18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:23
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 2 minuty temu
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 17:59
🔥 Are you ok? - teraz popularne
Ciekawy patent ukraińskiego uczonego.



"Życie jest święte, To znaczy, że jest wartością nadrzędną, której wszystkie inne wartości są podporządkowane"
Albert Einstein

"On, który ratuje jedną duszę, ratuje cały świat"
Konfucjusz

Zgodnie z ICAO, w ciągu ostatnich 10 lat 8% wszystkich wypadków miało miejsce podczas startu, 21% podczas lądowania, a w trakcie rejsów lotniczych - 71%.

Analiza przyczyn wypadków pokazuje że w 75% z nich spowodowane były czynnikiem ludzkim, reszta poprzez zaniedbania aeromechanika.

Zmniejszenie wpływu czynnika ludzkiego na podnoszenie bezpieczeństwa samolotów jest niemożliwe. Potrzebujemy nowych zasad budowy samolotów - możliwości zbiorowego ratowania ludzi poprzez ewakuację z samolotu w zakresie od kilku metrów do kilku kilometrów.

Patent # 88319 (19) UA i nr 144 783 RU będący własnością Tatarenko Vladimira Nikolaevicha mówiący o nowym sposobie budowy statków powietrznych zapewnia oddzielenie dolnej części kadłuba ze znajdującymi się tam osobami oraz bagażem następnie stopniowego spadku oddzielonej części i jej miękkiego lądowania (lub też wodowania), aby umożliwić dotarcie grup ratowniczych.

Gwarancja sukcesu oferowanej konstrukcji poparta jest patentami opartymi na doświadczeniach i rozwiązaniach technologicznych stosowanych w wojskowym lotnictwie transportowym.

Podczas projektowania została wykorzystana technologia kevlaru i węglowych kompozytów do kadłuba, skrzydeł, klapy, spojlerów, lotek, ogona.

Pozwala to częściowo zrekompensować ciężar systemu spadochronowego.

Obliczenia pokazują, że wstępne ciężar samolotu nieznacznie wzrasta.

Ale będzie można latać bez obawy o siebie i swoją rodzinę!

W którym samolocie chciałbyś aby byli twoi krewni?
W zwykłym i tanim w którym w razie awarii nie mieliby najmniejszych szans, czy w oferowanym, którego bilet kosztowałby 15% więcej?

Ankieta wykazała, że ​​95% ludzi kupiłoby droższy bilet.

Wszyscy, którzy są zainteresowani inwestowaniem w projekt budowy samolotów, lub którzy mają inne oferty biznesowe, prosimy o kontakt z autorem:

Tatarenko Vladimir,
tel: +38 (044) 2364656, +38 (068) 3516089
e-mail: tatarenkon@voliacable.com, tatarenkopark@gmail.com
Kijów, Ukraina

ukryta treść
“Life is sacred, that is to say, it is the supreme value, to which all other values are subordinate”
Albert Einstein

“He, who saves a single soul, saves a whole world”
Confucius

According to ICAO, over the past 10 years there are 8 % of all accidents happen during takeoff, landing – 21 %, cruising flights – 71 %.

The analysis of causes of accidents shows that 75% of them happen because of human factor, other - because of omission of aeromechanics.

To reduce the influence of human factor by rising up safety of airplanes is impossible. The new principles of aircraft construction are needed - possibility of collective rescuing by evacuation of them from crashing airplane in the range from several hundreds of meters to several kilometers.

In patents #88319(19) UA and #144783 RU owned by Tatarenko Vladimir Nikolaevich such aircraft construction is offered, which provides separation of the lower part of the fuselage with situated there passengers and their luggage, gradual decline of separated part and its soft landing (splashdown), afterwards providing an opportunity for its searching and finding by rescuers.

The guaranty of success of offered airplane structure is in the fact that outlined in patents structure solutions are based on life-long checked technical solutions of landing in military transport aviation.

The existing technology of using of Kevlar and carbon composites for fuselage, wings, flaps, spoilers, ailerons, tail will be used during the design.

It allows to partly compensate the weight of parachute system.

Preliminary calculations show that the weight of the aircraft will increase slightly.

But you will fly without fear for yourself and your family!

In which airplane will you let your relatives be?
In ordinary and inexpensive – no chance for salvation!
Or in offered one with the ticket price of 15% more but with a chance for salvation!

The questionnaire showed, that 95% of people would buy more expensive ticket.

Everyone who are interested in investing in the project of aircraft building, or who have other business offers, we ask to contact the author:

Tatarenko Vladimir,
tel: +38(044)2364656, +38(068)3516089
e-mail: tatarenkon@voliacable.com, tatarenkopark@gmail.com
Kiev, Ukraine
Zgłoś
Avatar
AaronSzechter 2016-01-21, 21:00 7
ukraiński uczony brzmi jak wstęp na harda
Zgłoś
Avatar
Ptoon 2016-01-21, 21:24 29
Czyli lecąc 900 km/h, nagle z aerodynamicznego samolotu robimy nieopływową bryłę, która traci całą siłę nośną. Nie znam się, ale wydaje mi się, że taka kabina pasażerska zaraz po odłączeniu zaczęłaby się obracać, robiąc z pasażerów koktajl, a w końcu ustawiłaby się pionowo, nie pozwalając na rozłożenie tak umocowanych spadochronów. Chyba że byłby jeden na ogonie, wtedy przy rozłożeniu spadochronu można by strząsnąć koktajl z krwi, wymiocin i walizek, na spód kabiny, zrobiłaby się pianka. Spadochron robiłby wtedy za parasolkę.
W sumie to w takim wynalazku dawałbym większą szanse na przeżycie pilotom. Po zrzuceniu niepotrzebnego balastu (pasażerów, bagażu, stewardess) i wyłączeniu silników, mieliby całkiem sprawny szybowiec. Wystarczy znaleźć, wodę lub jakąś inną otwartą przestrzeń i można całkiem gładko wylądować.
Zgłoś
Avatar
krzysztof6666 2016-01-21, 22:11
Ja bym kupił rodzinie tańsze bilety a sam bym poleciał na tym droższym.
Zgłoś
Avatar
mygyry 2016-01-21, 22:17
Znając życie odczepiać będzie się tylko przedział pierwszej klasy
Zgłoś
Avatar
dumad 2016-01-21, 22:22 1
haha dawno się tak nie uśmiałem
jak to wszystko pięknie wygląda i ma same zalety, zero wad
Zgłoś
Avatar
Toolpa 2016-01-21, 22:28 91
Ptoon napisał/a:

Czyli lecąc 900 km/h, nagle z aerodynamicznego samolotu robimy nieopływową bryłę, która traci całą siłę nośną. Nie znam się, ale wydaje mi się, że taka kabina pasażerska zaraz po odłączeniu zaczęłaby się obracać, robiąc z pasażerów koktajl, a w końcu ustawiłaby się pionowo, nie pozwalając na rozłożenie tak umocowanych spadochronów. Chyba że byłby jeden na ogonie, wtedy przy rozłożeniu spadochronu można by strząsnąć koktajl z krwi, wymiocin i walizek, na spód kabiny, zrobiłaby się pianka. Spadochron robiłby wtedy za parasolkę.
W sumie to w takim wynalazku dawałbym większą szanse na przeżycie pilotom. Po zrzuceniu niepotrzebnego balastu (pasażerów, bagażu, stewardess) i wyłączeniu silników, mieliby całkiem sprawny szybowiec. Wystarczy znaleźć, wodę lub jakąś inną otwartą przestrzeń i można całkiem gładko wylądować.



Miliardy zainwestowanych pieniędzy w nową technologie poszły się jebać... kurwa, mogli od razy zapytać na sadistic i można było tego uniknąć.
Zgłoś
Avatar
kampton 2016-01-21, 22:45 2
Trzeba to dopracować . Niech teraz dadzą ten projekt jakiemuś uczonemu z Afryki . Oni tam się znają na takich rzeczach .
Zgłoś
Avatar
KlinikaAborcyjna 2016-01-21, 22:49 1
Ptoon napisał/a:


W sumie to w takim wynalazku dawałbym większą szanse na przeżycie pilotom. Po zrzuceniu niepotrzebnego balastu (pasażerów, bagażu, stewardess) i wyłączeniu silników, mieliby całkiem sprawny szybowiec. Wystarczy znaleźć, wodę lub jakąś inną otwartą przestrzeń i można całkiem gładko wylądować.



No rozumiem pozbyć się balastu w formie pasażerów i bagażu ale do cholery jasnej po kiego wyrzucać stewardessy?
Jako kapitan wypierdzieliłbym drugiego pilota a na jego miejsce zabrałbym wszystkie stewardessy żebym miał co ruchać na tej bezludnej wyspie na której sobie wylądujemy tym "szybowcem"
Zgłoś
Avatar
marcin1414 2016-01-21, 22:54 1
Ptoon napisał/a:

Czyli lecąc 900 km/h, nagle z aerodynamicznego samolotu robimy nieopływową bryłę, która traci całą siłę nośną. Nie znam się, ale wydaje mi się, że taka kabina pasażerska zaraz po odłączeniu zaczęłaby się obracać, robiąc z pasażerów koktajl, a w końcu ustawiłaby się pionowo, nie pozwalając na rozłożenie tak umocowanych spadochronów. Chyba że byłby jeden na ogonie, wtedy przy rozłożeniu spadochronu można by strząsnąć koktajl z krwi, wymiocin i walizek, na spód kabiny, zrobiłaby się pianka. Spadochron robiłby wtedy za parasolkę.
W sumie to w takim wynalazku dawałbym większą szanse na przeżycie pilotom. Po zrzuceniu niepotrzebnego balastu (pasażerów, bagażu, stewardess) i wyłączeniu silników, mieliby całkiem sprawny szybowiec. Wystarczy znaleźć, wodę lub jakąś inną otwartą przestrzeń i można całkiem gładko wylądować.


Aj tam pierdolisz, jak się chce to można, na pewno się znajdą tęgie głowy, które zaprojektowałyby to tak żeby działało jak należy.
Zgłoś
Avatar
worldoko 2016-01-21, 23:27 3
Prawda jest taka, że nigdy takie coś nie powstanie. Wypłacenie odszkodowań dla rodzin ofiar katastrofy byłoby kilkusetkrotnie bardziej opłacalne niż inwestowanie w rozwój takiej technologii. Poza tym nobel dla kogoś, kto wymyśliłby mocowanie między tym ustrojstwem a resztą samolotu.
Zgłoś
Avatar
Gwardek 2016-01-21, 23:30 7
Ptoon napisał/a:

Czyli lecąc 900 km/h, nagle z aerodynamicznego samolotu robimy nieopływową bryłę, która traci całą siłę nośną. Nie znam się, ale wydaje mi się, że taka kabina pasażerska zaraz po odłączeniu zaczęłaby się obracać, robiąc z pasażerów koktajl, a w końcu ustawiłaby się pionowo, nie pozwalając na rozłożenie tak umocowanych spadochronów. Chyba że byłby jeden na ogonie, wtedy przy rozłożeniu spadochronu można by strząsnąć koktajl z krwi, wymiocin i walizek, na spód kabiny, zrobiłaby się pianka. Spadochron robiłby wtedy za parasolkę.
W sumie to w takim wynalazku dawałbym większą szanse na przeżycie pilotom. Po zrzuceniu niepotrzebnego balastu (pasażerów, bagażu, stewardess) i wyłączeniu silników, mieliby całkiem sprawny szybowiec. Wystarczy znaleźć, wodę lub jakąś inną otwartą przestrzeń i można całkiem gładko wylądować.


A nie wpadłeś na ten pomysł geniuszu, że mimo awarii samolot nigdy nie straci od razu siły nośnej i pilot zanim odłączy moduł będzie mógł spokojnie wyhamować do 400-500 km/h? Poza tym, przy odpowiednim wyważeniu modułu ratunkowego będzie on opadał w sposób bardzo przewidywalny co umożliwi otworzenie czasz spadochronów. No i w końcu - jest to kurwa koncept, do realizacji którego jeszcze bardzo daleka droga, ale na tym właśnie polega postęp. Jeden zarzuci taki pomysł, drugi taki, ale w końcu coś się zmieni.
Zgłoś
Avatar
cober 2016-01-21, 23:32 3
@up, popieram. To się musi opłacać.
Z drugiej strony tutaj pokazują awarię silnika... to nie jest zagrożenie, bo normalnie lotem szybowym można lądować. Samoloty mają gorsze awarie: bomba, pojeb z klamką czy nożem, pożar, nagła dekompresja, błąd przy lądowaniu/starcie... na to wszystko taka kapsuła nie pomoże. Jakoś to do mnie nie przemawia.
Zgłoś
Avatar
S................n 2016-01-21, 23:33 2
Nic nie wejdzie! A wiesz czemu? Bo linie lotnicze chuj obchodzi życie ludzkie, jedyne co się liczy to kasa. Wolą zapłacić raz na jakiś czas karę lub odszkodowanie dla ofiar niż przebudowywać całą flotę. Sam uzyskałem taką odpowiedź (nie dokładnie słowo w słowo) od jednego z czołowych przewoźników kiedy wrzuciłem parę własnych pomysłów na ocalenie życia w razie katastrofy (m.in. kapsuły rzędowe wystrzeliwane na boki). Jeśli to rozwiązanie zaistnieje w praktyce to tylko w Rosji, A wiesz dlaczego? Ponieważ oni mają najbardziej szalonych konstruktorów, którzy nie boją się wdrażać swoich pomysłów, a rząd im w tym sprzyja + mają wyjebane na obcy kapitał jeśli chodzi o patenty.
Zgłoś
Avatar
ellsworth 2016-01-21, 23:35 3
Takie pomysły były od dawna. Zawsze kończyło się tak samo - KASA. Taniej wypłacić odszkodowania za śmierć pasażerów, niż ponosić astronomiczne koszty takiego systemu, zwłaszcza, ze wypadki lotnicze zdarzają się bardzo rzadko i to najczęściej w sytuacjach, w których i tak ten system nic by nie dał tj. podczas startu lub lądowania. Tak jak to zrobił nasz awiator pod Smoleńskiem.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie