Lokomotywa Amtrak.
Amtrak – operator pociągów pasażerskich w Stanach Zjednoczonych, działający od 1 maja 1971.
Zatem, gdyby zdarzyło się, że utkniecie pomiędzy zamkniętymi rogatkami mniejszym czy większym cebulowozem - jednym ze sposobów minimalizującym skutki podobnej głupoty, jest wyłamanie zapory/rogatki. Uszkodzona rogatka informuje maszynistę na sygnalizatorze, który poprzedza dany przejazd i wtedy maszynista ma szansę na reakcję wdrożenia awaryjnego hamowania o wiele wcześniej...
Albo ch*j - wystarczy, że będziecie machać ręką do maszynisty w geście dziękczynnym za mocny materiał, który podziwiać będą nasze dzieci i wnuki - o ile nie zostały w samochodzie między rogatkami
Tak, jestę expertę kolejowył
- dojeżdżasz do przejazdu a mało widać? (mgła, krzaki); uchyl okno, jest szansa że usłyszysz coś co ci włączy lampkę w mózgu.
- wjeżdżasz na przejazd - zredukuj bieg na pierwszy - to może być twoje zbawienie!
- samochód zgasł na torach i nie chce zapalić? a od czego masz rozrusznik? użyj go!
- nawet to nie pomaga? spróbuj zepchnąć auto jeśli jeszcze masz tą możliwość.
- a gdy wyczerpiesz wszystkie rady oddal się od samochodu (z innymi) w kierunku nadjeżdżającego pociągu (i nie po torach; pociągi w Polsce też maja ruch prawostronny) machając kurtką czy choćby ręką.
mam nadzieję ze tymi kilkoma słowami w przyszłości uratuję choć jedna czyjąś dupę...
ambulatory...
Sadolu Halman - Trambulator jak coś - widzę, że nadmiar portalu zaburza w mózgu funkcje czytania - muszę uważać
machając kurtką czy choćby ręką.
Obrazek precyzujący jak machać
Szanowni Sadole - wielu z nas, nawet nieświadomie wyciąga z takich filmów mniejsze czy większe wnioski - rzecz jasna, oprócz karmienia swej sadystycznej duszy.
Zatem, gdyby zdarzyło się, że utkniecie pomiędzy zamkniętymi rogatkami mniejszym czy większym cebulowozem - jednym ze sposobów minimalizującym skutki podobnej głupoty, jest wyłamanie zapory/rogatki. Uszkodzona rogatka informuje maszynistę na sygnalizatorze, który poprzedza dany przejazd i wtedy maszynista ma szansę na reakcję wdrożenia awaryjnego hamowania o wiele wcześniej...
Albo ch*j - wystarczy, że będziecie machać ręką do maszynisty w geście dziękczynnym za mocny materiał, który podziwiać będą nasze dzieci i wnuki - o ile nie zostały w samochodzie między rogatkami
Tak, jestę expertę kolejowył
nie podpowiadaj, bo filmów zabraknie
1. Są sygnalizatory TOP. Który daje sygnał dla maszynisty czy na przejeździe kolejowym są sprawne urządzenia. Ale jeżeli przejazd jest zamknięty a samochód jest na torach między rogatkami to TOP pokazuje że wszystko jest ok.
Podsumowując jesteś w takiej sytuacji to łam samochodem rogatki są na specjalnych zaczepach więc na spokojnie. A jeżeli nie masz możliwości spierda.... Jeśli Ci życie miłe