a mógł nie zapierdalać
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 21:55
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 21:40
🔥
Ajfoniara
- teraz popularne
🔥
Konkret wpierdol dla pedofila
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Orka jesienna
Ha Ha ha ha haha (takie haha z quake )
Jak widać pierdylion czujników i systemów wspomagania na chuj się przydaje. Fizyki nie oszukasz.
nie kurwa 1:39 tylko warto oglądać od początku i zobaczyć jak pajac jezdzi.. na dwóch pasach jednocześnie.. wtedy finał cieszy jeszcze bardziej
Nie opony , tylko niepotrzebnie hamował . Niestety abs nie pomoże , koła i tak będą się co chwilę blokować , a auto będzie jechać prosto zamiast skręcać . A wystarczy mieć wyczucie i nie deptać hamulca do końca .
Albo napierdzielony albo kobieta innej możliwości nie widzę.
Cytat:
Nie opony , tylko niepotrzebnie hamował . Niestety abs nie pomoże , koła i tak będą się co chwilę blokować , a auto będzie jechać prosto zamiast skręcać . A wystarczy mieć wyczucie i nie deptać hamulca do końca .
ABS jest błędny, ale chyba nie rozumiesz zasady ABS-u, jest on po to by zachować sterowność podczas hamowania, czyli autem możesz skręcić w prawu lub lewo w znacznym stopniu, gdyby auto nie miało ABS-u już dawno leciałoby po prostej bez żadnego gadania
Elektronika zrobiła go w chuja. Dlatego właśnie cieszę się, że jeżdżę starym autem, bo przynajmniej wiem jak się zachowuje auto bez ABS, ESP i innych chujków.
W tym wypadku ABS wyrobił u tego kierowcy zły odruch hamowania (bo ABS) i zabrakło mu wyobraźni, bo nie wie, co się dzieje w takiej sytuacji z autem, który tego ABSu nie ma. Czujniki poleciały w chuja, ale dobrze, bo się koleś nauczy i może nie spowoduje poważniejszego wypadku w przyszłości...
Zastanawiam się co to będzie, jak najmłodsi kierowcy nie będą mieli doświadczenia w jeździe samochodem bez ABS. No bo chyba nowe "L-ki" ten ABS mają, i to na stałe, bez opcji wyłączenia - bo mało które fabryczne auto taką opcję posiada. Czujniki potrafią głupieć.
Wyobraźcie sobie taką sytuację:
Zima, droga bardzo ośnieżona z górki (załóżmy, że są ferie i jedziecie na narty/snowboard). Jedziecie autem z ABSem i auto zaczyna wam się zsuwać - tracicie kontrolę i ześlizgujecie się z tej górki. ABS zatrzymuje i odpuszcza koła pogarszając sytuację (a już na pewno nie poprawiając). Gdyby ABSu nie było, to dzięki jednostajnemu hamowaniu pod kołami zebrałby się śnieg i auto prawdopodobnie by wyhamowało. W takim przypadku ABS chuja robi i nie daje nam kontroli. Jedyne co możemy zrobić, to zaciągnąć ręczny.
Pewnie dużo osób potrafiłoby sobie jakoś poradzić w taki wypadku. Ale nowi kierowcy, których nie uczy się takich rzeczy często nie mają nawet świadomości jak działa ABS i jak można się na nim przejechać.
Fajnie, że są takie technologie - które nie raz jednak dupę ratują. Ale powinno to iść w parze z edukacją, a nawet wyborem dla użytkownika samochodu (możliwość wyłączenia ABS.
EDYCJA:
@up
Dokładnie to miałem na myśli. Niektórzy nie wiedzą, co mają w samochodzie i jak to działa.
W tym wypadku ABS wyrobił u tego kierowcy zły odruch hamowania (bo ABS) i zabrakło mu wyobraźni, bo nie wie, co się dzieje w takiej sytuacji z autem, który tego ABSu nie ma. Czujniki poleciały w chuja, ale dobrze, bo się koleś nauczy i może nie spowoduje poważniejszego wypadku w przyszłości...
Zastanawiam się co to będzie, jak najmłodsi kierowcy nie będą mieli doświadczenia w jeździe samochodem bez ABS. No bo chyba nowe "L-ki" ten ABS mają, i to na stałe, bez opcji wyłączenia - bo mało które fabryczne auto taką opcję posiada. Czujniki potrafią głupieć.
Wyobraźcie sobie taką sytuację:
Zima, droga bardzo ośnieżona z górki (załóżmy, że są ferie i jedziecie na narty/snowboard). Jedziecie autem z ABSem i auto zaczyna wam się zsuwać - tracicie kontrolę i ześlizgujecie się z tej górki. ABS zatrzymuje i odpuszcza koła pogarszając sytuację (a już na pewno nie poprawiając). Gdyby ABSu nie było, to dzięki jednostajnemu hamowaniu pod kołami zebrałby się śnieg i auto prawdopodobnie by wyhamowało. W takim przypadku ABS chuja robi i nie daje nam kontroli. Jedyne co możemy zrobić, to zaciągnąć ręczny.
Pewnie dużo osób potrafiłoby sobie jakoś poradzić w taki wypadku. Ale nowi kierowcy, których nie uczy się takich rzeczy często nie mają nawet świadomości jak działa ABS i jak można się na nim przejechać.
Fajnie, że są takie technologie - które nie raz jednak dupę ratują. Ale powinno to iść w parze z edukacją, a nawet wyborem dla użytkownika samochodu (możliwość wyłączenia ABS.
EDYCJA:
@up
Dokładnie to miałem na myśli. Niektórzy nie wiedzą, co mają w samochodzie i jak to działa.
Chodzi o to że w takiej sytuacji w aucie z ESP pod żadnym pozorem nie można puszczać gazu gdyż system ten wtedy chuja daje.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów