18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (5) Soft (3) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:08
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:23
W drodze do Skynet
Kelmans • 2018-02-13, 1:12
Ciekawe jaka czynność będzie następna, przyszłość zapowiada się bardzo interesująco.

Zgłoś
Avatar
p................s 2018-02-13, 16:30
Zgłoś
Avatar
bloodwar 2018-02-13, 17:46 1
Z Gari Kasparowem wygrał już kilka lat temu superkomputer który analizował jego ruchy, "uczył się" jego stylu gry (nie tylko bieżącej ale analizując seteki innych parti które on odbył w poprzednich latach - rzecz niemal niemożliwa do wykonania przez "zwykły" mózg gracza!) i pod ten styl przygotowywał kolejne swoje ruchy na kilkanaście kolejek do przodu, kolejna wersja jego oprogramowania miała otrzymać również możliwość analizowania emocji z gestów niewerbalnych (np. ruch gałek ocznych sugerujących zdenerwowanie) ale jego twórcy stwierdzili, że już teraz nie ma na świecie człowieka który z nim wygra i nie potrzebuje aż takiej przewagi.

______________

"Multikulturowość jest dobra!" - Elin Krantz
Zgłoś
Avatar
Piotru70 2018-02-13, 18:30
Już gdzieś widziałem film jak człowiek bawił się w boga, chujowe skutki.

Zgłoś
Avatar
Indyferentny 2018-02-13, 18:46
Chapeau bas skurwysyny, tyle dekad kombinowania i stworzyliśmy maszynę potrafiącą naśladować ruchy dziecka z downem oraz drugą maszynę, która bez pomocy upośledzonego nawet sama sobie drzwi nie otworzy. Można spać spokojnie, nie dożyjemy tej rewolucji

______________

Pierdolę przeciniki
Zgłoś
Avatar
ellsworth 2018-02-13, 19:08
nano50 napisał/a:



Gówno prawda. Płynne otwieranie drzwi to jedno z poleceń, których możesz mieć miliony. Odczuwanie uczuć i uczenie się nowych algorytmów jest osiągalne w ciągu kilkudziesięciu lat, gdyż stanowi o tym tylko poziom skomplikowania kodu, który będzie robot posiadał. Z pomocą idą sieci neuronowe. My działamy dokładnie na tych samych zasadach. Możesz nauczyć komputer grać w Mario bez napisania ani jednej linijki kodu, który ma mu w tym pomóc i choć dopiero w tej technologii raczkujemy to pojęcie, że nie można stworzyć autentycznego myślenia i odczuwania uczuć jest błędne. Wystarczy stworzyć wystarczająco dobry kod z milionami petabajtów wolnej pamięci i dać mu czas, żeby wszystkiego się nauczył.
Potem będziemy mieć przejebane.


Mylisz się. Zarówno co do uczuć, jak i co do sieci neuronowych. W przypadku tego pierwszego kluczową role odgrywa nie żadna inteligencja tylko cały mechanizm chemiczny. Radość możesz równie dobrze odczuwać zupełnie bez powodu po podaniu odpowiednich psychotropów co po rzeczywistej sytuacji, która przyprawi o szczęście.
Co do tzw. sieci neuronowych to ich zasada działania daleka jest od funkcjonowania ludzkiego mózgu. Posadzenie człowiek niechby przy tym twoim Mario to kompletnie inna sytuacja niż oddanie go pod kontrolę sieci neuronowej, która działa na zasadzie - napierdalam zupełnie przypadkowe klawisze, jeżeli zginę, to było źle, a jeśli nie zginę to znaczy ze ta kombinacja jest poprawna. Efekt tego jest taki, ze komputer w tysiącach prób dalej wykonuje skrajnie debilne posunięcia, które człowiek eliminuje po pierwszej porażce. A wiesz dlaczego? Tutaj jest podstawowa, zasadnicza róznica, która jest nie do przeskoczenia: KOMPUTER NIE ROZUMIE TEGO CO ROBI. Może się wydawać w czymś świetny, lepszy od człowieka a potem pojawi się najdrobniejsza różnica, odstępstwo od znanej mu ścieżki i w spektakularny sposób wyłoży się na rzeczy, którą nawet trzyletnie dziecko uznałoby za absurdalną, właśnie dlatego że komputer nie jest w stanie zrozumieć procesu który wykonuje.
Zgłoś
Avatar
Novik 2018-02-13, 19:51
bardzo ładny efekt komputerowy
Zgłoś
Avatar
Halman 2018-02-13, 20:21
ellsworth napisał/a:


KOMPUTER NIE ROZUMIE TEGO CO ROBI.



ejże...
Zgłoś
Avatar
maddog77 2018-02-13, 20:39
Fajnie będę miał robota co będzie o 7mej rano za mnie z psem wychodził
Zgłoś
Avatar
G................r 2018-02-13, 23:14

Jeszcze tylko Boskie ciało
Zgłoś
Avatar
Erhid 2018-02-14, 2:40
Lares86 napisał/a:

To jest chujnia. To samo tego nie otworzyło. Po prostu napisany program, skrypt, ciągi linijek kodu. Osiągnięciem bedzie dopiero, jak maszyny same będą coś robiły bez ciągu poleceń.


zdajesz sobie sprawę, że takie napisane programy same się uczą podczas wykonywania poleconych im zadań. Przykład walka byłego mistrza w DOTA2 albo LOL nie pamiętam teraz w której grze. Gdzie dali mu za przeciwnika samouczącego się bota. Na początku komputer dostawał sromotny wpierdziel ale co rozgrywkę jego umiejętności i czas reakcji rosły do tego wypracowywanie taktyki do tego stopnia, że w pewnym momencie człowiek nie miał szans i dostał wpierdziel.
Zgłoś
Avatar
rychu1160 2018-02-15, 0:15
I to się dzieje...
Zgłoś
Avatar
Wiewór 2018-02-15, 9:45
W sumie jakby takiego robota wyposażyć w karabin maszynowy to wstęp do zagłady ludzkości już by mogły zacząć.

______________

Każdy myślący człowiek jest ateistą.
-Ernest Hemingway

***** ***
Zgłoś
Avatar
ellsworth 2018-02-15, 20:56
Erhid napisał/a:


zdajesz sobie sprawę, że takie napisane programy same się uczą podczas wykonywania poleconych im zadań. Przykład walka byłego mistrza w DOTA2 albo LOL nie pamiętam teraz w której grze. Gdzie dali mu za przeciwnika samouczącego się bota. Na początku komputer dostawał sromotny wpierdziel ale co rozgrywkę jego umiejętności i czas reakcji rosły do tego wypracowywanie taktyki do tego stopnia, że w pewnym momencie człowiek nie miał szans i dostał wpierdziel.


Nie uczą się, tylko małpują, a ponieważ posiadają refleks i zdolności obliczeniowe niemożliwe dla jakiejkolwiek istoty żywej to są w tym dobre. Sukcesem byłoby gdyby ten bot sam wymyślił własną taktykę taka, ze doświadczony gracz ludzki by powiedział "wow! W życiu bym nie wpadł na takie rozwiązanie. To było genialne!". To byłby przejaw inteligencji a nie bezmyślne powtarzanie czegoś. Wtedy można by powiedzieć, ze pokonał człowieka inteligencją a nie jedynie wykorzystał jego ograniczenia biologiczne by go OBEJŚĆ.
Jak już przy tym jesteśmy, komputer jest ślepy na całe te obszary rozgrywki. Dla niego od początku do końca liczy się tylko matematyczny model. Dla człowieka będzie miało znaczenie, ze np. gra w otoczeniu jakiegoś lasu czy może księżycowego krajobrazu, a dla komputera jeżeli nie będą to zmienne wpływające na rozgrywkę, to będzie na nie kompletnie ŚLEPY, ponieważ tak jak pisałem wcześniej komputer nie jest w stanie pojąć tego co robi, ani tego w czym uczestniczy.
Zgłoś
Avatar
TheColt 2018-02-21, 0:21 2
To nie jest duplikat tematu "W drodze do skynet"!

Otwieranie drzwi

______________

Motomaniak? Zapraszam
facebook.com/CoolCarsOnYourWall
Zgłoś
Avatar
GlassEdi 2018-02-21, 0:25
Ja bym ten filmik podpiął pod tamten temat. Bo to prawię to samo.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów