📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
🔥
Ubogacacze kulturowi zaczepiali panią
- teraz popularne
@bravoteampolska
Czerwona linia to oś symetrii motocykla. Niebieska to oś przyczepności. Żółte koło, to mniej więcej środek ciężkości. Cała sztuka polega na tym, żeby przesunąć środek ciężkości poniżej tej niebieskiej linii lub na nią. Wtedy zgodnie z prawami fizyki, układ sił działający na motocykl, takich jak grawitacja i siła odśrodkowa o której wspomniałeś, będzie generował przyczepność. Natomiast jeśli środek ciężkości znajdzie się powyżej tej linii, to mamy problem, bo motocykl momentalnie straci przyczepność.
Dlatego też kierowcy sportowi składają się do zakrętu w taki a nie inny sposób, to znaczy schodzą na kolano.
Czerwona linia to oś symetrii motocykla. Niebieska to oś przyczepności. Żółte koło, to mniej więcej środek ciężkości. Cała sztuka polega na tym, żeby przesunąć środek ciężkości poniżej tej niebieskiej linii lub na nią. Wtedy zgodnie z prawami fizyki, układ sił działający na motocykl, takich jak grawitacja i siła odśrodkowa o której wspomniałeś, będzie generował przyczepność. Natomiast jeśli środek ciężkości znajdzie się powyżej tej linii, to mamy problem, bo motocykl momentalnie straci przyczepność.
Dlatego też kierowcy sportowi składają się do zakrętu w taki a nie inny sposób, to znaczy schodzą na kolano.
Tylko nie powtarzać tego na skuterkach, bo będzie hard.
TheColt napisał/a:
@up niechcący ci to piwo postawiłem
Chciałeś sprawdzić jego profil, a;le nie trafiłeś?
Fake! Jechał ze 2 km/h! Zobaczcie jak sie koła wolno obracają. Pewnie jest na linkach przyczepiony!
no to teraz niech to zrobi na naszych drogach w najlepszym przypadku najedzie na rozgniecioną puszkę po piwie o piasku nie wspomnę..
Przypomina mi się recenzja gazety FaztBike (już jej nie ma niestety): "Dalej, mocniej, szybciej. Jak zabraknie łokcia to będziemy przycierać na szczękę."
Tor wybacza wiele niedoskonałości. Nawet jak mu się koło omsknie to nie ma krawężnika, latarni czy auta w które przypierdoli.
Tor wybacza wiele niedoskonałości. Nawet jak mu się koło omsknie to nie ma krawężnika, latarni czy auta w które przypierdoli.
bedzie hard, bedzie hard
ladnie, ladnie teoria, teoria grawitacja, sila odsrodkowa, przeciwskret itp
to nie wszystko zapomnieliscie o kilku waznych rzeczach, a mianowicie:
- chropowatość asfaltu, tym samym jego przyczepnosć na torze, jest dwa razy większa niż na drogach,
czyli szansa na wykonanie takiego manewru na drodze spada o polowe
- opony torowe lepszy sklad mieszanki, profil itp i znowu szansa spada o 50%
pomysle wykonanie tego manewru na drodze spada do uwaga, uwaga 0%
kto sprobuje ??? tak zrobić ??? i nagra film dam piwo
ladnie, ladnie teoria, teoria grawitacja, sila odsrodkowa, przeciwskret itp
to nie wszystko zapomnieliscie o kilku waznych rzeczach, a mianowicie:
- chropowatość asfaltu, tym samym jego przyczepnosć na torze, jest dwa razy większa niż na drogach,
czyli szansa na wykonanie takiego manewru na drodze spada o polowe
- opony torowe lepszy sklad mieszanki, profil itp i znowu szansa spada o 50%
pomysle wykonanie tego manewru na drodze spada do uwaga, uwaga 0%
kto sprobuje ??? tak zrobić ??? i nagra film dam piwo
Linekk napisał/a:
Chciałeś sprawdzić jego profil, a;le nie trafiłeś?
Chciałem dac temu nad nim i kliknąłem najblizsze piwo jakie było jak sie okazało nie to co chciałem. Często mi sie myli przeglądając komentarze na głównej bo jak jest jakis dłuższy post i wart jest browara to jakos odruchowo chce sie wcisnąć ten browar zaraz pod nim a tu nada zapierdalac przez cały przeczytany post na góre zeby kliknąć. Mało intuicyjne mimo ze jestem tu tak długa to wciąż sie myle. Albo ja po prostu głupi jestem