📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
38 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 2:25
Dmger napisał/a:
To chujowy "jezdeś kurfa zanfca" bo obudowy silników są odporne na przebicie odłamkami pochodzącymi z wnętrza silnika
No jasne... ptak wlatujac w turbine rozpieprza silnik a takia metalowa micha juz nie?
Dmger napisał/a:
To ch*jowy "jezdeś kurfa zanfca" bo obudowy silników są odporne na przebicie odłamkami pochodzącymi z wnętrza silnika
To ty jesteś chujowy znafca nawet niewielki odłamek z silnika przebije jego obudowę bez problemu ruchome elementy rozpędzają się do ogromnych prędkości poczytaj o katastrofie polskiego kopernika z 1980 roku pierścień turbiny pękając rozerwał obudowę pierwszego silnika przebił kadłub i uszkodził dwa kolejne.
@up
Obecnie produkowane silniki są o wiele bardziej odporne, polecam filmik testowy z odstrzelenia łopatki we współczesnym silniku. Ten na filmie oraz z samolotu Kościuszko to konstrukcje z lat 60 ubiegłego stulecia. Sam test pod koniec filmu.
Obecnie produkowane silniki są o wiele bardziej odporne, polecam filmik testowy z odstrzelenia łopatki we współczesnym silniku. Ten na filmie oraz z samolotu Kościuszko to konstrukcje z lat 60 ubiegłego stulecia. Sam test pod koniec filmu.
feku2710 napisał/a:
To ty jesteś chujowy znafca nawet niewielki odłamek z silnika przebije jego obudowę bez problemu ruchome elementy rozpędzają się do ogromnych prędkości poczytaj o katastrofie polskiego kopernika z 1980 roku pierścień turbiny pękając rozerwał obudowę pierwszego silnika przebił kadłub i uszkodził dwa kolejne.
Jak Ty latasz samolotami z 1980 roku to nie moja wina
Nic wielkiego...