Rocket jump wersja z moździerzem. Arma 3 alpha
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
3 minuty temu
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
teken napisał/a:
Ale mnie wkurwiają takie odpowiedzi.
Battlefield i Arma to 2 całkiem inne, mające ze sobą mało wspólnego gry. Arma to czysty symulator, a BF to gra nastawiona na akcje i ciągłe napierdalanie. Takich 2 rozbieżności nie należy do siebie porównywać, bo jest to nie na miejscu.
To tak jak by porównywać Qake'a do Mario.
Może nie Quake z Mario, a choćby Test Drive'a z NFS'em . Niby to i to wyścigówka - jednak jedno to symulator a drugie to zapierdalanka ; )
A tam pierdolicie, będę chciał to będę sobie porównywał zapałkę z silnikiem rakietowym...
a tak na marginesie wolę Mario, jest trudniejsze xD
teken napisał/a:
To tak jak by porównywać Qake'a do Mario.
a tak na marginesie wolę Mario, jest trudniejsze xD
Arma jest w chuj lepsza od każuali pokroju butterfield czy cod
@Adam1393
OFP miał wgrane rozkazy wszystkich możliwych kombinacji bojowych i formacji, dzięki czemu rozproszenie oddziału lub sformowanie równomiernej tyraliery było dziecinnie (jak się już opanowało system rozkazów) proste. Dodaj do tego TeamSpeak i masz pełen porządek. Masz rację, że kontakt radiowy w Arma pomaga, ale jest mimo wszystko gorzej. Na dodatek zarządzanie 20-30 osobami na raz jest w Arma problemem, a w OFP można i całym pułkiem zarządzać i do tego utrzymywać ciszę radiową...
Mody... taa, można ściągać, ale taka funkcja powinna być na dzień dobry zaimplementowana.
Tak, chodziło mi o ppance.
PS: zgadzam się w 100% z jebaniem go
OFP miał wgrane rozkazy wszystkich możliwych kombinacji bojowych i formacji, dzięki czemu rozproszenie oddziału lub sformowanie równomiernej tyraliery było dziecinnie (jak się już opanowało system rozkazów) proste. Dodaj do tego TeamSpeak i masz pełen porządek. Masz rację, że kontakt radiowy w Arma pomaga, ale jest mimo wszystko gorzej. Na dodatek zarządzanie 20-30 osobami na raz jest w Arma problemem, a w OFP można i całym pułkiem zarządzać i do tego utrzymywać ciszę radiową...
Mody... taa, można ściągać, ale taka funkcja powinna być na dzień dobry zaimplementowana.
Tak, chodziło mi o ppance.
PS: zgadzam się w 100% z jebaniem go
@up
Na polu bitwy masz klikajki pod F'ami? Bo chyba nie.
Oto właśnie chodzi, że jak grupa jest zgrana i zna siebie to i 50 osób można poprowadzić bez jakiejś szczególnej rozjebki na radiach.
Co do ppanc. - żeby BMP czy BTR nas nie zmasakrował, to trzeba by było go z 700-900m go trafić, spróbuj to zrobić na AII, a potem zweryfikuj swe słowa co do łatwości niszczenia pojazdów pancernych.
Na polu bitwy masz klikajki pod F'ami? Bo chyba nie.
Oto właśnie chodzi, że jak grupa jest zgrana i zna siebie to i 50 osób można poprowadzić bez jakiejś szczególnej rozjebki na radiach.
Co do ppanc. - żeby BMP czy BTR nas nie zmasakrował, to trzeba by było go z 700-900m go trafić, spróbuj to zrobić na AII, a potem zweryfikuj swe słowa co do łatwości niszczenia pojazdów pancernych.
Adam1394 napisał/a:
@up
Na polu bitwy masz klikajki pod F'ami? Bo chyba nie.
Oto właśnie chodzi, że jak grupa jest zgrana i zna siebie to i 50 osób można poprowadzić bez jakiejś szczególnej rozjebki na radiach.
Co do ppanc. - żeby BMP czy BTR nas nie zmasakrował, to trzeba by było go z 700-900m go trafić, spróbuj to zrobić na AII, a potem zweryfikuj swe słowa co do łatwości niszczenia pojazdów pancernych.
Pominę wątek czego nie ma na polu bitwy, a jest w ArmA, bo napisałbym kolejny Potop...
Co do prowadzenia to owszem da się i jak przechodziliśmy z OFPa na ARMA a potem ARMA II to po miesiącu dało się ładnie maszerować, co nie zmienia faktu, że bardzo nam brakowało "głębokich" rozkazów. Może były rozkazy formowania podstawowych szyków, ale nie dało się łatwo wyprowadzić kombinacji rozkazów, która zapewniała by ostrzał dwójkami, tak samo jak można było ustawić tyralierę, ale nie dało się już jej płynie "złamać"... :/ Jak się nie wymaga bardzo skomplikowanych manewrów, to Arma 2 wystarczy, ale jak tylko chcesz zastosować jakąś nietypową taktykę to od razu wszystko się sypie. A przecież nie chodzi o to, żeby jechać ciągle na 10 rozkazach, które grupa potrafi wykonać.
Co do niszczenia pojazdów, to grałem we wszystkie dzieła Bohemii zaczynając od Operation Flashpoint: Cold War Crisis na ArmA II kończąc i w moim odczuciu o wiele łatwiej było niszczyć pojazdy w ArmA w porównaniu do OFP'a. Może to tylko moje prywatne odczucie, ale grałem w Arma dwa lata, a w ArmA II 7 miesięcy i takie wnioski wyciągnąłem, po czym wróciłem do OFP i czekam teraz na Arma III - może ona mi przypadnie do gustu?
Tak gadamy o Bohemii, że chyba ściągnę sobie trójkę jak skończę z Larą
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów