📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
Dobry filmik by był, gdyby ten pociąg jechał 100km/h a w wagonach byłoby stado ciapatych.
mikel1994 napisał/a:
Do ekspertów:
jak takiego kolosa później transportują gdzieś? Na to kurestwo trza by przecież sporych rozmiarów dźwig, to jak, na części i do parowozowni?
Podjeżdża dźwig na szynach, łapie dziada, ustawia na szynach (jeśli się da - tzn. jeśli nie ma połamanych kół, podwozia itd., w przeciwnym wypadku trzyma go tak jak jest i holuje, po odczepieniu ewentualnych pozostałych elementów składu, żeby ich nie wykoleić) i holuje.
Łot bladź kierowca.
Najprawdopodobniej yy albo, albo szyny które nie były... nie są równe, albo po prostu nooo tak jak mówiłam we wcześniejszym wejściu yyy ee ttt yyyy szyny, szyny, szyny były złe, a podwodzie, podwozie, podwozie... podwozie też było złe.
ten pociąg był nieprzystosowany do tego rodzaju Torów ,gdyż one były pod inny rozstaw osi .
Powinien on przejechać przez taki "PitStop"
Powinien on przejechać przez taki "PitStop"
jop11 napisał/a:
Ludwik, stój! K****! Wy**** nam się parowóz!
Cenzurowanie bluzgów na Sadolu to pedalstwo
To zdaje się brytolski typ wykolejnicy jest - takie zabezpieczenie toru odstawczego przed niekontrolowanym stoczeniem się odstawionego taboru na szlak (w razie niezadziałania hamulców). U nas stosuje się wykolejnice w formie klocka zakładanego na jedną szynę z wyprofilowaną ścieżką do kontrolowanego wykolejenia. Brytole mają swoje wykolejnice, ale czasem stosuje się podobny torowypierdalacz jak w filmiku powyżej.
Inna sprawa, że mogło to być jakąś pozostałością po dawnym rozjeździe, ale profil łuku mi na to nie wygląda
Karny kutas dla nastawniczego za niedopilnowanie ustawienia przebiegu.. semafor zamknięty, ale maszynista mógł dostać rozkaz szczególny odjazdu - na liniach muzealnych tak to zwykle wygląda.
Inna sprawa, że mogło to być jakąś pozostałością po dawnym rozjeździe, ale profil łuku mi na to nie wygląda
Karny kutas dla nastawniczego za niedopilnowanie ustawienia przebiegu.. semafor zamknięty, ale maszynista mógł dostać rozkaz szczególny odjazdu - na liniach muzealnych tak to zwykle wygląda.