W automacie... auta dla kobiet i ludzi po 60 roku zycia.
huh, twoja manualna skrzynia biegów w piętnastoletnim punto jest bardziej męska!
Za mtm piwo to takie amg wśród audi, niesamowite auto, znacznie powyżej 99% polaków nigdy do takiego nawet nie wsiądzie.
Druga rzecz to masakra by przy takiej prędkości utrzymać auto na prostej.
Takie auto jedzie jak przyklejone, wielkie opony, quattro, zawieszenie z najwyższej półki. Zrywa ci skalp bez piśnięcia oponami.
Tu macie suche osiągi tego potwora, niesamowite, przyśpiesza podobnie jak mój motocykl, co już samo w sobie jest niewyobrażalne.
Koleś ma skrzynię ale zmienia biegi łopatkami, wypas. Patrzyłem na takie rozwiązania i są w pip drogie. Druga rzecz to masakra by przy takiej prędkości utrzymać auto na prostej. Leciutki ruch kierą i już leci w bok. Można by się pokusić o adaptacyjne,elektroniczne sterowanie gdzie przy zwiększaniu prędkości zmniejszała się czujność kierki, ale z drugiej strony jak zawiedzie takie sterowanie to o panie, szybko do ciebie pójdę...
Btw. są jakieś rozwiązania do Jaguara X-Type'a, żeby automat skrzyni zastąpić łopatkami?
Audi stosuje zajebiste usztywnienie kierownicy przy wyższych prędkościach. ( tak to odczuwam, bo na parkingu kręci się delikatnie, a im szybciej tym ciężej się nią kręci, mówię o aucie na gnojówkę, więc w tym cudzie jest 5 razy lepiej )
W automacie... auta dla kobiet i ludzi po 60 roku zycia.
Dzisiejsze automaty to nie jest to samo co kiedyś. Stare auta w automacie są po prostu mulaste, natomiast biorąc pod uwagę dzisiejsze rozwiązania techniczne automat a manual to po prostu gusta. Widzisz na filmiku, że choć auto w automacie to ma po prostu kopyto. Czy ja wiem czy dla kobiet i po 60 roku życia? Nigdy automatem nie jeździłem jednak mam wrażenie, że jest to dobra opcja do jazdy po mieście. Noga od sprzęgła się tak nie męczy wtedy. Jest jeszcze tiptronic czyli automat i manual w jednym. Wygląda to tak, że jednym przyciskiem decydujemy o tym jaką chcemy mieć skrzynię biegów. Niestety w tiptronicu nie ma sprzęgła i manualna zmiana biegów w nim odbywa się właśnie bez sprzęgła, czyli nie jest to taki całkiem zwykły manual.
A jak ktoś nie umie jeździć albo jest stary i już nie ten wiek do jazdy to żadne cudawianki mu nie pomogą.
Naprawdę rozwalają mnie tego typu komentarze i od razu widać, że mało wiesz o motoryzacji przynajmniej tej współczesnej. Współczesnej należy rozumieć takie auta jak na filmiku, a nie jakiegoś merca za 10 tysi
Audi stosuje zajebiste usztywnienie kierownicy przy wyższych prędkościach. ( tak to odczuwam, bo na parkingu kręci się delikatnie, a im szybciej tym ciężej się nią kręci, mówię o aucie na gnojówkę, więc w tym cudzie jest 5 razy lepiej )
Czyli masz servotronic, też to mam, zajebista sprawa. W stadardzie to było tylko w wersjach s i rs.
Band, tylko że to M3 jest o wiele lżejsze.
Tamto bmw to już nie bmw, tylko wydumka, która ma za zadanie przyśpieszać jak najszybciej.
2.2 litra. Stare s2 były najlepsze do dragów.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów