📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
11 minut temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@bravoteampolska
Czerwona linia to oś symetrii motocykla. Niebieska to oś przyczepności. Żółte koło, to mniej więcej środek ciężkości. Cała sztuka polega na tym, żeby przesunąć środek ciężkości poniżej tej niebieskiej linii lub na nią. Wtedy zgodnie z prawami fizyki, układ sił działający na motocykl, takich jak grawitacja i siła odśrodkowa o której wspomniałeś, będzie generował przyczepność. Natomiast jeśli środek ciężkości znajdzie się powyżej tej linii, to mamy problem, bo motocykl momentalnie straci przyczepność.
Dlatego też kierowcy sportowi składają się do zakrętu w taki a nie inny sposób, to znaczy schodzą na kolano.
Czerwona linia to oś symetrii motocykla. Niebieska to oś przyczepności. Żółte koło, to mniej więcej środek ciężkości. Cała sztuka polega na tym, żeby przesunąć środek ciężkości poniżej tej niebieskiej linii lub na nią. Wtedy zgodnie z prawami fizyki, układ sił działający na motocykl, takich jak grawitacja i siła odśrodkowa o której wspomniałeś, będzie generował przyczepność. Natomiast jeśli środek ciężkości znajdzie się powyżej tej linii, to mamy problem, bo motocykl momentalnie straci przyczepność.
Dlatego też kierowcy sportowi składają się do zakrętu w taki a nie inny sposób, to znaczy schodzą na kolano.
Tylko nie powtarzać tego na skuterkach, bo będzie hard.
TheColt napisał/a:
@up niechcący ci to piwo postawiłem
Chciałeś sprawdzić jego profil, a;le nie trafiłeś?
Fake! Jechał ze 2 km/h! Zobaczcie jak sie koła wolno obracają. Pewnie jest na linkach przyczepiony!
no to teraz niech to zrobi na naszych drogach w najlepszym przypadku najedzie na rozgniecioną puszkę po piwie o piasku nie wspomnę..
Przypomina mi się recenzja gazety FaztBike (już jej nie ma niestety): "Dalej, mocniej, szybciej. Jak zabraknie łokcia to będziemy przycierać na szczękę."
Tor wybacza wiele niedoskonałości. Nawet jak mu się koło omsknie to nie ma krawężnika, latarni czy auta w które przypierdoli.
Tor wybacza wiele niedoskonałości. Nawet jak mu się koło omsknie to nie ma krawężnika, latarni czy auta w które przypierdoli.
bedzie hard, bedzie hard
ladnie, ladnie teoria, teoria grawitacja, sila odsrodkowa, przeciwskret itp
to nie wszystko zapomnieliscie o kilku waznych rzeczach, a mianowicie:
- chropowatość asfaltu, tym samym jego przyczepnosć na torze, jest dwa razy większa niż na drogach,
czyli szansa na wykonanie takiego manewru na drodze spada o polowe
- opony torowe lepszy sklad mieszanki, profil itp i znowu szansa spada o 50%
pomysle wykonanie tego manewru na drodze spada do uwaga, uwaga 0%
kto sprobuje ??? tak zrobić ??? i nagra film dam piwo
ladnie, ladnie teoria, teoria grawitacja, sila odsrodkowa, przeciwskret itp
to nie wszystko zapomnieliscie o kilku waznych rzeczach, a mianowicie:
- chropowatość asfaltu, tym samym jego przyczepnosć na torze, jest dwa razy większa niż na drogach,
czyli szansa na wykonanie takiego manewru na drodze spada o polowe
- opony torowe lepszy sklad mieszanki, profil itp i znowu szansa spada o 50%
pomysle wykonanie tego manewru na drodze spada do uwaga, uwaga 0%
kto sprobuje ??? tak zrobić ??? i nagra film dam piwo
Linekk napisał/a:
Chciałeś sprawdzić jego profil, a;le nie trafiłeś?
Chciałem dac temu nad nim i kliknąłem najblizsze piwo jakie było jak sie okazało nie to co chciałem. Często mi sie myli przeglądając komentarze na głównej bo jak jest jakis dłuższy post i wart jest browara to jakos odruchowo chce sie wcisnąć ten browar zaraz pod nim a tu nada zapierdalac przez cały przeczytany post na góre zeby kliknąć. Mało intuicyjne mimo ze jestem tu tak długa to wciąż sie myle. Albo ja po prostu głupi jestem
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów