W końcu poszło
W końcu poszło
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Zaraz, to po co są SUVy? Ja myślałam że właśnie do jazdy off-road, a nie do lansu dla debili...Dla debili to są wyścigi (te uliczne i te na torach). Offroad to często część większej wyprawy w miejsca, których w inny sposób nigdy nie zobaczysz (chyba, że z powietrza). Inna sprawa, że na offroad trzeba mieć odpowiednie auto, a nie gówno suva, który nie powinien zjeżdżać z asfaltu bo się do niczego w terenie nie nadaje.
Zaraz, to po co są SUVy? Ja myślałam że właśnie do jazdy off-road, a nie do lansu dla debili...
To w chuj źle myślałaś. Obecnie SUVy to miejskie auta z większym prześwitem by nie przypierdolić zderzakiem o wyższy krawężnik albo by zaparkować na żwirowo/kartoflanym parkingu z dziurami.
Zaraz, to po co są SUVy? Ja myślałam że właśnie do jazdy off-road, a nie do lansu dla debili...
Do offroadu są terenówki, a nie SUVy. SUVy w oryginalnym zamyśle miały służyć mieszkańcom wsi i terenów podmiejskich gdzie są takie powiedzmy gorsze drogi, słabiej z odśnieżaniem itd. Mają napęd na wszystkie koła (nie mylić z napędem na 4 koła, tak do dwie różne kategorie) i trochę lepszy prześwit od osobówki. Stały się modne, bo są bezpieczniejsze przy wypadkach , wygodniej się wsiada i dają lepszą widoczność. Niestety moda zrobiła swoje i obecnie koncerny motoryzacyjne produkują absurdalne ilości SUVów, które już nawet nie są SUVami, tylko zwykłymi osobówkami z podniesionym prześwitem co samo w sobie niewiele daje, bo są to wartości minimalnie większe od zwykłej fury, mało tego są SUVy z gorszymi prześwitami od zwykłych sedanów.
Efekt jest taki, że byle Dacia Duster rozpierdoli w terenie te wszystkie SUVy od BMW, Kałdii czy Porsche. Prawdziwych SUVów dzisiaj nie ma zbyt wiele, jeszcze robi je Land Rover i Jeep.
Efekt jest taki, że byle Dacia Duster rozpierdoli w terenie te wszystkie SUVy od BMW, Kałdii czy Porsche. Prawdziwych SUVów dzisiaj nie ma zbyt wiele, jeszcze robi je Land Rover i Jeep.
Audi A4 Quattro radzi sobie w terenie lepiej niż niejeden SUV z załączanym napędem co widziałem na własne oczy pewnej zimy. Suvy są irytujące z innego powodu. Jadąc za takim "terenowcem" normalną osobówką rzadko kiedy widzisz coś przez jego przednią szybę co w mieście jest przydatne, szczególnie gdy jest ścisk na drogach. Jedyne z czym można się zgodzić to fakt, że ameby drogowe mają lepszą widoczność i mniejszą szansę na spowodowanie rozpierdolu.
Ogólnie to przerost formy nad treścią, dla którego często przeszkodą ostateczną jest krawężnik w mieście.
Dla debili to są wyścigi (te uliczne i te na torach). Offroad to często część większej wyprawy w miejsca, których w inny sposób nigdy nie zobaczysz (chyba, że z powietrza). Inna sprawa, że na offroad trzeba mieć odpowiednie auto, a nie gówno suva, który nie powinien zjeżdżać z asfaltu bo się do niczego w terenie nie nadaje.
Dla debili to jest takie pisanie komentarzy pod filmikami jak się ludzie bawią i zdarzają się przy tym wypadki oczywiście
______________
Życie to choroba, co najszybciej zabija.Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów