Mało sadystyczne ale biorąc pod uwagę jak często ten utwór spotykamy w filmikach, warto posłuchać innego jego wykonania.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
51 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
6 minut temu
🔥
Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie
- teraz popularne
Zastanawia mnie fakt,po kiego chuja grać coś na akordeonie,pianinie,flecie i innych pizdowstwach skoro jest wersja FULL ORCHESTRA !!!To jak by grac Bethowena na cymbałkach i się tym zachwycać :/
ja pier... przecież to są jakieś 4 akordy plus melodyjka. W Przedszkolu się trudniejsze śpiewa.
@up
Czasem bywa tak, że utwory banalne są piękne w swojej prostocie.
Czasem bywa tak, że utwory banalne są piękne w swojej prostocie.
choćby ktoś to zagrał na bambusie, to to i tak bedzie RFAD i bedzie powodowało ze 90% ludzi bedzie sobie probowac przebic bembęki sluchajac tego(10% to 12 latki które w tym miesiącu dostaną neta i beda do tego robić filmy o zakładniu konta na NK)
Jestem muzykiem i powiem wam tyle, ten utwór jest zagrany zaledwie poprawnie, jest bardzo prosty, może go zagrać zwykły szarak z kilkumiesięcznym doświadczeniem muzycznym. Za to gość który gra na pianinie klasycznym wykonał kawał dobrej roboty i za to należą się brawa PS pierwszy instrument to pianino elektryczne.
Popieram
nucky napisał/a:
Chujowe brzmienie i straszna monotonia. Na keyboardzie by 10x lepiej to wyszło, zwłaszcza że ten rudy ledwo grać potrafi..
Popieram
rudy zagrał beznadziejnie... na tym pianinie cyfrowym też nie bardzo, ale już w porównaniu z rudym dużo lepiej
ale nie ma to jak:
ale nie ma to jak:
Szkoda ze 99% dzieci neo mysli, ze ten utwór skomponowano specjalnie do filmu requiem dla snu xD Moze to i dobrze, hołota bezwiednie wchłonie troche Mozarta
Swoją drogą ten kawałek dają do połowy trailerów, nawet do tak arcywysokobudżetowego filmu jak avatar dali stary, bardzo oklepany motyw. Nie da się już tego słuchać
Słyszałem ze Edyta Górniak chce zaśpiewać Requiem for a dream