18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Przedstawiam wam najnowszą wersje moda CINEMATIC MOD do klasycznego już tytułu Half Life 2 . Jest to dość spory projekt , pielęgnowany przez lata . Kilka dni temu wyszła najnowsza wersja z numerkiem 12. Polecam to ściągnąć każdemu kto jest w stanie to zainstalować na komputerze bo efekt jest po prostu druzgocący.



Oto różnice :

Przed


Po


Przed i Po



Najbardziej interesująca jest skromna "waga" owego moda.

Sama gra Half Life 2 ma 2,5 gigabajta a owy mod po rozpakowaniu tekstur ma skromne 31 gigabajtów.

Link do ich projektu cinematicmod.com/

Wymagania sprzętowe?

Hardware requirements

DX9 capable graphics hardware with minimum 512 MB VRAM. (1 GB recommended)
3 GB RAM (4 GB recommended)
Zgłoś
Avatar
Zgon14 2012-12-29, 23:22 1
Mody graficzne robio zamiost ep.3 robić
Zgłoś
Avatar
teken 2012-12-29, 23:36
Gordon, witaj ponownie na moim PC.
Zgłoś
Avatar
jur 2012-12-29, 23:38
Pierdoły.
Zgłoś
Avatar
xgrzegx 2012-12-29, 23:55
kurwa, kupie na torrentach ;d
Zgłoś
Avatar
M................s 2012-12-30, 0:35
slannesh napisał/a:

31giga?

a np. do gta 4 mod na grafikę ENB zajmuje kilka mega a daje lepsze efekty
(nie licze oczywiście tekstur)



Nie wiem czy komentować tak głupi post, ale chyba musze -_-'
ENB to biblioteki graficzne, które po odpowiednim skonfigurowaniu zmieniają tylko i wyłącznie balans kolorów, ich ekspozycje itp. Można go też użyć w Half Life 2 ale efekt będzie ... słaby.

A tak teraz kur*a na poważnie. DAWAĆ MI HALF LIFE 3!!!!!!!!
Zgłoś
Avatar
fifi 2012-12-30, 1:40
mod 3 wyszedl ostatnio black mesa czy jakos tak
Zgłoś
Avatar
WielkaKupa1 2012-12-30, 12:46
mglisty napisał/a:

Jak się napierdoliło tysiące tekstur w 2048x2048 tudzież w 4096x4096, tej samej wielkości Normal Mappy + efekty typu dynamiczny Depth Of Field, zaawansowany Ambient Occlusion, palety kolorów, całkowicie nowe shadery, zrekompilowane mapy wyposażone w obiekty o pizdylion polygonów to się kurwa nie ma co dziwić, że całość zajmuje ponad trzydzieści GB. Jak będę miał komputer z NASA tudzież z żelbetonu to MOŻE się nad tym zastanowię. Tymczasem, wracam łoić w Blood I(wiem, gimbazo, nie macie pojęcia o czym piszę) i sączyć kolejne regionalne piwo. To mi wystarczy za frajdę w dniu dzisiejszym a nie...

Poza tym, powinno być napisane- zmodowany, a nie "zmodzony".



nie z żelbetonu tylko z żelbetu tępa cipo
Zgłoś
Avatar
BlanX 2012-12-30, 15:13
@UP Włóż głowę w swój nick!
Zgłoś