📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Autorze uwierz, że w tym filmie nie chodzi o umiejętności pilota.... serio.
@up czyli ?
Start pierwszego i lądowanie kolejnego samolotu musi być tak rozłożone w czasie, żeby pierwszy mogł (hipotetycznie) dojechać do końca pasa, zawrócić i wrócić (tak wygląda jego trasa w przypadku awarii) a pod żadnym pozorem nie może być to ustawione "na styk" bez żadnego zapasu bezpieczeństwa. Bardzo często powodem różnego typu awarii silników są ptaki/ciała obce wpadające do silnika w momencie startu i w takiej sytuacji lądujący pilot miałby tylko kilka sekund na odebranie wiadomości z wieży i podjęcie decyzji o odlocie i lądowaniu na innym pasie/lotnisku.
Skoro się nie rozwalił to po co to tutaj ????? TO JEST SADISTIC do wacława
Cytat:
Akrobacje Airbusem A400M
Nie mają znaczenia parametry i możliwości. "Polski" nierząd i tak kupi stare, 60 letnie, przepłacone, amerykańskie gówno, które ma dynamikę lecącej cegły, żeby dostać wziątkę od amerykanów. No i żeby związkowcy się utrzymali przy korycie.
tomitomala4, BrianGriffin, Mylicie się. Umiejętności pilota są bardzo ważne. Przykład: tylko nasz polski pilot (Adrian Rojek) potrafi pionowo podnieść MiGa 29 podczas startu (polecam wpisać w youtube "polish mig 29 take off riat"). Inny przykład: dajcie jakiemuś cyfrowcowi lustrzankę za 30k. Myślicie, że zrobi fajne zdjęcia?
Umiejętności pilotów są bardzo ważne. Kolejny przykład: w nadleśnictwie Herby były dwa identyczne technicznie śmigłowce gaśnicze Mi-2. Jeden pilot zrzucał wodę na dużej wysokości (wiatr zdążył ją rozdmuchać zanim dotarła do ziemi) a drugi pilot manewrując między drzewami lub lecąc tuż nad nimi zrzucał wodę praktycznie centralnie w ogień. (Swoją drogą zrobiłem o tym temat na sadolu pokazując techniki gaszenia pożarów lasów i nietuzinkowe umiejętności pilotów, ale admini mimo szybkiego zdobywania piwek przenieśli mi po kilku minutach od dodania całość do sucharów pisząc, że temat słaby... Pozdrawiam zatem serdecznie Administrację, która kasuje lub przenosi autorskie tematy a dopuszcza na główną gówno i kwejki.)
Nie powiecie mi zatem, że wszystko zależy od maszyny. Możliwości sprzętu to moim zdaniem tak z 30%, ale umiejętności pilota i panowanie nad sprzętem- 70%, bo widać co potrafią wyciągnąć nasi ze starej, poczciwej (rzekomo topornej) maszyny.
Umiejętności pilotów są bardzo ważne. Kolejny przykład: w nadleśnictwie Herby były dwa identyczne technicznie śmigłowce gaśnicze Mi-2. Jeden pilot zrzucał wodę na dużej wysokości (wiatr zdążył ją rozdmuchać zanim dotarła do ziemi) a drugi pilot manewrując między drzewami lub lecąc tuż nad nimi zrzucał wodę praktycznie centralnie w ogień. (Swoją drogą zrobiłem o tym temat na sadolu pokazując techniki gaszenia pożarów lasów i nietuzinkowe umiejętności pilotów, ale admini mimo szybkiego zdobywania piwek przenieśli mi po kilku minutach od dodania całość do sucharów pisząc, że temat słaby... Pozdrawiam zatem serdecznie Administrację, która kasuje lub przenosi autorskie tematy a dopuszcza na główną gówno i kwejki.)
Nie powiecie mi zatem, że wszystko zależy od maszyny. Możliwości sprzętu to moim zdaniem tak z 30%, ale umiejętności pilota i panowanie nad sprzętem- 70%, bo widać co potrafią wyciągnąć nasi ze starej, poczciwej (rzekomo topornej) maszyny.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów