Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....
Dziś wystarczy mieć kasę - efekt na filmie....
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
raz w życiu totalnie leciałem bokiem na czołówkę na zakręcie(lód plus prędkość). Dałem redukcję, w opór gaz i wyszedłem z tego. Napęd na tył w Polonezie uratował życie mi i tego co był wtedy na wprost mnie...
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
Może i tak, może i nie. Ja autobusami miejskimi jeżdżę.
no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....
O kurwa.
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
O kurwa jego mać
kiedyś żeby takie coś (porshe, lambo etc.) trzeba było zrobić sportowe prawo jazdy no i być bogatym. Elitarny pojazd dla elit.
Dziś wystarczy mieć kasę - efekt na filmie....
Robienie specjalnego kursu popieram, ale pojazdy "dla elit" już nie są cool. Lepiej żeby fajne rzeczy nie były tylko dla elit.
O kurwa.
O kurwa jego mać
O kurwa ale poleciałeś argumentami, aż nie wiem co powiedzieć.
O kurwa ale poleciałeś argumentami, aż nie wiem co powiedzieć.
Jakich znowu argumentów? To jak tłumaczyć komuś dlaczego w dzień jest jasno, a w nocy ciemno. Jak nie masz o czymś zielonego pojęcia, to nie wymyślaj jakichś chorych teorii, bo może to czytać ktoś, kto jest choć odrobinę mądrzejszy od dżdżownicy (bo tyle wystarczy by wiedzieć najprostsze rzeczy). Kiedyś widziałem w jakimś programie telewizyjnym, tłumaczyli to zagadnienie. Chłop trzymał młotek. Ten młotek miał obrazować auto i jego rozłożenie mas. Albo, na chuj ja się produkuję, przecież skoro napisałeś taki debilizm, to i tak nie zrozumiesz. To jest kurwa dramat, co za ludzie tu siedzą.
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
Do dlaczego na mistrzostwach driftu nie ma fur z silnikami z tyłu?
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
Do dlaczego na mistrzostwach driftu nie ma fur z silnikami z tyłu?
no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....
Na tor do kręcenia czasów tak do latania bokiem nie.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów