Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Fajna muza. Ktoś wie, co to?
The Alan Parsons Project - Pipeline (z albumu Ammonia Avenue, 1984). Wychowałem się na tym 8)
Ano szkoda. To za jakieś 15 lat będą piękne klasyki.
to rosja ten dresowóz jest złożony pewnie z 10 innych, japierdole jakas wiesniarska beta klasykiem? o kurwa
bo masz taki odruch że jak już wjeżdzasz w coś to próbojesz ominąć przeszkodę na wszelkie sposoby jakie są, Tak działa instynkt.
To nie instynkt tylko brak umiejętności. Ale jak ty chcesz dobrze zareagować na takie zdarzenie jak nigdy nie ćwiczyłeś awaryjnego hamowania, testu łosia itp? Przecież bez takich podstaw nie da się wiedzieć jakie są możliwości twojego samochodu, a co dopiero własne umiejętności...
W ogóle czy to jest taki problem aby znaleźć jakiś pusty plac albo duży parking i poćwiczyć takie manewry w kontrolowanych warunkach? Powiedzmy sobie szczerze - kto z was wybrał się na kurs doszkalający w trudnych warunkach (polecam w chuj) albo przynajmniej przećwiczył hamowanie z ABSem w deszczu na pustym parkingu?
To nie instynkt tylko brak umiejętności. Ale jak ty chcesz dobrze zareagować na takie zdarzenie jak nigdy nie ćwiczyłeś awaryjnego hamowania, testu łosia itp? Przecież bez takich podstaw nie da się wiedzieć jakie są możliwości twojego samochodu, a co dopiero własne umiejętności...
W ogóle czy to jest taki problem aby znaleźć jakiś pusty plac albo duży parking i poćwiczyć takie manewry w kontrolowanych warunkach? Powiedzmy sobie szczerze - kto z was wybrał się na kurs doszkalający w trudnych warunkach (polecam w chuj) albo przynajmniej przećwiczył hamowanie z ABSem w deszczu na pustym parkingu?
człowieku w momencie gdy zdarza się coś takiego są ułamki sekund to raz po drugie to jest Ciezarowka a nie osobowka, tutaj ma znaczenie ile masz zaladowane auto, bys musial zaladować tone zrobic test łosia, awaryjne hamowanie, zaladowac 5 ton zrobic to samo, potem zaladowac10 ton i zrobic tez tak, pozniej miec zaawansowany system mózgowy który wyłącza Ci emocje i stres i wtedy moze byś był kierowcą który zawsze ma zimna krew i wie jak sie zachowac. po za tym kolega wyzej napisał lepiej sie pchac na czolowke i wiedziec ze silnik jest "naturalną" zaporą przed uszkodzeniem, niż w bok auta gdzie chroni go nie metra czy dwa metry auta z silnikiem tylko 10cm zabudowania.
to rosja ten dresowóz jest złożony pewnie z 10 innych, japierdole jakas wiesniarska beta klasykiem? o kurwa
Skoro nawet Golf I cabrio jest dziś klasykiem, podobnie jak wszystkie BMW kabrio od E30 a nawet już E36 w dół, to dla czego E40 miała by nie być?
Za ładne E36 już trzeba dać prawie 20tyś, a z silnikiem 3 litry to i 30tyś, za E30 to już z 40tyś. I będą tylko drożały. To samo będzie za 15lat z E40, bo niby czemu miało by być inaczej niż zawsze? Bo tobie się nie podoba? Ciebie i tak pewnie nie będzie stać na drugie auto w postaci zadbanego 30-letniego kabrio.
Poza tym ta sztuka wygląda akurat na zadbaną, a wysiadł z niej nie dres a jakiś pedał w koszuli i rurkach.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów