📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
11 minut temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:19
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Twardy do Konica
IOI napisał/a:
spalil hamulce na zjezdzie, dupa nie kierowca
Może i spalił, ale wybrnął ładnie.
żmij napisał/a:
Może i spalił, ale wybrnął ładnie.
No zajebiście wybrnął kasując tego dostawczaka. Przepięknie. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić aby mogło się to inaczej skończyć.
~Velturałkę napisał/a:
No zajebiście wybrnął kasując tego dostawczaka. Przepięknie. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić aby mogło się to inaczej skończyć.
Tak, mógł na przykład nie wyrobić na zakręcie i wyjebać z kimś czołowo, ryzykując tym samym życie kilku osób w tym swoje...
Odpowiedzialnie to ogarnął, pomyśl zanim coś napiszesz.
Piwo za opanowanie i zachowanie trzeźwości umysłu w takiej sytuacji
Hamowanie silnikiem??
darayavahus napisał/a:
Hamowanie silnikiem??
Zależy ile miał załadowane, silnik nie wszystko wyhamuje.
Do panów powyżej, hamulce mogły przestać działać nie tylko z przegrzania, zaniedbanie stanu technicznego, w chłodniach mogą zamarzać wężyki od hamulców (w ciężarowych nie spotkałem płynu hamulcowego, pneumatyka), jakakolwiek nieszczelność w zbiorniku, poniżej 7 barów hamulce nie dają rady.
Mogę być w błędzie, subiektywna opinia.
Jeżeli była to ciężarówka powyżej 3,5 tony, to prócz hamulców pneumatycznych i hamowania silnikiem jest jeszcze retarder, który służy głównie do zwalniania podczas długiego zjazdu z góry.
szacun dla kierowcy, nieważne co z żelazem , grunt że udało się to zatrzymać i nikt nie zginął ... prędkość była już zacna.
radek225 napisał/a:
jest jeszcze retarder,..
w starych trupach nie ma
DoubleBorger napisał/a:
...w chłodniach mogą zamarzać wężyki ....
ty tak serio? pokaz mi jakas ktora ma poprowadzone weze od pneumatyki w chlodni, bo niewierze ze ktos mogl wpasc wogle na taki pomysl...
Cytat:
Zależy jaka jakość pojazdu. Z tego co wiem to były już w autobusach produkowanych w latach 90. Więc wg twojej opinii w starym trupie. Zresztą pierwszy elektryczny retarder opatentowany został przed II wojną światową.IOI
w starych trupach nie ma
IOI napisał/a:
w starych trupach nie ma
ty tak serio? pokaz mi jakas ktora ma poprowadzone weze od pneumatyki w chlodni, bo niewierze ze ktos mogl wpasc wogle na taki pomysl...
A widzisz, nie wiem czy była to francja czy hiszpania, facet na parkingu mi pokazywał, faktnaczepa raczej zaniedbana, ale jest to możliwe.
radek225 napisał/a:
Jeżeli była to ciężarówka powyżej 3,5 tony, to prócz hamulców pneumatycznych i hamowania silnikiem jest jeszcze retarder, który służy głównie do zwalniania podczas długiego zjazdu z góry.
Retarder - w zasadzie hamulec pomocniczy, bo retarder to jedno z tych rozwiązań hamulca alternatywnego, ale nienistotne. Ważne, żeby wiedzieć na jakiej zasadzie działa, bo o ile w mercedesach są dławiki, czyli hamowanie silnikiem. Nie znam wszystkich rozwiązań, ale na śliskiej nawierzchni retarder może zblokować most = czyli jakby ręczny zaciągnąć, ale są retardery, podobno w scanii, które są sprzężone z abs i jakoś to lepiej działa. Osobiście jeździłem tylko mercedesem więc dławika zawsze używałem. W każdym razie trzeba wiedzieć czym się jeździ, a wtedy decydować jak zwalniać auto w bezpieczny sposób. Decyzja kierowcy jak najbardziej poprawna, nie miał żadnego najazdu do wychamowania, najważniejsze, że nie rozpaćkał innego kierowcy
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów