Wiadomo, poruszę znowu temat kibiców, którzy "wtargnęli" na murawę stadionu narodowego podczas spotkania Polska - Anglia (a raczej przed, jak dobrze wiemy, mecz się nie odbył). Co się okazuje - panowie nieźle przyrobili sobie na tym wyczynie. Poniżej filmik i kilka faktów (a może nazwijmy to bardziej informacjami), które wyczytałem na pewnej biznesowej stronie.
Reklama jest emitowana na niszowych kanałach TVN i POlsat. Dodatkowo możemy jeszcze wyczytać:
źródło: HotMoney.pl
Jednak udało im się coś wytargać z tego "incydentu" oprócz przykrych poniekąd konsekwencji. Nie liczę tutaj na jakiś wielki odzew w tej sprawie, ale może kogoś ta informacja zainteresuje .
Cytat:
Wydarzenie okazało się na tyle mocne, że w swojej kampanii reklamowej postanowił wykorzystać je jeden z producentów kosmetyków. Spot, w którym wystąpili, promuje linię dla mężczyzn Soraya Men Adventure.
Reklama jest emitowana na niszowych kanałach TVN i POlsat. Dodatkowo możemy jeszcze wyczytać:
Cytat:
Kilka dni temu popularny serwis Kwejk.pl wręczył kibicom nagrody finansowe za "rozśmieszenie Polaków". Dwaj "bohaterowie Basenu Narodowego" otrzymali po 5 tys. zł.
źródło: HotMoney.pl
Jednak udało im się coś wytargać z tego "incydentu" oprócz przykrych poniekąd konsekwencji. Nie liczę tutaj na jakiś wielki odzew w tej sprawie, ale może kogoś ta informacja zainteresuje .