📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:44
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
damian12091988 napisał/a:
Kim jest Mad Mike? Ta mazda brzmi jak bolid f1 - nieprzyjemny dla ucha hałas...
Mike Whitddett - kierowca...
pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_Wankla
Tak wiec..
Samochodu marki Mazda, model rx7 i rx8 jak wyzej napisane posiadaja silniki wankla.
Krotko i na temat.
Zywotnosc takiego silnika + - 100 tysiecy kilometrow, pozniej taki silnik mozesz dac na zlom, o ile go wezma.
Teraz wejdz sobie na jakas strone gdzie pragna sprzedac super zadbany, od pierwszego wlasciciela wozek, ktorego naprawde prowadzila caly czas kobieta (mowie o allegro) i sprawdz za jakie grosze kupisz takie jezdzace gowienko.
Tak wiec..
Samochodu marki Mazda, model rx7 i rx8 jak wyzej napisane posiadaja silniki wankla.
Krotko i na temat.
Zywotnosc takiego silnika + - 100 tysiecy kilometrow, pozniej taki silnik mozesz dac na zlom, o ile go wezma.
Teraz wejdz sobie na jakas strone gdzie pragna sprzedac super zadbany, od pierwszego wlasciciela wozek, ktorego naprawde prowadzila caly czas kobieta (mowie o allegro) i sprawdz za jakie grosze kupisz takie jezdzace gowienko.
czemu takie ognie lecą z rury ?
Tam nie siedzi stockowy B13 tylko B26 w dodatku NA
Jaką to kurestwo dysponuje mocą?
Modyfikacje tego auta:
1994 MAZDA RX-7 (FD3S)
Engine: Mazda 26B quad rotary, Precision Engineering custom short crank, cross-drilled eccentric shaft, custom PPRE alloy sump, three window bearings, FD3S rotor housings, PPRE peripheral porting, lightened/balanced RX-8 rotors, custom ceramic apex seals, custom machined side plates, high-rev mod stationary gears, custom inlet manifold, 4x 55mm MoTeC throttle bodies, Pipercross air filters, custom fuel rails, 8x 600cc injectors, 2x fuel lines, twin Bosch Motorsport 044 fuel pumps, custom surge tank, Turbosmart fuel pressure regulator, MicroTech LTX-12 engine management system, 8x Bosch 616 coils, custom MSD leads, 4x 1.25-inch custom stainless PPG manifold, flanged full 3.5-inch exhaust, Borla mufflers, custom twin-pass alloy radiator, factory FD3S oil coolers, Craig Davies electric oil pump, braided lines/hoses, anodised fittings, de-loomed engine bay, Redline Performance catch cans
Driveline: HKS 5-speed sequential gearbox, HKS Pro twin-plate clutch, HKS flywheel, custom full-spool locker, factory diff case, Mazdaspeed 4.3 crown wheel, custom driveshaft
Suspension: Tein Super Drift fully adjustable coil-over shocks/springs, Tein EDFC, modified tie rods, shortened uprights
Brakes: Znoelli cross-drilled rotors, factory FD3S callipers, EBC pads, D2 hydraulic handbrake, B&M line locker
Wheels/Tyres: Weds Kranze 3-piece alloys — 18×11-inch front, 18×12-inch rear, Goodyear RS Sport 245/45R18 semi-slick front tyres, Goodyear Eagle F1 265/35R18 rear tyres
Exterior: BN Sports Blister wide body kit, Sard 3D GT wing, gloss black respray, custom matte black
digi-camo, Red Bull graphics
Interior: Sparco Evo seats, Sparco deep dish steering wheel, HKS sequential shifter, MSNZ-spec 6-point roll cage, custom MicroTech wiring, custom switchbox, Tein EDFC controller, custom dash, 4x HKS exhaust gas temp meters, HKS oil pressure meter, HKS oil temp meter, HKS water temp meter, HKS fuel pressure meter, Splitfire tachometer
Performance: Dyno Power — 480hp @ wheels (running-in de-tune)
1994 MAZDA RX-7 (FD3S)
Engine: Mazda 26B quad rotary, Precision Engineering custom short crank, cross-drilled eccentric shaft, custom PPRE alloy sump, three window bearings, FD3S rotor housings, PPRE peripheral porting, lightened/balanced RX-8 rotors, custom ceramic apex seals, custom machined side plates, high-rev mod stationary gears, custom inlet manifold, 4x 55mm MoTeC throttle bodies, Pipercross air filters, custom fuel rails, 8x 600cc injectors, 2x fuel lines, twin Bosch Motorsport 044 fuel pumps, custom surge tank, Turbosmart fuel pressure regulator, MicroTech LTX-12 engine management system, 8x Bosch 616 coils, custom MSD leads, 4x 1.25-inch custom stainless PPG manifold, flanged full 3.5-inch exhaust, Borla mufflers, custom twin-pass alloy radiator, factory FD3S oil coolers, Craig Davies electric oil pump, braided lines/hoses, anodised fittings, de-loomed engine bay, Redline Performance catch cans
Driveline: HKS 5-speed sequential gearbox, HKS Pro twin-plate clutch, HKS flywheel, custom full-spool locker, factory diff case, Mazdaspeed 4.3 crown wheel, custom driveshaft
Suspension: Tein Super Drift fully adjustable coil-over shocks/springs, Tein EDFC, modified tie rods, shortened uprights
Brakes: Znoelli cross-drilled rotors, factory FD3S callipers, EBC pads, D2 hydraulic handbrake, B&M line locker
Wheels/Tyres: Weds Kranze 3-piece alloys — 18×11-inch front, 18×12-inch rear, Goodyear RS Sport 245/45R18 semi-slick front tyres, Goodyear Eagle F1 265/35R18 rear tyres
Exterior: BN Sports Blister wide body kit, Sard 3D GT wing, gloss black respray, custom matte black
digi-camo, Red Bull graphics
Interior: Sparco Evo seats, Sparco deep dish steering wheel, HKS sequential shifter, MSNZ-spec 6-point roll cage, custom MicroTech wiring, custom switchbox, Tein EDFC controller, custom dash, 4x HKS exhaust gas temp meters, HKS oil pressure meter, HKS oil temp meter, HKS water temp meter, HKS fuel pressure meter, Splitfire tachometer
Performance: Dyno Power — 480hp @ wheels (running-in de-tune)
@botanik18 Silniki wankla sa idealne do driftu. Nie ma potrzeby ich wymieniac.
P(r)OLAND napisał/a:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_Wankla
Tak wiec..
Samochodu marki Mazda, model rx7 i rx8 jak wyzej napisane posiadaja silniki wankla.
Krotko i na temat.
Zywotnosc takiego silnika + - 100 tysiecy kilometrow, pozniej taki silnik mozesz dac na zlom, o ile go wezma.
Fakt, żywotność jest mała (max 150tys. km, ponieważ tracą kompresje i lepiej tego nie odkładać bo potem już nie będzie czego remontować), ale remont tego silnika to koszt 4-5tys (dla porównania koszt wymiany rozrządu w vw 1.4tsi to około 3-4tys, a wiadomo ile ten rozrząd wytrzymuje i wole nie pisać ile kosztuje remont tego silnika). Ktoś pewnie zacznie gadać o spalaniu oleju przez silnik. Owszem spala go, ponieważ musi, ale jest to olej mineralny więc finansowo nie zabije (olej syntetyczny zabił by ten silnik w ciągu kilku tys km).
Mardog napisał/a:
Niech mi ktoś wytłumaczy, czemu mu tak z tłumika strzela.
Nie spalony nadmiar paliwa który służy do chłodzenia komory spalania zapala się w wydechu, a ponieważ wankiel nie ma zaworów efekt jest większy niż w "normalnym" silnik.
Ja pierdolę, jak można tak zbezcześcić ten fantastyczny samochód...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów