📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-12-24, 20:19
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
A ten z osobówki to zapomniał jakiejś maty z przedniej szyby ściągnąć czy ki chuj?
Nawet jakby ciężarówka odbiła w lewo to osobówka zaorałaby bokiem i walnęła w tył.
Tu opcje są trzy:
1. odbić w prawo, ciężarówka przebiłaby się przez te bariery i stoczyła z nasypu. Przy załadowanym składzie to śmierć kierowcy jest wysoce prawdopodobna. osobówka i tak uderzyła by co najmniej w bok. Kierowca ciężarówki ryzykuje swoim życiem.
2. Odbić w lewo. Wiem o kilku wypadkach gdy ciężarówka odbijała w lewo a kierowca osobówki nagle wrócił na swój pas. Tak się kończą np. zabawy w tchórza. Kierowca ciężarówki idzie siedzieć bo to on byłby winowajcą.
3. Nie robić nic tak jak na filmie. Kierowca osobówki pewnie zginie ale kierowca ciężarówki przeżyje i nie jest winien wypadkowi. Można się przyczepić do braku gwałtownego hamowania ciężarówki. Swego czasu woziłem z huty w Warszawie to niemiec (celowo z małej) stalowe walce (wyglądają jak pręty tylko mają 20-30 cm średnicy i 5-6 m długości). Przy ostrym hamowaniu kierowca ciężarówki ma w kabinie cały ładunek takich prętów. Jak wyliczyło koledze niemieckie BAG (takie nasze krokodyle) do zabezpieczenia takiego ładunku potrzebowałby 76 pasów
Każdy doświadczony kierowca w tym przypadku wcisnąłby hamulec i zamknął oczy.
A Wy którą opcję wybierzecie.
Zacznijmy grę
1. odbić w prawo, ciężarówka przebiłaby się przez te bariery i stoczyła z nasypu. Przy załadowanym składzie to śmierć kierowcy jest wysoce prawdopodobna. osobówka i tak uderzyła by co najmniej w bok. Kierowca ciężarówki ryzykuje swoim życiem.
2. Odbić w lewo. Wiem o kilku wypadkach gdy ciężarówka odbijała w lewo a kierowca osobówki nagle wrócił na swój pas. Tak się kończą np. zabawy w tchórza. Kierowca ciężarówki idzie siedzieć bo to on byłby winowajcą.
3. Nie robić nic tak jak na filmie. Kierowca osobówki pewnie zginie ale kierowca ciężarówki przeżyje i nie jest winien wypadkowi. Można się przyczepić do braku gwałtownego hamowania ciężarówki. Swego czasu woziłem z huty w Warszawie to niemiec (celowo z małej) stalowe walce (wyglądają jak pręty tylko mają 20-30 cm średnicy i 5-6 m długości). Przy ostrym hamowaniu kierowca ciężarówki ma w kabinie cały ładunek takich prętów. Jak wyliczyło koledze niemieckie BAG (takie nasze krokodyle) do zabezpieczenia takiego ładunku potrzebowałby 76 pasów
Każdy doświadczony kierowca w tym przypadku wcisnąłby hamulec i zamknął oczy.
A Wy którą opcję wybierzecie.
Zacznijmy grę
I dobrze zrobił, banda debili pakowałaby cały zestaw do rowu, żeby jakiegoś debila oszczędzić. Myyyk na czołówkę, wina kolesia z osobówy, nawet jak kierowca tira wiedział, że kolesia zabije, na jego miejscu nie ryzykowałbym własnego życia.
Miałem kilka podobnych sytuacji co prawda nie tirem, ale w moim przypadku z automatu wciskam hamulec, lewą ręką ściskam kierownicę z całej siły a prawą trąbie na debila i póki co to działało...
Warto wspomnieć że jeśli zderzenie jest nieuniknione nie polecam kłaść ręki na klaksonie, no chyba że jeździcie maluchem - tam poduchy i tak nie ma.
Warto wspomnieć że jeśli zderzenie jest nieuniknione nie polecam kłaść ręki na klaksonie, no chyba że jeździcie maluchem - tam poduchy i tak nie ma.
Chyba do końca liczył, że osobówka wróci na swój pas. Prawidłowa reakcja nagrywającego. Co miał, wywijać kierownicą, żeby w bok dostać? Podstawa to ratować siebie.
zrozumcie jedna rzecz pomijajac kamere to w momencie jak by kierowca ciezarowki ominoł osobowke a i tak doszlo by do zdarzenia to kogo była by winna?
kierowcy ciezarowki
kierowcy ciezarowki
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów