18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Avatar
19ahmed22 2013-05-04, 19:06 1
Dobry filmik by był, gdyby ten pociąg jechał 100km/h a w wagonach byłoby stado ciapatych.
Zgłoś
Avatar
kacper_IK160P 2013-05-04, 19:24
mikel1994 napisał/a:

Do ekspertów:

jak takiego kolosa później transportują gdzieś? Na to kurestwo trza by przecież sporych rozmiarów dźwig, to jak, na części i do parowozowni?


Podjeżdża dźwig na szynach, łapie dziada, ustawia na szynach (jeśli się da - tzn. jeśli nie ma połamanych kół, podwozia itd., w przeciwnym wypadku trzyma go tak jak jest i holuje, po odczepieniu ewentualnych pozostałych elementów składu, żeby ich nie wykoleić) i holuje.
Zgłoś
Avatar
jop11 2013-05-04, 19:29
Ludwik, stój! K****! Wy**** nam się parowóz!
Zgłoś
Avatar
b................e 2013-05-04, 19:36
Łot bladź kierowca.
Zgłoś
Avatar
DeX3r 2013-05-04, 19:52
Najprawdopodobniej yy albo, albo szyny które nie były... nie są równe, albo po prostu nooo tak jak mówiłam we wcześniejszym wejściu yyy ee ttt yyyy szyny, szyny, szyny były złe, a podwodzie, podwozie, podwozie... podwozie też było złe.
Zgłoś
Avatar
acon11 2013-05-04, 20:41
ten pociąg był nieprzystosowany do tego rodzaju Torów ,gdyż one były pod inny rozstaw osi .
Powinien on przejechać przez taki "PitStop"
Zgłoś
Avatar
Shymeq 2013-05-04, 21:14
A maszynista, kurwa znowu te dziurawe tory !
Zgłoś
Avatar
PawełGM 2013-05-04, 21:41 3
jop11 napisał/a:

Ludwik, stój! K****! Wy**** nam się parowóz!



Cenzurowanie bluzgów na Sadolu to pedalstwo
Zgłoś
Avatar
danieldomal 2013-05-04, 22:32
Zgłoś
Avatar
Fisz_ 2013-05-04, 23:43 1
To zdaje się brytolski typ wykolejnicy jest - takie zabezpieczenie toru odstawczego przed niekontrolowanym stoczeniem się odstawionego taboru na szlak (w razie niezadziałania hamulców). U nas stosuje się wykolejnice w formie klocka zakładanego na jedną szynę z wyprofilowaną ścieżką do kontrolowanego wykolejenia. Brytole mają swoje wykolejnice, ale czasem stosuje się podobny torowypierdalacz jak w filmiku powyżej.

Inna sprawa, że mogło to być jakąś pozostałością po dawnym rozjeździe, ale profil łuku mi na to nie wygląda

Karny kutas dla nastawniczego za niedopilnowanie ustawienia przebiegu.. semafor zamknięty, ale maszynista mógł dostać rozkaz szczególny odjazdu - na liniach muzealnych tak to zwykle wygląda.
Zgłoś
Avatar
kubekwal 2013-05-05, 0:02
Andrzeju nie denerwuj się.
Zgłoś