18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (6) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 6:27
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:34
Avatar
jajcarzysta 2012-12-13, 20:55
Darson666 napisał/a:


No i kierowca kierowcy nierówny, Ja bym Veyronem był w stanie przegrać z kierowcą Subaru Imprezy.



w bugatti masz automat więc musiałbyś być babą żeby przegrać

myślę że żaden z tych kierowców to nie nowicjusz bo tacy nie śmigają takimi maszynami i się nie ścigają, to że boss od 200 nie dał rady to jego winna a nie kierowcy...z litrem nie miałby szans
Zgłoś
Avatar
blackbird969 2012-12-13, 21:11
sportowy motocykl to nie tylko prędkość ale i zakręty przy dużej prędkości, a na takim bossie czy innych motocyklach nie zrobisz złożenia przy 190 w zakręt mając zapas przyczepności i jeszcze na wyjściu z zakrętu robiąc już 220-230 km/h
poza tym motocykle sportowe trzeba kręcić moc najlepiej oddają powyżej określonej dla danego modelu ilości obrotów, dla przykładu R1 model rn12 zbiera się powyżej 6-7 tys obrotów i stawia na gume, poniżej tego zakresu można sobie tylko pomóc strzałem ze sprzęgła
Zgłoś
Avatar
Panich 2012-12-13, 21:18 1
najszybciej od 0-100 ma moja żona, udaje jej się to zawsze, kiedy staje na wagę
Zgłoś
Avatar
Darson666 2012-12-13, 21:36
blackbird969 napisał/a:

sportowy motocykl to nie tylko prędkość ale i zakręty przy dużej prędkości, a na takim bossie czy innych motocyklach nie zrobisz złożenia przy 190 w zakręt mając zapas przyczepności i jeszcze na wyjściu z zakrętu robiąc już 220-230 km/h


Chyba nie obserwujesz MotoGp, co nie?
jajcarzysta napisał/a:


w bugatti masz automat więc musiałbyś być babą żeby przegrać
myślę że żaden z tych kierowców to nie nowicjusz bo tacy nie śmigają takimi maszynami i się nie ścigają, to że boss od 200 nie dał rady to jego winna a nie kierowcy...z litrem nie miałby szans


Wystarczy mieć kasę na takie maszyny, umiejętności już nie. Śmigają... Siedziałeś kiedyś w Veyronie? Ja też nie.
Zgłoś
Avatar
jajcarzysta 2012-12-13, 21:57
Darson666 napisał/a:


Wystarczy mieć kasę na takie maszyny, umiejętności już nie. Śmigają... Siedziałeś kiedyś w Veyronie? Ja też nie.


to że w drogich autach śmigają to wiadomo
ale my o kierowcach motocykli rozmawiamy...

nie wydaje mi się aby ktoś kto nie umie dobrze jeździć motorem jeździł boss hossem albo porządnym ścigaczem - każdy kto nie umie tego obsługiwać szybko kończy swoją naukę...
dlatego dalej podtrzymuje swoją tezę że ci z filmików to nie amatorzy i wiedzą jak się ścigać. I że boss przegrał bo jest wolniejszy.
Zgłoś
Avatar
Newbie2010 2012-12-13, 22:33
jajcarzysta napisał/a:


boss hoss big blok 500km dostaje w ciry od zr12 (który 200 koni nie ma a do setki w nie całe 3s)



Żadne zr12, a ZX12R.
Zgłoś
Avatar
Parzo 2012-12-13, 23:11
Ciekawa charakterystyka silnika, benzyniak z tak nisko "umiejscowionym" momentem? 2.5tys? Zazwyczaj motorki chyba sa wysokoobrotowe i maja moment przy 4-7 tys chyba ze sie zatrzymalem w ewolucji na dwusuwach...
Zgłoś
Avatar
jeloo 2012-12-14, 9:10 1
@up

Chyba tak

Ogólnie rzecz biorąc, im mniej sportowy motocykl, tym niżej ma moment. Cruisery czy Choppery potrafią mieć 70-80% momentu już na jałowych obrotach. Nowe Hondy NC-700 też mają moment bardzo nisko, bo silnik to przepołowione 1.4 z Hondy Civic, i mają typowo samochodową, niskoobrotową charakterystykę. Trend idzie w kierunku silników wolnoobrotowych. Jednak to nie dotyczy motocykli sportowych i powstałych zazwyczaj na ich bazie motocykli sportowo turystycznych.
Zgłoś
Avatar
Parzo 2012-12-14, 18:46
Piwo za wytlumaczenie, bo myslalem, ze nadal idzie sie w kierunku wysokoobrotowcow jak kiedys co tak bylo, w sumie to fajnie ze nizej moment jest pozytywnie dla kierowcow i dla mÓturzystow (dla kierowcow bo beda nizej biegi mótury zmieniac ze wzgledu by nie wypadac ze wzniosu momentu, bo wiadomo, ze odczuwalny moment dynamiczny jest na wyższych obrotach co sie wiąże ze zmiana czestotliwosci, a wyższe czestotliwości mimo skali decybelowej są bardziej "bolesne" i lepiej dla zwyklej puszki bo sie nie wystracha aż tak) jak coś to mnie prosze poprawić chętnie się poducze, gdyż to jest forum jak każde inne i warto wymieniać poglady
Zgłoś
Avatar
IchigoX12 2012-12-15, 3:41
Pierdolicie. Na swojej Baracudzie mam 7200rpm, i co?
Zgłoś