18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Avatar
Krzywson 2013-05-01, 21:18 4
browar z to że nie Lewandowski
Zgłoś
Avatar
Ciuciurum 2013-05-01, 21:20
ile fotoradarów na trasie
Zgłoś
Avatar
Razer 2013-05-01, 21:34 24
Dudeczek napisał/a:

On mu podaje prędkość z jaką ma jechać i rodzaj zakrętu...jeżeli dobrze rozumiem... nie znam się, więc mogę być w błędzie.



pacholl napisał/a:

np. 50 lewy 4 : to 50 odległość, lewy to zakręt, 4 to bieg z jakim można go pokonać. Zacisk - zwężenie zakrętu za szczytem, Hopa - górka można skoczyć



50 lewy 4 - 50 zgadza się jest to odległość w metrach do zakrętu, lewy wiadomo, 4 to nie bieg, a kąt/trudność z jaką należy pokonać dany zakręt. Robert stosuje skalę kątową od 0 do 6.

Niedawno w rajdzie Azorów Maciek Baran czytał zakręty "zerowe". Idąc twoim tropem @pacholl miał go przejechać na biegu neutralnym? (0 - wyjątkowo ciasny zakręt, ale jeszcze nie nawrót

Idąc dalej Maciek mówił czasem "drzewo" lub "dom". Są to punkty odniesienia dla Roberta gdzie znajduje się wierzchołek zakrętu.

Większość kierowców używa dodatkowych słów, które precyzują zakręty. Najczęściej spotykane to "plus", "minus", "do", "w", "przechodzi w" itd. Przykładowo opis "trzy plus" oznacza, że zakręt można przejść szybciej niż zakręt trójkowy - dla innych oznacza to, że na zakręcie trzeba się maksymalnie napędzać, natomiast "trzy minus" oznacza przeważnie, że pod koniec zakrętu należy ściągnąć nogę z gazu

Jestem ekspertem w każdej dziedzinie.
Zgłoś
Avatar
M................w 2013-05-01, 21:44 1
@up

jak ekspert to i wróżka. Co jutro zjem na obiad ?
Zgłoś
Avatar