📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
Brawa dla kierowcy za umiejętności i odwagę.
Swoją drogą widać, że nie z pierwszej łapanki:)
Swoją drogą widać, że nie z pierwszej łapanki:)
mysle ze filmik wygladal by ciekawiej jezeli kierowca bylaby by kobieta
Ciekawostka:
Defendery produkują od 83 do teraz z naprawdę małym zmianami.
Defendery produkują od 83 do teraz z naprawdę małym zmianami.
Defender to legenda motoryzacji. Nie ma chyba ani jednego sympatyka off roadu, który by nie znał tego samochodu. Jechałem takim na wakacjach, jako pasażer, i muszę przyznać, że jak wjechaliśmy do lasu w nocy to miałem wrażenie, że ten samochód posiada gąsienice, bo to jak pokonywał ogromne korzenie drzew oraz podjazdy naprawdę robiło wrażenie.
Tak jak ktoś napisał - ten samochód prawie nie zmienił swojego wyglądu od początku produkcji, nadal można zauważyć zawiasy i śruby na karoserii, nawet w nówkach za 200.000 zł.
Osobiście bardziej podoba mi się wersja 90 od 110.
Tak jak ktoś napisał - ten samochód prawie nie zmienił swojego wyglądu od początku produkcji, nadal można zauważyć zawiasy i śruby na karoserii, nawet w nówkach za 200.000 zł.
Osobiście bardziej podoba mi się wersja 90 od 110.
Od kiedy skończyłem technikum, Sam mam defendera w wersji 110...
DLa nie umiejących korzystać z Googli.
Defender wychodzi w 3 wersjach 90, 110 i 130!
Numery te świadczą o odległości pomiędzy przednią a tylną osią pojazdu.
Defender Range Rover Classic jak i Discovery I i II mają reduktor... to takie coś co przenosi moc i moment obrotowy silnika na przednią lub tylną oś czyli ma w sobie układ różnicowy ORAZ posiada jego 100% blokadę.
Na tym filmiku widać że łącznik pomiędzy kierownicą a pedałami wie co robi, zapięta blokada (difflock) i jazda
Dla ciekawskich dokładnie jest wytłumaczone jak to działa. Angielski na poziomie technicznym
Dla ciekawości, większość części karoserii pasuje z serii III ( wpiszcie sobie dzieci na www.google.pl Land Rover III series) do teraźniejszych wersji defendera )
DLa nie umiejących korzystać z Googli.
Defender wychodzi w 3 wersjach 90, 110 i 130!
Numery te świadczą o odległości pomiędzy przednią a tylną osią pojazdu.
Defender Range Rover Classic jak i Discovery I i II mają reduktor... to takie coś co przenosi moc i moment obrotowy silnika na przednią lub tylną oś czyli ma w sobie układ różnicowy ORAZ posiada jego 100% blokadę.
Na tym filmiku widać że łącznik pomiędzy kierownicą a pedałami wie co robi, zapięta blokada (difflock) i jazda
Dla ciekawskich dokładnie jest wytłumaczone jak to działa. Angielski na poziomie technicznym
Dla ciekawości, większość części karoserii pasuje z serii III ( wpiszcie sobie dzieci na www.google.pl Land Rover III series) do teraźniejszych wersji defendera )
Napisałeś, żeby oglądać do końca, jakby na końcu miał się wyjebać... czekam, czekam, a tu normalnie zjechał.
Lipa, panie...
Lipa, panie...
Adirespect napisał/a:
@greene
Widzę, że nie zatrybiłeś żartu.
I czytając Twój komentarz stwierdzam, że pan wielce inteligentny i elokwentny lubi się przypierdalać do wszystkiego, co wywęszy. A może to przejaw lewackiej "poprawności politycznej"?
Jeżeli przejaw logicznego myślenia, stawiasz na równi z sympatyzowaniem z lewacką poprawnością, to szczerze współczuję. Jeśli to miał być (żart? Serio?) to skierowany do równie Tobie zbulwersowanej gimbazy, która nie mogłaby spać spokojnie, gdyby skutecznie takim idiotycznym tekstem przed okresem snu nie zainterweniowała.
Nie pod takie krawężniki podjeżdżałem Matizem