18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (11) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 36 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 3:27
Bardzo ciekawa teoria dotycząca zatonięcia tego słynnego statku. Nie będę spoilował, warto obejrzeć. Pod filmem szybkie przemyślenia.



Powiem szczerze, że tym filmem mnie kupili. Motyw bankrutującej firmy, żyda który nią zarządza i profity z ubezpieczenia to wypisz wymaluj 9/11 i ubezpieczenie wież 6 tygodni przed "zamachem" na kwotę 3,2 mld dolarów przez, oczywiście, żyda Larryego Silverstaina. Z ubezpieczenia po licznych procesach dostał 4,6 mld dolarów odszkodowania (walczył o 7 mld). Ponad MILIARD dolarów. Czysty profit.

ps. numery statków zgadzają się, titanic miał numer 401.

Głównym projektantem statku był wieloletni pracownik stoczni Harland & Wolff – Thomas A. Andrews, wspomagany przez inż. Eduarda Wildinga (konstruktor) i Alexandra Carlisle’a (architektura). Stępkę położono 31 marca 1909. Montaż kadłuba zakończył się w kwietniu następnego roku. W dokumentacji stoczni statek otrzymał numer 401.
Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
NafazowanyKoleś 2014-12-03, 17:18 9
Cytat:

musieli go naprawić tak, żeby nikt się nie zorientował że 'był bity" i żeby osiągał spore prędkości, co - jak jest powiedziane w tym filmie - nie było możliwe ze względu na duże zniszczenia.


Na filmie jest powiedziane, że został oddany do remontu ze względu na duże zniszczenia a nie że naprawienie go NIE BYŁO MOŻLIWE.

Cytat:

- mogli go zatopić podczas rejsu próbnego po naprawie, bez pasażerów = brak odszkodowań dla pasażerów


Wiesz cokolwiek o ubezpieczeniach? Za okręt "po naprawie" i bez ludzi nie dostali by nawet części tego co za titanica. Poza tym dolar miał wtedy dużo większą wartość.

Cytat:

- zatonięcie można by łatwo usprawiedliwić tym, któryś spaw nie wytrzymał po naprawie.


Litości człowieku, wiesz w ogóle o czym gadasz? Kadłub jednego i drugiego statku był nitowany. Wiesz dlaczego? bo nie było wtedy spawalnictwa okrętowego. Spawalnictwo w ogóle dopiero raczkowało.

Cytat:

nie byłoby takiego nikomu niepotrzebnego rozgłosu


Jak o hajs chodziło i ratowanie firmy to na pewno ich obchodziła opinia publiczna. Poza tym jeśli tak dobrze to sfabrykowali, to mieli czyste ręce.

Poza tym co byś nie wymyślił do pierdolenia to pamiętaj, że odpowiadają za to ludzie mądrzejsi od ciebie.

Osobiście w to nie wierzę, a jeśli chodzi o "numery" okrętów to dokumentów ze stoczni ani zdjęć z wraku nie przedstawił, więc jakim chujem mam mu wierzyć? Jeszcze pod koniec mówi "zostawcie lajk i nie zapomnijcie subskrybować. Spotkamy się niebawem z nową porcją ciekawych historii". No właśnie, ciekawych historii. W dupę mnie może całować.

A dla ciekawych to najprawdopodobniejszym powodem zatonięcia okrętu były właśnie nity. Zrobione na szybko (termin ich gonił), kiepskiej jakości główki (stal wysokowęglowa-krucha) nitów przy kontakcie z górą zerwały się jak strupy pod paznokciem - tym samym poszycie zostało przerwane na całej długości tarcia z lodem. Dlatego zatonął tak szybko, nabrał tak dużo wody. Prawdopodobnie gdyby wytrzymały nity to tylko częściowo zniszczone poszycie zostałoby zniwelowane przez grodzie na całej długości statku - a które wiemy, że nic nie dały.

A i zapomniałbym. Na chuj ten filmik tutaj?
Zgłoś
Avatar
OjebMiPałe 2014-12-03, 17:25
Pizda nie Leo ... chore jest to wasze pierdolenie .
Zgłoś
Avatar
Gnatogryz 2014-12-03, 17:51 3
Cytat:

Motyw bankrutującej firmy, żyda który nią zarządza i profity z ubezpieczenia to wypisz wymaluj 9/11 i ubezpieczenie wież 6 tygodni przed "zamachem" na kwotę 3,2 mld dolarów przez, oczywiście, żyda Larryego Silverstaina. Z ubezpieczenia po licznych procesach dostał 4,6 mld dolarów odszkodowania (walczył o 7 mld). Ponad MILIARD dolarów. Czysty profit.



Nie 6 tygodni, tylko rok. I stracił na tym "przekręcie", nie zyskał. Nie dopilnował procedur, i ubezpieczył wieże na zbyt małą kwotę. Jeśli to był planowany przekręt, to najgorszy w historii. Teorie spiskowe są jak bajki - fajne, dopóki nie bierzesz ich na serio.
Zgłoś
Avatar
makaveli1995 2014-12-03, 18:25 4
każdy miłosnik teori spiskowych to pierdolony pisowski zmaz i niech go zeżrą dziki. pozdrawiam
Zgłoś
Avatar
dnl 2014-12-03, 18:36 1
Jedna rzecz mnie tylko zastanawia, pomijając fakt, iż oczywiście nie ma żadnych zdjęć z numerami tych rzekomo podmienionych części itp., czy naprawdę istnieje ktoś, kto po katastrofie jednego ze swych statków, nie ubezpieczyłby drugiego niemalże identycznego na podobną ewentualność? kompletnie nie przemawia do mnie ten argument
Zgłoś
Avatar
Rafixo 2014-12-03, 19:41 5
surojak napisał/a:


Żydek z WŁAŚCIECIEL jego syn i córka nie byli w wierzy. OJCIEC zawsze był we wierzy i wpierdalał swoje sniadanie syn się spóźnił do pracy a córka cośtam nie pamiętam. DZIWNY zbieg okoliczności + dodatkowo, że różnica w temperaturze spalania paliwa samolotowego + temperatura topienia stali jest różna o ponad 200 stopni C dodatkowo owa stal była zabezpieczona "watą" takie gówno co powoduje pylice płuc i jest materiałem ochornnym na wypadek pożaru mam tu na myśli ROPE na statkach gdzie jest zdecydowana różnica w temp spalania.



Zajmij ty się słownikiem ortograficznym lepiej...
Zgłoś
Avatar
alexraider77 2014-12-03, 20:04
Ruski bajkopisarz.
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem