Bolidy F1 sa troche inaczej skonstruowane. Bolid ten posiada nie tyle spojlery co skrzydla i trzeba nimi sterowac w odpowiednio do sytuacji, ma sie to nijak do osobowek. Co do 90 km/h wystaw reke za okno przy tej predkosci, a pozniej wystaw deske o podobnych gabarytach co spojler i ustaw ja pod odpowiednim katem i zobaczysz jak wypierdoli do tylu. Moc jaka generuje silnik (konie mechaniczne o ktorych tu sie tyle pucujecie) nie ma zadnego znaczenia w aerodynamice pojazdu. Nie ma znaczenia czy pojazd osiaga predkosc 200 km/h w 60 sekund czy w 10 oddzialywanie powietrza na niego bedzie takie samo. Apropo ruszania to jest to niezauwazalne golym okiem ale daje cenne dziesiate sekundy przy starcie.
I tak jak decorator12 napisal. Nagrali sie coniektorzy w NFSa i swiruja.
@Yasiu99 Poogladaj sobie rajdy i zobacz jakie glupoty pierdolisz za przeproszeniem. Zarowno fwd jak i rwd maja wady i zalety ale w sportach samochodowych znajduja zastosowanie zarowno jedne jak i drugie.