📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
45 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
🔥
Składanka traktorów zagłady i maszyn rolniczych
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Od kiedy na "N" prom kosmiczny przyspiesza do przodu?
Sądzę że skrzynia była zła i... kierowca uległ awarii.
Na ręcznej jeżdżę od 6 lat. Jak miałem automat prowadzić to dziwnie się czułem. balansowanie gazem i hamulcem jak za czasów zdawania na L-ce
gdzie człowiek się ciągle bał że mu silnik zgaśnie lub wyskoczy auto do przodu.
A tak na manualu to doskonale wiesz co możesz na każdym biegu.
gdzie człowiek się ciągle bał że mu silnik zgaśnie lub wyskoczy auto do przodu.
A tak na manualu to doskonale wiesz co możesz na każdym biegu.
Bo co to za kretyn ustawił wsteczny przając dzwignię w przód ? to nie intuicyjne, do przodu powinno być D a do tyłu R
powinni jeszcze dorzucić hamowanie lewą nogą
Ja jak całe życie jeżdżę manualem, tak jak wsiadłem raz do Cheerokiego od znajomego w automacie, to nie wiedziałem jak ruszyć. Jak się czegoś nigdy nie używało i nikt Ci nie wytłumaczy to albo masz dużo placu na naukę albo kończysz jak na filmie.
Manualem to jest przyjemnosc kiedy jest czym przycisnac np jakas stara fajna v8 a nie spinanie sie 1.9 tdi (całkiem spoko silniki)