📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@kwiatu12 Zachar robi dużo dla polskiego dziennikarstwa motoryzacyjnego, jest założycielem autocentrum gdzie pewnie wchodzisz sprawdzić ile twoje chujowe bmw sprzed 30 lat ma zardzewiałych koni, więc stój pysk. Pomijam, że nie odróżniasz redaktora od pomysłodawców systemu i na niego kierujesz swoją agresję prostaku.
super samochod mialem okazje taki pouzywac przez 1,5tyg, chodz na dluzszych trasach bolaly mnie lędzwie
Przecież ten system można wyłączyć co nawet widać na filmiku,a Zachar jest w porządku mimo ze za obcokrajowcami nie przepadam chociaż on i tak jest bardziej polski niż nie jeden z chujków tu siedzących.
swoja drogą system ma pewną wadę, bo na polskich drogach bywają ograniczenia dla samochodów ciężarowych wtedy choć wątpie że volvo potrafi to odczytać , zwolni do prędkości przeznaczonej dla ciężarówek
Na naszych drogach miejscami jest najebane tyle ograniczeń, że ten system w volvo będzie się zawieszał jak win10
@nokia324
Nie tylko w Polsce są te ograniczenia, tak samo we Francji przy stromych zjazdach masz ograniczenia dla ciężarówek i aut z przyczepami np. kempingowymi. Też jestem ciekaw jak to wyłapuje w tym wypadku.
Nie tylko w Polsce są te ograniczenia, tak samo we Francji przy stromych zjazdach masz ograniczenia dla ciężarówek i aut z przyczepami np. kempingowymi. Też jestem ciekaw jak to wyłapuje w tym wypadku.
A jak system rozpoznaje koniec ograniczenia prędkości ? Przecież na polskich drogach ograniczenie prędkości często odwołuje skrzyżowanie.
Kilka uwag:
@ glider33 - system rozpoznaje znak końca ograniczenia, skrzyżowanie ignoruje. Rozpoznaje też znak końca autostrady.
@ nokia324 - jest opcja rozpoznawania opisów pod znakami, czyli teoretycznie powinien zignorować znak dotyczący ciężarówek lub poinformować o jego zarejestrowaniu.
Ponadto nigdzie nie jest powiedziane, że samochód ma zwolnić. Wg informacji na stronie Volvo jest to system ostrzegający o znakach. Moim zdaniem całkiem przydatne, bo nietrudno się zagapić na polskich drogach.
@ glider33 - system rozpoznaje znak końca ograniczenia, skrzyżowanie ignoruje. Rozpoznaje też znak końca autostrady.
@ nokia324 - jest opcja rozpoznawania opisów pod znakami, czyli teoretycznie powinien zignorować znak dotyczący ciężarówek lub poinformować o jego zarejestrowaniu.
Ponadto nigdzie nie jest powiedziane, że samochód ma zwolnić. Wg informacji na stronie Volvo jest to system ostrzegający o znakach. Moim zdaniem całkiem przydatne, bo nietrudno się zagapić na polskich drogach.
eunstachy napisał/a:
Powiedz mi jeszcze tylko po co w ogóle miał bym jeździć z tym systemem włączonym?!
Jeżeli do korzystania z samochodu używasz dokumentu: prawo jazdy - to po to by go nie stracić.
nokia324 napisał/a:
swoja drogą system ma pewną wadę, bo na polskich drogach bywają ograniczenia dla samochodów ciężarowych wtedy choć wątpie że volvo potrafi to odczytać , zwolni do prędkości przeznaczonej dla ciężarówek
Mam o dużo tańszy samochód z systemem TYLKO rozpoznawania znaków i oprócz samego znaku rozpoznaje także dodatkowe tabliczki informujące, np. ciężarówki (że dotyczy tylko ciężarowych i wtedy go nie bierze pod uwagę), śnieżynki (że dotyczy w trakcie opadów_ itd. Więc w samochodzie za te pieniądze na pewno jest to lepiej rozwiązane - choć i ja nie narzekam.
Ale już wskażę wadę - system ten na pewno nie będzie rozpoznawał naszych polskich tablic "teren zabudowany". Jednak tutaj posiłkuje się GPSem.
glider33 napisał/a:
A jak system rozpoznaje koniec ograniczenia prędkości ? Przecież na polskich drogach ograniczenie prędkości często odwołuje skrzyżowanie.
Tak jak pisałem wyżej - system wspomaga się danymi z GPS.
Fajnie, jak drogowcy zapomną znaku 30 na esce i to mundre auto wyhamue ze 120 do 30 km/h.
@Takafura - jak drogowcy "zapomną" - to nadal to ograniczenie obowiązuje.
I to nie hamulec awaryjny - by w takiej sytuacji nacisnąć hamulec do końca. Zapewne hamuje jedynie silnikiem - co jako kierowcy wychwycisz i jak mimo znaku chcesz łamać przepisy - wystarczy wcisnąć gaz i jechac dalej 120 mimo znaku 30.
I to nie hamulec awaryjny - by w takiej sytuacji nacisnąć hamulec do końca. Zapewne hamuje jedynie silnikiem - co jako kierowcy wychwycisz i jak mimo znaku chcesz łamać przepisy - wystarczy wcisnąć gaz i jechac dalej 120 mimo znaku 30.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów