18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Soft (6) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 49 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 4 minuty temu


Przez długi czas, samochody były symbolem wolności i niezależności.
To ma się skończyć. Producent samochodów Renault w swoim elektrycznym samochodzie Zoe
ma możliwość zdalnego blokowania baterii, by nie mogła się ładować.

Przy zakupie Renault Zoe, bateria nie jest wliczona w cenę.
Zamiast tego, można podpisać z producentem umowę najmu baterii.
Na forum właścicieli Renault Zoe, użytkownik Franko30 informuje,
że umowa zawiera klauzulę przyznającą Renault prawo
uniemożliwienia ładowania baterii wraz z końcem okresu najmu.
Według artykułu w Der Spiegel, firma może również to zrobić,
gdy będziesz zaległ z płaceniem za wypożyczanie akumulatora.

Oznacza to, że Renault ma jakiś sposób, by zdalnie kontrolować proces ładowania baterii.
Według artykułu z Der Spiegel, Zoe (i większość, jeśli nie wszystkie samochody elektryczne)
zbierają dane na temat pojazdu i wysyłają te dane do producenta bez wiedzy użytkownika.
Te dane informują firmę dokąd podążasz, kiedy i jak szybko,
gdzie ładowałeś baterię i wiele innych rzeczy.
Wiedzieliśmy już, że Tesla robiła to w jej samochodach,
odkąd spółka upubliczniła dziennikarzom pojazd do recenzji w New York Times.
Obserwując ten sam trend u masowego producenta, jakim jest Renault,
widzimy niebezpiecznie rozwijającą się tendencję.

Link do oryginału: link
Zgłoś
Avatar
ProVVe 2014-03-07, 18:30 6
Chuj z ich pomysłami... Ja tam mam spust jak widzę mustanga shellby z 67, a nie renówkę...

______________

Ola gringo
Zgłoś
Avatar
S................n 2014-03-07, 19:31 25
Po pierwsze to ten temat już był (ale nie chce mi się szukać)

Po drugie: Bitch please!!! Czy Wy wierzycie że te baterie nie będą hackowane tak jak teraz root'uje się telefony? Ci debile (Francuzi) nie znają polskiego potencjału do kombinowania. A nawet jak się nie da co jest praktycznie nie możliwe dla naszego wspaniałego Narodu, to i tak za parę miesięcy wyjdą na rynek chińskie podróbki hue hue hue, i znów jakiś idiota wpierdolił grube miliony w zabezpieczenia, które kazdy myślący łeb obejdzie w ciągu paru dni (max).

Na jednego inżyniera konstruującego jakieś zabezpieczenie, znajdzie się dziesięciu łebskich magików , którzy potraktują to zabezpieczenie jako wyzwanie intelektu.
Zgłoś
Avatar
Skyperian 2014-03-07, 19:41 3
Chuj nie kupujcie Renault, co to kurwa jedyna marka aut na świecie ? Póki nie wprowadzają tego jako prawo to można bez spiny do tego podejść ale patrzeć czy jakiś popierdolec z UE nie wpadnie na świetny pomysł przymusu aut tego typu bo będzie w chuj bezpiecznie.
Zgłoś
Avatar
MCL 2014-03-07, 19:58 1
Generalnie to kolejny powód by olać "renufki" ciepłym moczem.
Zgłoś
Avatar
N................s 2014-03-07, 20:02
no w zasadzie to jest w chuj chujowe. ALE, z drugiej strony samochody elektryczne sa chujowe, + nikt cie nie zmusza do kupna ow samochodow. wiec w zasadzie nie widze problemow
Zgłoś
Avatar
GhostRider32 2014-03-07, 20:03 5
-Dzień dobry, aspirant Jan Kowalski, proszę przygotować dowód rejestracyjny, prawo jazdy oraz dokumenty potwierdzające legalność zainstalowanego oprogramowania w pojeździe.

______________

C63 AMG, YS3D Viggen, Punto 2.0l Turbo
Zgłoś
Avatar
icelore 2014-03-07, 20:06
Piraci elektroniczni juz sie tym zajma
Zgłoś
Avatar
patroy 2014-03-07, 20:08
Generalnie prawie wszyscy producenci elektrycznych aut nie sprzedają baterii tylko ją dzierżawią właścicielowi co jest taki durne takie idiotyczne i debilne że głowa mała bo w folderach mamią ludzi że koszt użytkowania samochodu jest 20x niższy niż benzyniak a nie mówią że trzeba 200zł miesięcznie bulić za wynajem baterii, której i tak się nie zwraca, mało tego one najczęściej w ogóle nie są demontowalne, to jest po prostu pomysł żeby przyszli kierowcy gdzieś wyrzucali kasę którą zaoszczędziliby na benzynie.
Zgłoś
Avatar
l................e 2014-03-07, 20:14 10
alexandrus napisał/a:


Na jednego inżyniera konstruującego jakieś zabezpieczenie, znajdzie się dziesięciu łebskich magików , którzy potraktują to zabezpieczenie jako wyzwanie intelektu.


Podoba mi się to zdanie
Zresztą, można zauważyć to np. w grach. Ile razy było pierdolenie o tym jakie zostały użyte zabezpieczenia, jakież to nie do złamania, trzeba kupić oryginał, ło hoho. A po tygodniu gotowy crack i inne pierdoły
Zgłoś
Avatar
Piachu_1 2014-03-07, 20:18
ale mojego cinquecento chyba nie wylacza, co nie?
Zgłoś
Avatar
Aberracja 2014-03-07, 20:18 3
Zastanawia mnie to Wasze oburzenie, ktoś WYPOŻYCZA taką baterię, to właściciel ma prawo zadbać o to by wypożyczający za nią płacił. Miałem jeszcze jakoś skomentować to pierdolenie o tym, jakie to elektryczne samochody są chujowe, ale sobie daruje. W końcu to taka cebulaczana mentalność, wszystko co nowe trzeba zmieszać z błotem, bo mnie na to nie stać.

Ciekawi mnie też ta Wasza mania teorii spiskowych o tym, jak to wszyscy Was obserwują, szpiegują, podglądają itd itp. Na prawdę myślicie, że kogoś obchodzi Wasze chujowe życie szarego człowieczka, dla którego jedyną formą buntu jest pierdolenie na sadisticu?

______________

Tak, jestem ekspertem.
Zgłoś
Avatar
barrav 2014-03-07, 20:21
Ja mam Golfa 1.9 tdi. Prędzej świat się skończy niż on przestanie jeździć
Zgłoś
Avatar
marco_polok 2014-03-07, 20:24 1
Gruby Brzuch napisał/a:

Wiedzieliśmy już, że Tesla robiła to w jej samochodach,



No kurwa wiele jestem w stanie znieść, ale to już bije wszelkie rekordy. Fajna babka z tej Tesli. KURWA JAK MOŻNA BYĆ TAKIM IGNORANTEM...
Zgłoś
Avatar
T................h 2014-03-07, 20:24
A ja nie mam nic przeciwko elektrycznym samochodom. Podejrzewam, że jeśli osiągneły by chociaż zbliżoną wydajność co samochody z silnikami spalinowymi to wiele osób by je kupiło. Co do jednego z powyzszych postów to nie ma rzeczy niedemontowalnych, i pewnie zaraz by ludzie kombinowali jak zdemontować oryginalne baterie i zamontować lewe. Sam jednak osobiście nigdy bym nie kupił eletrycznego wozidła, bo poprostu lubie silniki benzynowe. Dla mnie jakakolwiek sensowna jazda zaczyna sie od silnika dwu litrowego. A diesle w osobówkach na uzytek prywatny to jedna wielka pomyłka.
Zgłoś
Avatar
Promek 2014-03-07, 20:47
tia najpierw ktos musi kupic eko-gowno od zabojadow
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów