gówno wiecie. To są odruchy zawodowych kierowców wyścigowych/rajdowych, ludzi którzy spędzają dziennie/tygodniowo/rocznie na zapierdalaniu więcej czasu niż średnia sadola sędza na oglądaniu pornosów.

Ja widziałem jak tym mniej wprawnym wychodzi hamowanie lewą na KJSach czy innych pojeżdżawkach. Słabo to wychodzi kierowcom lepszym od przeciętnego, w kontrolowanych, przewidywanych warunkach. Ale Wy wiecie lepiej, że się dało, bo "gulfa na ryncznym pod biedro kiedyś gazem wyciągnyłem"..
Zgłoś
Avatar
mcmt 2016-10-28, 16:11
sirapacz napisał/a:

O! Bardzo dobry materiał edukacyjny. Powinieneś też wkleić opis autora bo jest ważny:
"Film-przestroga. Ewidentnie moja wina: jechałem 84km/h w zabudowanym. Mogłem ich zabić. Gdyby tam był np. rowerzysta, to zabiłbym go na 100%. Czytaj dalej...

Tym, którzy twierdzą, że banalne jest kontrowanie, hamowanie, dodawanie/ujmowanie gazu i wciskanie sprzęgła w poślizgu... przyznam rację, ale tylko na parkingu pod Biedrą.

Może gdyby auto miało ESP, może gdyby miało lepsze opony i lepiej ustawioną zbieżność, może gdyby było sucho... Ale NA PEWNO nic by nie było, gdybym jechał wolniej.

Chyba nie ma nikogo, kto nie popełnia błędów. Przeważnie uchodzą bez konsekwencji. Ale jak widać, nie zawsze. Jeździjcie wolniej.

lpu24.pl/index.php?option=com_...

Avensis T22 - wgnieciony bok.
Ford C-Max - pasażerka ma problem z palcem u ręki + obrażenia od poduszek, auto ma wgnieciony róg + wystrzelone poduszki.
nagranie z Mio MiVue 538"


Eee, źle po prostu założył kontrę, nic wielkiego się nie stało. "Pod Biedrą" częściej wychodzi, bo świadomie wchodzisz w poślizg, jednak jest to dobry trening. Są organizowane kursy szkolenia technik jazdy, gdzie można się tego poduczyć.
Zgłoś
Avatar
narmorxd 2016-10-28, 18:13
słabiaki pograjcie w NFSa
Zgłoś
Avatar
Conscribo 2016-10-28, 20:01
Ja pierdolę, ilu mistrzów kierownicy



Zarzućcie jakimiś ciekawymi filmikami jak wychodzicie z poślizgów.
Ja zacznę! Słabizna ale własna
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem