📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 2:43
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
9/10 by było, jakby stanął w płomieniach i zajebała w niego rozpędzona ciężarówka. ewentualnie jakby wylądował na pędzącej ciężarówce. a tak to 2/10 (2 za zarycie nosem)
marcineker, a ty myślisz ze pilotowanie nawet małym samolotem to jak jazda na twoim skuterku..
"Another One Bites the Dust" leci w tle. Cóż nie tym razem, a mogło być tak pięknie
Halman napisał/a:
, a ty myślisz ze pilotowanie nawet małym samolotem to jak jazda na twoim skuterku..
leciałem kilka razy małym samolotem i w życiu bym się jego pilotowania nie podjął. ale nie przeszkadza mi to komentować na sadolu
Pilotowanie ultralighta to banał. Tylko szybowiec jest łatwiejszy.
Spróbowałbyś 737 trafić w pas i utrzymać kierunek przy prędkości 400km/h...
Spróbowałbyś 737 trafić w pas i utrzymać kierunek przy prędkości 400km/h...
To trzeba być zjebem, albo przeciętną kobietą za kółkiem patrzącą w horyzont, żeby widząc lądujący samolot przed sobą, ominąć lewą i pojechać z pizdziec dalej
______________
Życie to choroba, co najszybciej zabija.
Nagrywane siemensem s65...z 2004 roku...
smc napisał/a:
Pilotowanie ultralighta to banał. Tylko szybowiec jest łatwiejszy.
Spróbowałbyś 737 trafić w pas i utrzymać kierunek przy prędkości 400km/h...
akurat jest odwrotnie niż myślisz. W 737 masz ILS'a który Cię podprowadzi pod sam pas i jego masa sprawia, że nie jest aż tak podatny na działanie wiatru jak dla przykładu taki Piper PA-28. W tym drugim przy silniejszym wietrze potrafi samolot zmienić wysokość o kilka metrów a w 737 ledwo skrzydłami potrzęsie.
Btw szacunek dla pilota bo w przypadku awarii w powietrzu nie ma "lawety", która Cię zholuje do warsztatu i przy takich sytuacjach nigdy nie wiadomo co się stanie.
P.S. wiem, że byście chcieli ale życzcie mi żebym nie miał nigdy materiału wlasnego do wstawienia
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów