📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:44
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Chłopaki powiedzcie jak wygląda dalej ta sprawa? W sensie kierowca ponosi jakieś konkretne konsekwencje? Nieumyslne spowodowanie śmierci i więzienie? Wypadek i brak więzienia? Nie znam się, a sytuacja dość ciekawa i chciałbym się dowiedzieć.
chyba łepetynka się pokulała
Stracił głowę dla alkoholu
Kierowca po zatrzymaniu otworzył tylne drzwi vana żeby sprawdzić czy głowa nie wleciała do środka...
Ciekawe czy jeszcze rzygał po straceniu głowy dla alkoholu
Wina pieszego. Wtargnął głową na jezdnię w momencie, kiedy prawidłowo jadący pojazd nie miał już możliwości na jakąkolwiek reakcję. Niestety, zginął człowiek. Wedle polskiego prawa kierowca w tym przypadku musi dostać zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci. Po zarzucie są dwie opcje. Biorąc pod uwagę okoliczności prokurator umarza postępowanie lub sprawa trafia do sądu, a tam kierowca dostaje np. warunkowe zawieszenie wykonania kary, nadzwyczajne złagodzenie albo inny wyrok. Wszystko zależy od przebiegu postępowania.
@UP
Pierdolisz.
Jak będę szedł i jakiś skoczek samobój jebnie mi na plecy ,to kurwa co?? Dostane wyrok chociażby w zawieszeniu czy warunkowo coś tam, bo kurwa co.... nie złapałem?? Ja jebie jakie zjebane teorie.
Pierdolisz.