Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Żart żartem, ale jeśli jesteś w stanie wrzucić wsteczny, gdy samochód jedzie szybko do przodu to wrzuć filmik. Chętnie obejrzę cuda.
Velture : wstecznny cieżko wpić kiedy tylko auto toczy sie wolno do przodu a ty pierdolisz coś o prędkości autostradowej ... wiedzy technicznej brakuje to sie nie wypowiadaj
ehhhh... to uczucie kiedy twój sarkazm jest tak wielki, że debile myślą, że mówisz poważnie...
Każdy kto wie jak działa skrzynia biegów manualna wie że żeby zmienić bieg na wyższy lub niższy należy najpierw zsynchronizować prędkości obrotowe kół zębatych na wałkach.
W tym przypadku przed wrzuceniem dwójki usłyszelibyśmy huk (jak ze szlifierki albo startującego odrzutowca) bo koło zębate drugiego biegu musiałoby się rozpędzić mniej więcej to jakichś kilkunastu tysięcy obrotów na minute..... filmik śmierdzi fejkiem.
Można wbić przy większej prędkości dwójkę (technika stosowana często na rajdach w przypadku uszkodzonego hamulca ręcznego)
Wtedy następuje zablokowanie osi napędowej jeśli sprzęgło będzie w stanie przenieść moment.
Filmik śmierdzi fejkiem z daleka.
W pierwszej kolejności huk z synchronizatorów powinno być słychać.
W drugiej kolejności pisk blokowanej osi
W trzeciej kolejności ewentualny wzrost obrotów powyżej górnej granicy... w efekcie czego silnik powinien się rozkurwić na cząsteczki klasy peci peci.
1. Wrzucamy 1 bieg, gaz do dechy.
2. Wrzucamy 2 bieg, gaz do dechy.
3. Wrzucamy 3 bieg, gaz do dechy.
4. Wrzucamy 4 bieg, gaz do dechy.
5. Wrzucamy 5 bieg, gaz do dechy.
6. Wrzucamy specjalny bieg "R" od RAKIETA, gaz do dechy.
Na kursie wam tego nie powiedzą.
Jako ciekawostkę powiem wam dlaczego w 90% samochodów biegi wchodzą jak w jelczu, w 90% jeździły nimi durne pizdy, potwierdzone osobistymi badaniami na samochodach kupowanych w PL salonach. Wsiadam i widzę kurwa te zmiany to bardziej mnie to boli niż skrzynie kurwa jego w dupe mać, baba siada i wpierdala biegi na chama, już nie mówię o redukcjach z 4 na 2 przy prędkości około 50km/h, bo więcej w mieście nie umie jeździć, może to i dobrze, potem sie kurwa 500m toczy na sprzęgle żeby ostatecznie puścić sprzęgło z szarpnięciem. Ps. Jak masz cohones i tak robisz, to lepiej sobie utnij, dla dobra ogółu.
Przecież ewidentnie widać, że wskazówka obrotomierza wędruje do samego końca. Zresztą słychać to nawet. Gdyby kierowca po prostu nacisnął pedał sprzęgła i wtedy gaz do dechy, to obroty wzrosłyby do tych 5000-6000 i tyle. Tutaj ewidentnie widać tą kilkubiegową redukcję. Sądząc po tempie w jakim wskazówka się przekręciła, było tam minimum 15000 obr/min czego ten silnik po prostu nie mógł wytrzymać z racji swojego nieprzystosowania do takich wyczynów. Przypuszczam, że w tym momencie mogła nawet głowica pęknąć (a nawet zastanawiałbym się nad blokiem silnika)
Ktoś pytał "po co?". Odpowiedź jest prosta - samochód był tak zajechany, że właściciel postanowił przed oddaniem na złom sprawdzić "co by było gdyby...". Teraz już wie.
Tak jestem ekspertem
ehhhh... to uczucie kiedy twój sarkazm jest tak wielki, że debile myślą, że mówisz poważnie...
Akurat tego, że to był sarkazm jestem świadom (patrz dwa pierwsze słowa mojego komentarza). Bardziej napisałem to dlatego, że niektórzy nie podejrzewają tego, iż wrzucenie wstecznego przy jeździe na wprost nie jest możliwe.
debile
Wzajemnie.
Dopiero wtedy samochód zaczyna zapierdalać.
Mało osób o tym wie ale polecam każdemu kto chce kilka koni więcej wyciągnąć ze swojego auta.
1....2.....3.....4.......5...... A Tera RAKIETA !
1..... 2...... 3..... 4..... 5....... A tera (R)AKIETA !!!
@up. stingerek Słyszysz,że biją dzwony, ale nie wiesz w którym kościele. Koła zębate w skrzyni o której piszesz są zazębione z sobą cały czas. Synchronizator ma za zadanie wyrównać prędkość wałka do koła, które na nim się znajduje.
Racja kolego !
Źle to opisałem.
Baran. Przecież po to jest R od RACING na gałce aby na autostradzie wrzucić przy prędkościach powyżej 140km/h.
Dopiero wtedy samochód zaczyna zapierdalać.
Mało osób o tym wie ale polecam każdemu kto chce kilka koni więcej wyciągnąć ze swojego auta.
Kolego R to nie RACING tylko RAKIETKU wbijasz przy 120 włączasz wycieraczki ustawiasz datę na budziku i jak Deloreanem ku przyszłości
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów