Honda została "lekko" dłubnięta przez fanów NFS. Coś jednak poszło nie tak

Najlepiej oglądać od 1:20.
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Profesjonalista tłumaczy
PrezesAnia napisał/a:
K................0
2015-04-04, 12:08
za duży boost, za mało paliwa...
wrzucić zestaw turbo kupiony w internetach to każdy potrafi, ale wystroić to już trzeba mieć te pięć zwojów w mózgu
@up
trzeba to silnik zakuć
jak w tytule to bóg jechał i pokazał jak pioruny walą
to jest cud !
@4x4offroad
Nie zawsze trzeba

P
Zależy jaki chcemy uzyskać efekt
jak po prostu by było i coś dmuchało, wystarczy zrobić drobne modyfikacje zaczynając od UPG
Z opisu filmiku wynika, że zostawili blok od D15B, a głowicę wstawili od VTECA Z6. Do tego dedykowana sprężarka do głowicy. Sądzę, że to 1,5 a sprężarka dmucha 1,2 bara to mieli z 200 kucy.
0,6 - 0,7 bara wystarczało by w zupełności pod soft ,
A koszt wszystkich przeróbek przekroczył koszt B16A2 lub nawet B18C4 posiadające w serii 160 koni. Ale Janusze Civiców nigdy nie skumają tego, tylko będą robić to minime zamiast swapować.
minime da rade jak dobrze sie zrobi, defacto nie zmienia to stanu rzeczy ze jest to cięcie kosztow. Kwestia też tego że w niektorych przypadkach jest taniej zrobić minime, albo doprężyć silnik, niż robić swapa na B serie, która tania niejest
K🤬a, znowu same fachowce tutaj.
Użytkownicy Hond myślą, że czym głośniejsze są ich auta tym szybsze.