Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Support this website with a small donation
We hope you enjoy our movies. Please consider a small donation to help us to cover the costs of our servers because currently we don't have enough ads to do it.
Currently we accept donations with Polish Zloty (PLN, zł). 1 PLN = 0.23 EUR (this may vary)
Available payment methods: Credit card, debit card, Google Pay
Thank you for your support!
Donate already done / not interested
Korek to szczytowe osiągnięcie demokracji - w tym samym korku stoi i właściciel "malucha" i Bentleya Continentala GT, każdy cierpi po równo
Jazda na suwak to idiotyczny wymysł debili którzy chcieliby skrócić korek ale nie znają podstawowych zasad matematyki - jeżeli w korku stoi 100 samochodów, przez "wąskie gardło" przepuszczamy jeden samochód na 12 sekund to ostatni samochód pojedzie po 20 minutach, jeżeli podzielimy te 100 na dwa pasy po 50 i przez wąskie gardło będzie przejeżdzał JEDEN samochód (bo nic się w tej kwestii nie zmienia, czy jest jeden pas czy dwa czy 100 - wąskie gadło to wąskie gardło) co 12 sekund to, tu pytanie za tysiąc punktów, ile czasu będzie stał ten 50ty pan na prawym pasie?
Jakby kierowcy równo zajmowali oba pasy i jechali nimi do końća to by każdy stał po 20 min i nie byłoby spiny, ze ktoś stał dłużej, a ktoś krócej. Na dzień dzisiejszy ten, który poleci lewym do końća będzie stał 5 min, a ten na prawym 40 min. Na własne życzenie, bo nikt mu nie broni jechać tym drugim, więc nawet mi go nie szkoda.
Prawda, przejedzie tyle samo, ale popatrz na to z innej strony.
Ale gdyby te pojazdy rozdzielić na 2 pasy, długość korka zmniejszyłaby się o połowę, tak samo jak czas który w tym korku spędzisz.
Bzdura jak ja pierdole. Chłopie, czas stania w korku matematycznie będzie taki sam ( bo z twojego pasa będzie ruszał co drugi samochód ). W praktyce wjeźdzanie na suwak ZAWSZE spowalnia wjazd, bo oprócz kwestii samego ruszania sierot na drogach dochodzi kwestia ustawiania się żeby jeden między drugiego wjechał. Korek jest krótszy, ale ilość aut ta sama. Sam wjazd na jeden pas wydłuża się przy suwaku, jak ktoś tego nie rozumie to jest kompletnym debilem i nie ma co z takim debilem rozmawiać.
Korek to szczytowe osiągnięcie demokracji - w tym samym korku stoi i właściciel "malucha" i Bentleya Continentala GT, każdy cierpi po równo
Jazda na suwak to idiotyczny wymysł debili którzy chcieliby skrócić korek ale nie znają podstawowych zasad matematyki - jeżeli w korku stoi 100 samochodów, przez "wąskie gardło" przepuszczamy jeden samochód na 12 sekund to ostatni samochód pojedzie po 20 minutach, jeżeli podzielimy te 100 na dwa pasy po 50 i przez wąskie gardło będzie przejeżdzał JEDEN samochód (bo nic się w tej kwestii nie zmienia, czy jest jeden pas czy dwa czy 100 - wąskie gadło to wąskie gardło) co 12 sekund to, tu pytanie za tysiąc punktów, ile czasu będzie stał ten 50ty pan na prawym pasie?
Jazda na suwak nie ma za zadanie PRZYŚPIESZYĆ JAZDY, ma za zadanie SKRÓCIĆ KOREK, dzięki czemu korek ma 1 km, zamiast 2 km i osoby chcące zjechać z drogi mogą to zrobić normalnie, a nie też stać w korku i jeszcze go wydłużać.
NA drodze ekspresowej, czy autostradzie może nie wydawać się to aż tak krytyczne, ale na zwykłych drogach, czy w mieście ma to OLBRZYMIE ZNACZENIE, gdyż tam nigdy wszyscy nie będą jechać w jedną stronę.
Drugą zaletą jazdy na suwak jest płynność jazdy, gdyż nie musimy ruszać i hamować, tylko jedziemy jednostajnie, gdyż mamy więcej miejsca do dyspozycji i nie martwimy się, że ktoś się wciśnie przed nas.
Przykład z życia: dwupasmowe rondo, po roku zamknęli wewnętrzny pas, przed wjazdami na rondo wykreskowali po jednym pasie bo... hołota nie wie po co są dwa pasy na rondzie.
Bzdura jak ja pierdole. Chłopie, czas stania w korku matematycznie będzie taki sam ( bo z twojego pasa będzie ruszał co drugi samochód ). W praktyce wjeźdzanie na suwak ZAWSZE spowalnia wjazd, bo oprócz kwestii samego ruszania sierot na drogach dochodzi kwestia ustawiania się żeby jeden między drugiego wjechał. Korek jest krótszy, ale ilość aut ta sama. Sam wjazd na jeden pas wydłuża się przy suwaku, jak ktoś tego nie rozumie to jest kompletnym debilem i nie ma co z takim debilem rozmawiać.
W praktyce, to suwak porusza się powoli, ale płynnie - każdy wie kiedy i kogo ma wpuścić, wie też kiedy się na to przygotować i jeszcze troszkę zwolnić. A przy takim nie wiadomo czym, to różni kierowcy w różnym momencie się orientują, że pas się kończy, zwalniają, hamują, wpierdalają się w losowe miejsce, co praktycznie zatrzymuje cały korek za nimi - ogólnie burdel i wkurw.
Przykład z życia: dwupasmowe rondo,
Dwupasmowe rondo akurat działa poprawnie jeśli ludzie poprawnie się ustawiają wjeżdżając na nie. Niestety to poprawne ustawienie czyli LEWY do skrętu w lewo i zawracania, PRAWY do skrętu w prawo, i jazdy prosto nie jest wymagana przez prawo.
Ba można sobie jeździć w kółko zarówno na wewnętrznym, jak i zewnętrznym pasem, nie łamiąc przepisów. Więc wielu dla "ułatwienia" ląduje się na prawym pasie.
A jak JA jeżdżę autem, to jeszcze nie zdarzyło mi się nie móc zjechać z ronda, wjeżdżając z prawego pasa.
Jeśli mamy rondo o dużym natężeniu ruchu w konkretnych kierunkach, to robią rondo kierowane i problem się rozwiązuje.
Moim zdaniem większość rond powinna być kierowana.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów