📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:06
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
nie jestem muzykiem, ale na Drop-D to chyba każdy dekiel by wydobył jakieś fajne brzmienie
Mnie to nie rozjebało a i tak do niczego w życiu nie dojdął bo są czarni.
W pierdlu bedą zajebiscie na grzebieniach nakurwiac dla kumpli z bloku
czarne kurwy do lasu korniki wpierdalać !!!
@kvinto to jest cover Chelsea Grin - Recreant(zarzynają świniaki i inne)a breakdown to inaczej takie wolne napierdalanie stosowane w odłamie muzyki CORE(hardcore, deathcore, metalcore, chujcore), wpisz sobie na YT "breakdown 2013" i obadaj kompilacje. Ogólnie to taka muzyka dla ziomków w rurkach i grzywkach z dupnymi idiotycznymi tunelami
Oryginał który grają murzynki(przynajmniej tak twierdzą ludzie w komentarzach) -
Oryginał który grają murzynki(przynajmniej tak twierdzą ludzie w komentarzach) -
@UP: powiedz to Hendrixowi
Metikens rozwinął temat: wszystko co ma końcówkę -core = pedały, rurki, tunele w uszach, cioty, emo screamy i grzywki i hujowo grają, ogólnie hujnia. A teraz jeszcze murzyni...
Metikens rozwinął temat: wszystko co ma końcówkę -core = pedały, rurki, tunele w uszach, cioty, emo screamy i grzywki i hujowo grają, ogólnie hujnia. A teraz jeszcze murzyni...
epluribusunum napisał/a:
czarne kurwy do lasu korniki wpierdalać !!!