Składanka dobra na odrobinę relaksu, 9 minut soczystych rajdowych dzwonów widzianych z wnętrza pojazdu.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:04
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 2:25
Ależ oni zapierdalają. I te polskie "oooooo o o oo oo kuuurrrwaaaa"
Chcesz Strepsils
Najbardziej mi się podobało w kontekście pozostałych filmów polskie "żyjemy!" po dachowaniu z prędkością może 5 km/h
@up jak będziesz dachował przy 10 km/h to też w głowie przypomną Ci się obrazki z harda z samochodami startymi na asfalcie na kabriolety.
Mnie najbardziej rozbrajają kibice, jebane tłuki stoją na środku drogi albo zaraz na "wylocie" z zakrętu. W razie wypadku będzie awantura do organizatorów że nie zabezpieczył... Jak sami nie myślą co im się może stać to mi ich nawet nie szkoda.
Mnie najbardziej rozbrajają kibice, jebane tłuki stoją na środku drogi albo zaraz na "wylocie" z zakrętu. W razie wypadku będzie awantura do organizatorów że nie zabezpieczył... Jak sami nie myślą co im się może stać to mi ich nawet nie szkoda.
Kto im dał prawo jazdy?
odkąd w F1 wstawili te zjebane V6 i te zjebane turbiny to tylko WRC jest warte uwagi
@up no racja, a jak się zwą te bolidy w górach? w 6:25, bo to ciekawe może być. A na pewno ciekawsze od f1
@up, Hill Climb
@ Jorgen88 A jakie masz dzisiaj silniki w WRC , 1.6 rzędowe cztery cylindry i moc nie przekraczającą 390 KM . W F1 z 1.6 wyciągają przynajmniej około 1000 KM
@up, bo na przykład w takim rallycroosie mają po 600 kucy
@bocianoff
Bo era rajdowej grupy B, przez wielu postrzegana jest jako najlepszy okres w dziejach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata . I tamte rajdówki miały właśnie około 600 KM
@bocianoff
Bo era rajdowej grupy B, przez wielu postrzegana jest jako najlepszy okres w dziejach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata . I tamte rajdówki miały właśnie około 600 KM
ale trzeba miec nasrane we lbie....
magicgarage napisał/a:
@ Jorgen88 A jakie masz dzisiaj silniki w WRC , 1.6 rzędowe cztery cylindry i moc nie przekraczającą 390 KM . W F1 z 1.6 wyciągają przynajmniej około 1000 KM
Czasy silników o mocy 1000 KM minęły wraz z pierwszą erą turbo. Tegoroczne silniki osiągają ok. 750 KM, ale są dużo bardziej wydajne, niezawodne i oszczędne. Dodatkowo ich elastyczność, mimo większej masy bolidów, sprawia, że samochody przyspieszają o wiele szybciej na każdym biegu.