Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (10) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 46 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:41
🔥 Impreza firmowa - teraz popularne

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
domlap 2017-12-22, 21:47 3
90% tych slizgow mozna uniknac w prosty sposob. zimowe gumy. hamerykanie to niedorozwoje jesli chodzi o przewidywanie konsekwencji swoich czynow. juz pomijajac hamowanie lewa noga, naped na tyl i automat, o ktorym wspomnial @janlew, to wystarczy przyjerzec sie jak zachowuje sie znaczna czesc samochodow, zeby stwierdzic, ze duza czesc tych geniuszy smiga na letnich
Zgłoś
Avatar
ellsworth 2017-12-22, 22:16 2
domlap napisał/a:

90% tych slizgow mozna uniknac w prosty sposob. zimowe gumy. hamerykanie to niedorozwoje jesli chodzi o przewidywanie konsekwencji swoich czynow. juz pomijajac hamowanie lewa noga, naped na tyl i automat, o ktorym wspomnial @janlew, to wystarczy przyjerzec sie jak zachowuje sie znaczna czesc samochodow, zeby stwierdzic, ze duza czesc tych geniuszy smiga na letnich


Chłopie, te ich samochody mają po 6 metrów długości i 2 metry wysokości. Ty wiesz jaka to jest masa? Jaka bezwładność? Poślizg czymś takim nie ma nic wspólnego z tym co się dzieje z leciutkimi europejskimi pudełeczkami. Weź sobie jakiegoś solidnego dostawczaka, rozpędź go do sporej prędkości i zobaczymy czy ci tak łatwo będzie wyjść z poślizgu.
Zgłoś
Avatar
Conscribo 2017-12-22, 22:46 2
Wysyp specjalistów od wychodzenia z poślizgów Wrzucajcie jakieś onboardy z poślizgami które opanowaliście jak już z takimi wygami mamy do czynienia
Zgłoś
Avatar
vass 2017-12-23, 1:04
jjjkkkfff napisał/a:



Eee..., stary może byś tak załatwił tanie noclegi? Dziewczyna się znowu uparła żeby tam jechać ale skąpie żeby kolejny raz płacić wchuj za jej zachcianki...

Ps.
tak, tak pedały, wiem że tak naprawdę nie mam dziewczyny ale gówno mnie obchodzi wasze zdanie


Obdzwoniłem cały Zieleniec, nigdzie nie ma miejsc, najbliższą metę znalazłem w Dusznikach.
Zgłoś
Avatar
remzs 2017-12-23, 1:05 1
Podwozie było złe, a jezdnia też była zła.
Zgłoś
Avatar
olo1990pl 2017-12-23, 1:08 2
Ostatnio oglądałem filmik jak pewien amerykaniec (z Engineering Explained) porównywał w Hondzie S2000 letnie opony vs zimowe na suchym asfalcie przy -3/-4 C .

Rzeczony filmik:


Wyszło mu, że lepsze są ... letnie opony... mające przewagę ~10m nad zimówkami. I nie widział problemu w jeżdżeniu autem z letnimi oponami jeśli jest sucho.
Zapomniał jednak, że te letnie opony to torowe semi-slicki, a zimówki były standardowymi oponami drogowymi (jeszcze nówkami prosto ze sklepu). Oraz, że aura jest niespodziewana i np mnie nieraz już zaskoczył deszcz/śnieg na trasie.
Plus z jakiegoś powodu po wbiciu 65mph wrzucał na luz i dopiero potem zaczynał hamować przy ok 60mph (co według mnie mogło wpłynąć na dystanse - lepiej byłoby ustawić tempomat na 60mph i potem depnąć w sprzęgło i hamulec.

Jak ogólnie ma on fajne, dobrze zrobione filmiki (np. tłumaczenie działania różnych systemów przy tablicy) to tutaj niestety dał ciała.

A sam w tym roku już miałem ślizg. Wyjeżdżając moją podsterowną, prawie 1,7 tonową przednionapędówką spod stacji (starym wyjazdem, teraz rzadko używanym na szczęście) na osiedlową ulicę, przy do hamowaniu na łuku poleciało mi auto na wprost. Po odpuszczenie lekko hamulca i dodaniu gazu na szczęście złamał się i nie przydzwoniłem w krawężnik.
Zgłoś
Avatar
pekka satan 2017-12-23, 2:19 1
W wielu przypadkach to umiejętność dostosowania prędkości do warunków na drodze by pomogła, a tu mamy umiejętność zapierdalania (jak na takie warunki).
Zgłoś
Avatar
Mamałyga 2017-12-23, 8:09
A gdzie muzyka z Intinal D?
Zgłoś
Avatar
Guz-00 2017-12-23, 12:00
olo1990pl napisał/a:

Ostatnio oglądałem filmik jak pewien amerykaniec (z Engineering Explained) porównywał w Hondzie S2000 letnie opony vs zimowe na suchym asfalcie przy -3/-4 C .

Wyszło mu, że lepsze są ... letnie opony... mające przewagę ~10m nad zimówkami. I nie widział problemu w jeżdżeniu autem z letnimi oponami jeśli jest sucho.
Zapomniał jednak, że te letnie opony to torowe semi-slicki, a zimówki były standardowymi oponami drogowymi (jeszcze nówkami prosto ze sklepu). Oraz, że aura jest niespodziewana i np mnie nieraz już zaskoczył deszcz/śnieg na trasie.
Plus z jakiegoś powodu po wbiciu 65mph wrzucał na luz i dopiero potem zaczynał hamować przy ok 60mph (co według mnie mogło wpłynąć na dystanse - lepiej byłoby ustawić tempomat na 60mph i potem depnąć w sprzęgło i hamulec.

Jak ogólnie ma on fajne, dobrze zrobione filmiki (np. tłumaczenie działania różnych systemów przy tablicy) to tutaj niestety dał ciała.


Ty dałeś ciała a nie on. Po pierwsze wyraźnie powiedział, że można nie zmieniać na opony zimowe w miejscach gdzie zwykle jest sucho i zimno. Ameryka jest kilkadziesiąt razy większa od Polski i tam jest sporo terenów gdzie temperatura spada poniżej zera a śniegu ani deszczu nie będzie.
A po drugie to on testował hamowanie z użyciem specjalnego urządzenia które automatycznie zaczyna liczyć drogę hamowania na podstawie GPS z dużą dokładnością. Poprawnie test zaczyna się hamując z prędkości trochę większej czyli w tym wypadku 62-65mph. A że wywala bieg przed hamowaniem to też poprawne, bo przy hamowaniu awaryjnym hamuje się bez biegu aby silnik się nie wyłączył - padają wtedy systemy hamowania jak i można sobie drugą nogą pomóc mocniej wcisnąć pedał hamulca - o czym mówił w innym filmiku.
Zgłoś
Avatar
Gdzio90 2017-12-23, 12:23
0:30 ja myslałem że tylko w GTA te słupy są takie mocne jak mocne są zapałki. Ale jednak to prawda u tych amerykańców.
Zgłoś
Avatar
olo1990pl 2017-12-23, 17:13 1
Guz-00 napisał/a:


Ty dałeś ciała a nie on. Po pierwsze wyraźnie powiedział, że można nie zmieniać na opony zimowe w miejscach gdzie zwykle jest sucho i zimno. Ameryka jest kilkadziesiąt razy większa od Polski i tam jest sporo terenów gdzie temperatura spada poniżej zera a śniegu ani deszczu nie będzie.


Powiedział: "Jeśli mieszkasz w terenie gdzie jest zimno, to gdy nie pada wystarczą Ci wielosezonówki lub letnie. Lecz nie wyjeżdżajcie jak pada." Czyli liczy się z możliwością opadów.
Guz-00 napisał/a:


A po drugie to on testował hamowanie z użyciem specjalnego urządzenia które automatycznie zaczyna liczyć drogę hamowania na podstawie GPS z dużą dokładnością.


Urządzenia do pomiaru długości się nie czepiałem. Wiem, że miał tą aparaturę i dzięki temu są te wyniki dokładne. Plus założył sobie specjalny komputerek między czujnik V a liczniki, by mieć na desce prawidłowe wartości (standardowo są one lekko zawyżone do ok 120km/h) dzięki czemu V na wyświetlaczu i V w apce się pokrywają.
Guz-00 napisał/a:

Poprawnie test zaczyna się hamując z prędkości trochę większej czyli w tym wypadku 62-65mph.


Według mnie lepiej by odwzorowało tutaj problemy z ABS jakby robił to przy jeździe na tempomacie. Zarówno na letnich jak i zimówkach mówi, że ABS na początku głupieje (a przy zimowych nawet bardziej i podejrzewa nawet, że to przez węższe koła z tyłu niż standardowe).
Guz-00 napisał/a:

A że wywala bieg przed hamowaniem to też poprawne, bo przy hamowaniu awaryjnym hamuje się bez biegu aby silnik się nie wyłączył - padają wtedy systemy hamowania jak i można sobie drugą nogą pomóc mocniej wcisnąć pedał hamulca - o czym mówił w innym filmiku.


To najgłupsza rzecz jaką możesz zrobić w czasie awaryjnego hamowania - wrzucić luz. Serio będziesz zrzucał bieg na luz by cisnąć dwoma nogami hamulec? Zrobisz dokładnie to samo co 90% tych amerykanów na filmiku w temacie. Depnięcie w hamulec i patrzenie się jak auto sunie w kierunku barierki.
Nie masz siły zrobić tego jedną? To wyreguluj sobie porządnie fotel (bo masz za daleko/blisko) lub idź na siłownię ćwiczyć nogi. Każde auto z ABS ma pompę wspomagania hamowania, więc pedał przy włączonym zapłonie jest miękki. A zdusić silnik nie zawsze jest tak łatwo, ale przy wysprzęgleniu nie grozi mu to. A dzięki wbitemu biegowi masz większe panowanie nad autem. Radziłbym nawet w czasie hamowania zrobić redukcję, co by moment obrotowy był dostępny pod nogą i próbować się ratować załączając napęd i kontrę przed jebnięciem. Jak było na pewnym filmiku gdzie gość w Mazdzie 2(?? jakaś nowa, mała) jebnął w sarnę. Tutejsi eksperci z NFS Underground śmieszkowali, że chyba za kolano chciał złapać pasażerkę.
Zgłoś
Avatar
Ohoho 2017-12-23, 19:26
Niech nasi kochani Amerykanie tylko opuszczą jednostki Żagań/Świętoszów to będzie zabawa!
Zgłoś
Avatar
tlusty_opat 2017-12-23, 21:50
Ale ten z tej Camry to ładnego aaltonena jebnął
Zgłoś
Avatar
domlap 2017-12-24, 2:02
ellsworth napisał/a:


Chłopie, te ich samochody mają po 6 metrów długości i 2 metry wysokości. Ty wiesz jaka to jest masa? Jaka bezwładność? Poślizg czymś takim nie ma nic wspólnego z tym co się dzieje z leciutkimi europejskimi pudełeczkami. Weź sobie jakiegoś solidnego dostawczaka, rozpędź go do sporej prędkości i zobaczymy czy ci tak łatwo będzie wyjść z poślizgu.


"Chłopie", moim pierwszym samochodem byl tylnionapedowy, 6 metrowy suv, na 3 litrowym dieslu mercedesa (ssang yong musso) a na codzien w pracy smigam ducato maxi, wiec uwierz mi, wiem o czym mowie
nie twierdze ze to wina tylko zlych opon, ale imho w duzej mierze.
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem