Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ja pierdole ale dzicz. Nawet na hartowce oszczedzaja.
Hartowane, to wlasnie szklo bezpieczne, by rozpadlo sie na milion malych kawaleczkow o malej energii. Potnie Ci naskorek, ale nie zrobi realnej krzywdy.. Tak jak moglo zrobic to gowno na nagraniu, gdyby koles wpierdzielil sie w to z wieksza predkoscia. Takie szklo jak wyzej czesto peka na sporej wielkosci ostre "ostrza", ktore potrafia i leb odciac. Klejona szyba to juz calkowicie inna kategoria produktu. Tu wystarczylaby zwykla hartowka.
Dodatkowo w samochodzie tez masz wszystkie szyby wykonane ze szkla bezpiecznego, by bylo tak jak wyzej opisalem i bys w razie pozaru mogl latwo to szklo zbic u uciec. Tylko przednia jest klejona z wiadomych wzgledow. By wytrzymala lot pedzacej cegly. A tak w sklepiej jak wczesniej. Ma sie rozpasc na male kawaleczki, ale umozliwic ewakuacje. Takze mamy 3 rodzaje - Gowno szyba. Hartowka - bezpieczna , klejona.
Hartowane szkło nie musi być klejone i jest bezpieczne. Zwykłe szkło klejone też jest bezpieczne.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów