18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Avatar
szymon77513 2013-05-30, 22:13 13
pewnie to stworzenia tego silnika wykorzystali nagrania/materiały od ruskich.
Zgłoś
Avatar
domix2t 2013-05-30, 22:20 5
Według mnie realizm w grach jest dobrą rzeczą np. takie GTA IV no ale bez przesady. Jeżeli taki silnik zostałby zainicjowany w grach to bym kurwicy dostał bo co chwila rozjebany samochód. Ale jeżeli popatrzymy nad użyciem tego silnika w symulatorach to może się sprawdzić.
Zgłoś
Avatar
apanas 2013-05-30, 22:21 1
Ktoś tu nie odrobił zadania domowego! Rockstar Games pokazało filmik demonstrujący ich silnik fizyki dla pojazdów który zostanie użyty w GTAV. W ogóle to nie wiem czy on nie był pokazywany tutaj, na Sadolu. Myślę że na filmiku okazującym BeamNG trochę źle dobrali odbicie amortyzatorów i wagę pojazdów, bo się odbijają jak piłki. Tamten miał mniej zniszczeń (ale też miał, i to dobre!), ale bardziej realistycznie wyglądało.
Zgłoś
Avatar
chlusniembousniem 2013-05-30, 22:21
Cytat:

silnik fizyczny i graficzny który zostanie zainicjowany niebawem do silnika CryEngine 3.


Porzucili silnik CryEngine i przerzucili się na Torque3D.
Zgłoś
Avatar
melemele89 2013-05-30, 22:25
Kurwa dam sobie łeb ściąć że już ponad rok temu to tu widziałem
Zgłoś
Avatar
Kamas95 2013-05-30, 22:28
W zwolnionym tempie lepiej to wygląda.
Zgłoś
Avatar
szefooo 2013-05-30, 22:28 2
Lord910 napisał/a:

Myślę, że za jakieś 10 lat ten silnik będzie standardem w grach.



Za 10 lat?
Chyba kurwa w grach z biedronki.
Zgłoś
Avatar
kmonnz 2013-05-30, 22:31
Szczerze? Jak dla mnie, bez szału. Wygląda jak zderzenia żelków... :x
Zgłoś
Avatar
exdij 2013-05-30, 22:40
bloodwar napisał/a:

Ludzie śmiali się z GTA 4 że niby żeby puścić je na maks detalach trzeba komputera z NASA, jakby kazdy potrącony samochód w GTA V miał mieć unikalny model zniszczeń każdego pojedyńczego elementu składowego samochodu (i na podstawie tego modelu wyliczane jeszcze cienie i odbłyski real time) to obawiam się, że nawet komputer NASA by mocno haczył



Wcale tak nie musi być i nie będzie, ponieważ na tej samej zasadzie działa system zniszczeń w Rigs of Rods i wystarczy komputer, który nawet nie uciągnie gta iv na pełnych detalach by obsłużyć ten system silnik.
Zgłoś
Avatar
C................n 2013-05-30, 22:40 3
Trzeba by zacząć jezdzic przepisowo w gta.
Zgłoś
Avatar
wtyczka 2013-05-30, 22:45 1
taaa. a ale drzewa dalej będą kuloodporne.
Zgłoś
Avatar
Pan Kot 2013-05-30, 22:45 1
a taka graafika będzie musiaała to ciągnąć
Zgłoś
Avatar
avalanch 2013-05-30, 22:58
To jest softbody engine coś co było już w rig of rods, a te beam jest pod cryengine. Każdy taki silnik jest dobrze zoptymalizowany + do tego dobrze zoptymalizowany silnik gry i nie potrzeba do tego super komputera NASA bo i tak teraz większość rzeczy idzie przez kartę graficzną. BTW GTA 4 używało autorskiego silnika RAGE i silnika behawioralnego Euphoria, GTA 5 będzie używać tego samego tylko w nowszej wersji.
Zgłoś
Avatar
ZoruniD 2013-05-30, 23:02 1
Ten filmik to fake! nie ma manekinów w środku! Kto w ogóle prowadził te wszystkie samochody?! FAKE wam powiadam!
Zgłoś
Avatar
BoriaS 2013-05-30, 23:06 1
W Gran Turismo to chyba nie realne znając podejście twórców. ; )
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie