Nie znam się na tym, więc nie wiem czy jest dobra. Bardziej mnie zastanawia jak jej skill przekłada się na coś innego, bo wyćwiczony język to ona ma
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:56
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-10, 18:32
🔥
Problem z drabiną
- teraz popularne
Roszp napisał/a:
Też nie wiem. Nie ruchałem
to akurat wszyscy wiedza ale mysle ze kiedys w koncu zaruchasz
Jak dla mnie to to zawsze wygląda jak mlaskanie i dziwne dławienie się...w wykonaniu laski jest wgl niepociągające... Ale słucha sie tego fajnie
czy ona ma tłuste włosy ?
od 0:58 jak odsłuchałam na wieży przy Full Bass to nawet firanki z szybami w oknie zagrały
Sądzę, że potrafi kręcić lody tak dobre, że jej facet w ekstazie palcami od stóp potrafi wykręcać rozpalone żarówki i żonglować nimi śpiewając hymn Gwatemali po koreańsku od końca wsypując przy tym sobie do nosa surową kukurydzę i zadem pluć gotowym popcornem.
@demonkuba16
w wykonaniu laski w ogóle nie jest pociągające?
Mam rozumieć że mlaskanie i dławienie się w wykonaniu facetów Cie pociąga?!?!
w wykonaniu laski w ogóle nie jest pociągające?
Mam rozumieć że mlaskanie i dławienie się w wykonaniu facetów Cie pociąga?!?!
odgłos pukającego brzuszka o pośladki i pytanie czy przynieść obiad do komputera
Jest świetna:) i loda pewnie też napierdala nieźle
Długo uważałem tego gościa za jednego z najlepszych beatboxerów, ale ona jest bardzo dobra, o ile nie lepsza nawet od niego.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę: