Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
może i taki przedstawia ale nie zapomnij że jest to auto już dość wiekowe a ostatnie e34 m5 było produkowane w 1996r. czyli w czasach gdy zapewne srałeś w pieluchy. Dużo aut "sportowych" nowszej generacji produkowanych obecnie nie ma nawet 1/5 tej mocy którą ma to auto. A przypominam że nie jest to auto sportowe tylko limuzyna klasy średniej.
Po drugie nie potrafisz szanować innych więc dla nich ty również jesteś zwykłym ścierwem nic nie wartym. A szacunek się należy dla takiej osoby która potrafi zrobić takie auto. Sam również jestem w trakcie instalacji turbo w troszkę młodszym lecz również i z mniejszą pojemnością silniku BMW i jak dla mnie wygenerowanie mocy ok. 200KM z litra pojemności jest sporym wyzwaniem gdyż trzeba mieć naprawdę dużo doświadczenia żeby po jednej zabawie tłoków nie zbierać z asfaltu.
P.S. Ciebie i tak nie stać na to pruchło frajerze
P.S. Ciebie i tak nie stać na to pruchło frajerze
Ja pierdole, a skąd kurwa wiesz, że jego nie stać? Może zapierdala helikopterem na zmianę ze złotym porsche. Kurwa mać.
ludzie zapierdalający helikopterami na zmianę ze złotym porsche chyba nie wchodzą na sadistica
Wchodzą, tylko że oni mają konto premium.
jaranie sie starymi bmw to jest chyba jakiś rodzaj nekrofilii?
Ten samochód jest kultowy ale to zrozumieją tylko ludzie znający się na motoryzacji i szanujący stare samochody. Na ten samochód (bez tuningu) twoich starych nigdy nie będzie stać i tak a nawet jeśli to nie będą mieć za co wlać do baku, bo takie M5 spali ze 20+ litrów na 100km. podczas gdy twoi starzy (mówię o twoich starych bo Ty pewnie jeździsz autobusem) jeżdżą skodą lub innym szajsem na gaz lub w dieslu i zamiast patrzeć na obrotomierz to patrzą na wskaźnik beny.
@ up amatorka_protein
może i taki przedstawia ale nie zapomnij że jest to auto już dość wiekowe a ostatnie e34 m5 było produkowane w 1996r. czyli w czasach gdy zapewne srałeś w pieluchy. Dużo aut "sportowych" nowszej generacji produkowanych obecnie nie ma nawet 1/5 tej mocy którą ma to auto. A przypominam że nie jest to auto sportowe tylko limuzyna klasy średniej.
Po drugie nie potrafisz szanować innych więc dla nich ty również jesteś zwykłym ścierwem nic nie wartym. A szacunek się należy dla takiej osoby która potrafi zrobić takie auto. Sam również jestem w trakcie instalacji turbo w troszkę młodszym lecz również i z mniejszą pojemnością silniku BMW i jak dla mnie wygenerowanie mocy ok. 200KM z litra pojemności jest sporym wyzwaniem gdyż trzeba mieć naprawdę dużo doświadczenia żeby po jednej zabawie tłoków nie zbierać z asfaltu.
P.S. Ciebie i tak nie stać na to pruchło frajerze
pierdolicie hipolicie. co z tego, że ma moc, skoro pewnie nawet połowy nie da się wykorzystać. całe ładowanie kasy traci sens, tym bardziej, że za tą włożoną kasę można mieć zajebiste, nowsze (o ile nie nowe) auto, w chuj szybkie i zajebiście trzymające się drogi. może i z mniejszą mocą, ale dające się prowadzić. chcesz się pobawić, kup sobie buggy.
pierdolicie hipolicie. co z tego, że ma moc, skoro pewnie nawet połowy nie da się wykorzystać. całe ładowanie kasy traci sens, tym bardziej, że za tą włożoną kasę można mieć zajebiste, nowsze (o ile nie nowe) auto, w chuj szybkie i zajebiście trzymające się drogi. może i z mniejszą mocą, ale dające się prowadzić. chcesz się pobawić, kup sobie buggy.
Kolejny który nie rozumie o co chodzi w tuningu.
Jeżeli będzie chciał może ustawić mniejsze doładowanie poprzez westgate turbiny i auto będzie się dobrze prowadzić.
Co z tego że miałby nowe? może ma nowe w garażu a to ma do tuningu i zabawy?
W tuningu nie chodzi o to by dorównać nowszym modelom tylko o to by stworzyć coś nowego.
Taki na przykład kultowy samochód jak Skyline - tuningowany do dziś bo jest doskonałą bazą do tuningu, lepszą od nowych GTR które zastąpiły linię Skyline. Jego silnik na standardowych częściach jest w stanie wytrzymać 800+ koni.
Ale co Ja się tutaj rozpisuje jak zaraz kolejne dziecko jeżdżące autobusem mnie zjedzie.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów