Uwaga! Nagrywane ruską skarpetą z Adidasa.
Po tagach nie znalazłem.
Jak było to wiadomo
spod
Tak. Jestem pierdolonym, gramatycznym nazistą.
standardowy gaźnikowy V8 o pojemności 6l i kiedyś miał zawrotne 150 kucy
[/video]
EDIT:
Euro 6 już jest od dłuższego czasu w testach, obecnie w transporcie międzynarodowym bardziej opłaca się kupować ciągnik siodłowy jak tylko wejdzie nowe "Jewro" niż remontować czy modernizować posiadany już sprzęt, ale takie wycackane MANy, Scanie (z napędem na wszystkie osie) czy po części nawet nowe Tatry nie dorównają starej Pradze V3s czy właśnie ZIŁom/KrAzom/MAZom/Uralom itd. (mam nadzieje, że odmienilem poprawnie)
piotrmajster, podzielisz się linkiem do YT?
Wcale nie, Euro 6 zostało już wprowadzone przez Scanię, Volvo, MANa, DAFa i MB, Iveco też już chyba ma.Do 2014 roku jednak nie ma sensu kupować modeli z E6, bo palą więcej i są cięższe, oraz droższe w zakupie.Dopiero w 2014 roku wchodzi przepis Sruni Europejskiej, że wszystkie nowe ciężarówki mają mieć Euro 6.
A Tatra nadal jest bardzo dzielnym samochodem, dzięki temu genialnemu zawieszeniu na belce nośnej i niezależnym półosiom koła praktycznie cały czas mają kontakt z podłożem.Jak może kiedyś widział kto kiedy Tatrę "na pusto" to widać, że koła mają lekki negatyw, stoją tak \ / mniej więcej.