18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (6) Soft (4) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 57 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:23
Avatar
PrawdaJestJedna 2020-05-17, 16:52 5
xawery666 napisał/a:

ej, jakis ekspert wyjasni czemu on sie rusza?


To się nazywają shimmy. Poniżej wyjaśnienie.

______________

"Gdy jesz jabłko, myśl o pestkach, a nie o skórce"- tak samo w polityce...
Zgłoś
Avatar
Pedofilek 2020-05-17, 17:09 1
xawery666 napisał/a:

ej, jakis ekspert wyjasni czemu on sie rusza?



Bo kierownica wpadła wy szymi
Pewnie nie miał amortyzatora skrętu a nawet jak był to pewnie już niesprawny i nie kupię nowego bo to trochę kosztuje więc przy cebulił i spotkała go kara
Zgłoś
Avatar
Pawehan 2020-05-17, 17:10 1
I tak miała szczęście, wywrotka przy takiej prędkości, pewnie z 200 było na budziku.
Zgłoś
Avatar
S................n 2020-05-17, 17:44 2
betonowy_krokiet napisał/a:

Źle wyważone koło - np. odkleił się ciężarek, zużyte łożysko przedniego koła,
zużyte lub poluzowane łożyska główki ramy, wadliwa lub zużyta - poząbkowana opona, krzywy amortyzator przód- asymetria lag, krzywa rama - nieosiowe rozmieszczenie kół, stary olej lub jego nieprawidłowy poziom w lagach, złe ciśnienie pow. oponach. Możliwości jest wiele. Amortyzator skrętu zmniejsza możliwość wystąpienia zjawiska ale nie eliminuje go w 100%, zwłaszcza przy takim zapierdalaniu. To Yamaha R1 w standardzie ma schowany amor skrętu pod plastikami to co widzisz to nie amor tylko brelok / lub jakaś przywieszka do kluczyków w stylu"remove before flight" - popularne u motocip. Pozdrawia motopizda.



Albo źle ustawiony amortyzator skrętu, jaa mam na kierownicy takie gówno z mozliwością ustawienia oporu.

Zgłoś
Avatar
Jokerd 2020-05-17, 17:55
Pomylila kurek od kranu w zlewie z manetka od moto jest efekt
Zgłoś
Avatar
chico35 2020-05-17, 18:24 3
do autora: moto jest zajeb*iste - być moze jak niekórzy z was osiągną pełnoletność, zrobią prawko i się przejadą zmienią zdanie bo póki co leczycie kompleksy wyzwiskami w kierunku motocyklistów
Zgłoś
Avatar
Januszek222 2020-05-17, 18:35 1
o co chodzi z tymi "motopizdami, motocipami itd"? Po Krakowie porusza się od chuja podmiejskich wiejskich rejestracji mających problem żeby włączyć kierunkowskaz tym bardziej zaparkować między dwoma białymi liniami.
Zgłoś
Avatar
zdun 2020-05-17, 18:58
alexandrus napisał/a:

Albo źle ustawiony amortyzator skrętu, jaa mam na kierownicy takie gówno z mozliwością ustawienia oporu.



Co to za moto, Romet 250?
Zgłoś
Avatar
kawior2007 2020-05-17, 19:46
Po co jej ta kierownica bez motoru na końcu?
Zgłoś
Avatar
rzeznianumer5 2020-05-17, 19:56
TranzystorWyklęty napisał/a:

Ciekawe, dlaczego dostał shimmy przy tak dużej prędkość. Tym bardziej, że moto ma amortyzator skrętu



Dostała nie dostał
Zgłoś
Avatar
tarcer123 2020-05-17, 21:09
Bo najbardziej motocykli nie cierpia ci ktorzy nigdy nawet nie jechali.
Zgłoś
Avatar
Tom9310 2020-05-17, 22:16
betonowy_krokiet napisał/a:

Źle wyważone koło - np. odkleił się ciężarek, zużyte łożysko przedniego koła,
zużyte lub poluzowane łożyska główki ramy, wadliwa lub zużyta - poząbkowana opona, krzywy amortyzator przód- asymetria lag, krzywa rama - nieosiowe rozmieszczenie kół, stary olej lub jego nieprawidłowy poziom w lagach, złe ciśnienie pow. oponach. Możliwości jest wiele. Amortyzator skrętu zmniejsza możliwość wystąpienia zjawiska ale nie eliminuje go w 100%, zwłaszcza przy takim zapierdalaniu. To Yamaha R1 w standardzie ma schowany amor skrętu pod plastikami to co widzisz to nie amor tylko brelok / lub jakaś przywieszka do kluczyków w stylu"remove before flight" - popularne u motocip. Pozdrawia motopizda.



Ja raz w doświadczyłem po zejściu na koło na szczęście minimalny, oprócz wszystkich przyczyn które tu wymieniłeś w moim przypadku była zła nawierzchnia.
I nie kierujcie się tym że jak jest amor skrętu to znaczy że Shimmy nie będzie, u mnie fabrycznie nie ma amora ale wszystko jest dostatecznie wyregulowane i sprawdzone:-D

Fakt bez dania racji amora skrętu nikt by nie wymyślał bo to dobra i przydatna rzecz. Ale kto ma motocykl ten wie że lepiej dmuchać na zimno i mieć wszystko pod kontrolą, no chyba że ktoś ma na nazwisko Da Silva.
Zgłoś
Avatar
T................y 2020-05-17, 23:03
betonowy_krokiet napisał/a:

Źle wyważone koło - np. odkleił się ciężarek, zużyte łożysko przedniego koła,
zużyte lub poluzowane łożyska główki ramy, wadliwa lub zużyta - poząbkowana opona, krzywy amortyzator przód- asymetria lag, krzywa rama - nieosiowe rozmieszczenie kół, stary olej lub jego nieprawidłowy poziom w lagach, złe ciśnienie pow. oponach. Możliwości jest wiele. Amortyzator skrętu zmniejsza możliwość wystąpienia zjawiska ale nie eliminuje go w 100%, zwłaszcza przy takim zapierdalaniu. To Yamaha R1 w standardzie ma schowany amor skrętu pod plastikami to co widzisz to nie amor tylko brelok / lub jakaś przywieszka do kluczyków w stylu"remove before flight" - popularne u motocip. Pozdrawia motopizda.



Nie chce mi się rozpisywać, bo wymieniłeś wszystkie możliwe usterki przedniego zawieszenia motocykla. Jakby się odkleił ciężarek, to by motocyklem tak napierdalało, że po pierwszym zakręcie problem byłby rozwiązany naturalnie. Opona jeśli już, to mogła być stara i twarda, dlatego straciła przyczepność. Ciśnienie nie wiem jakie by musiało być, żeby podczas zapierdalania w zakręcie się nie ujawniło, a przy zejściu z koła byłaby taka reakcja. Nic nie eliminuje shimmy poza zmianą geometrii ramy. Moim zdaniem przy zejściu z gumy koło wpadło w nierówność, np koleinę
I to na filmie, to nie jest żadna z R1, a amor skrętu w standardzie był chyba dopiero po RN22

PrawdaJestJedna napisał/a:

Poniżej wyjaśnienie.



Nawet nie włączam tego gówna

Tom9310 napisał/a:

I nie kierujcie się tym że jak jest amor skrętu to znaczy że Shimmy nie będzie, u mnie fabrycznie nie ma amora ale wszystko jest dostatecznie wyregulowane i sprawdzone



Dzięki, że nam wyjaśniłeś z tym amorkiem skrętu. W Twoim Romecie nie musi być amora, więc masz wszystko "wyregulowane i sprawdzone" (pewnie geometrię ramy regulujesz)
Zgłoś
Avatar
~mg_schutze 2020-05-18, 1:59
Złapał Shimmy, albo stalowe łapy albo amorek skrętu, choć ten drugi nie zawsze pomaga.

______________

minds.com/Konflikty/
Zgłoś
Avatar
darayavahus 2020-05-18, 10:38 1
TheAndyboy888 napisał/a:

Tacy ludzie powinni z motocykla przesiąść się na wózek



przeciez przesiądzie się na wózek
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów