📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:31
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
52 minuty temu
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Jak trzymał morde blisko trakcji to moglo go jebnac prosto w twarz . Chyba ze obieg niebyłby zamkniety, ale sorry gregory nie znam się zbytnio
Hmm mnie ciekawi czego go nie zabiło? Sorry nie jestem elektrykiem nie znam się, ale nie raz słyszałem, że kogoś przypiekło bo się po tych słupach trakcyjnych wspinał czy coś.
A kumple mi mówią że jestem odważny bo jeżdże motocyklem na jednym kole -.- Szczerze? jestem leszczem....
Oni Trollują śmierć...
skoro pociąg dotyka u gory 1 linę to musi być jeszcze cos neutralnego ( chyba szyny). Wariat ma rekawiczki i buty wiec jest bezpieczny ale przy takim prądzie jaki tam jest moze powstać łuk elektryczny i go zajebac (takie male przemyslenia)
@ukcioo
Kolejny oświecony. A powiedz ty mi od czego ten prąd jest zależny? Poza tym, to nie sam prąd zabija, tylko skutki jego przepływu, jeśli się tak chcemy bawić w dokładność.
@Magik2501
Przynajmniej ktoś kto coś wie. Teoretycznie to nie problem, ale w praktyce spróbuj się odizolować od otoczenia i złapać się takich przewodów jadąc na pociągu. Powodzenia.