raper900 napisał/a:
We łbach wam się jebie, prawda jest taka, że wśród np. informatyków 99% ludzi mówi właśnie randomowy, a nie losowy. I nie znaczy to, że nie zna własnego języka lub jest ignorantem
No popatrz, czego to się człowiek o sobie dowiaduje
WhiteAngel napisał/a:
Tak tak jestem informatykiem na drugim roku studiów. I co jeśli profesor, który ma tytułów w nazwisku 3 linijki w indeksie też jest idiotą bo mówi random?
Oczywiście. Papierek z informatyki nie sprawia, że jest alfą i omegą także z innych dziedzin. Fakty są takie, że kaleczy język i choćby miał papieża przed nazwiskiem ni chuja nic to nie zmienia.
WhiteAngel napisał/a:
O chuj wam chodzi?
O to, że język kaleczysz.
WhiteAngel napisał/a:
Mówię jak lubię
To sobie mów, ale pisać masz poprawnie. Co z ciebie za informatyk jak w kodzie umyślnie błędy robisz "bo tak mi się podoba!"? Odpowiedź jest prosta - chujowy.
WhiteAngel napisał/a:
jacy jesteście płytcy jak wyzywacie ludzi od debili za to, że mówi jak mu się podoba.
Popracuj nad składnią i gramatyką a potem próbuj coś napisać ok?
Cytat:
Mam wyjebane na waszą opinie.
Gdyby tak było nie produkowałbyś się jak głupi z pianą na pysku
WhiteAngel napisał/a:
Wytłumacz mi tylko czy bardziej obrażam język polski mówiąc random czy gimbus?
Nie obrażasz a kaleczysz, gimbus to słowotwórstwo na podstawie słowa także zapożyczonego, ale nie mającego swojego odpowiednika w języku Polskim - gimnazjum. Dodatkowo słowa obecnego już u nas dobre kilkaset lat. Natomiast random to anglicyzm, który próbuje zastąpić obecne już słowa takie jak "losowy".
A i zanim się przypierdolisz: nie jestem humanistą, studiuję kierunek informatyczno-elektroniczny.
WhiteAngel napisał/a:
A w sumie chuj mnie to obchodzi nie musisz mi odpowiadać bo twoją daremną opinie mam domyślasz się gdzie